Categories: Новини

Коефіцієнт віку при розмитненні авто можуть відмінити

“Євробляхарі” анонсували нові акції непокори – вимагатимуть відмінити коефіцієнт віку авто при розрахунку вартості розмитнення.

За даними Мінфіну, на початку листопада 2018 року в Україні перебувало близько 630 тисяч автомобілів на єврономерах. По даним ДФС з 25 листопада 2018 року по 22 січня 2019 року було розмитнено майже 44 тис. автомобілів з єврономерами. Це складає близько 7% від загальної кількості “євроблях” в Україні.

Зараз за легалізацію автомобіля громадяни змушені віддавати український державі 100-200% від його вартості. Крім фінансових є і бюрократичні перепони – потрібно довести митниці справжню вартість авто (договір купівлі не завжди приймається до уваги) та пройти процедуру сертифікації, яка найчастіше є суто корупційною. Очевидно, що за таких умов далеко не всі бажаючі зможуть розмитнити авто.

Крім того до кінця періоду пільгового розмитнення залишилось менше місяця. Далі ще впродовж трьох місяців “евробляхи” можна буде розмитнити за повними ставками. Тих хто цього не зробить влада обіцяє штрафувати – розміри стягнень сягатимуть 170 тисяч гривень.

Саме тому власники автомобілів з іноземною реєстрацією планують в лютому вийти на мирні акції з вимогою скасувати коефіцієнт віку авто у розрахунку вартості акцизу, який передбачений в законі про нові правила розмитнення

“Ми продовжуємо боротьбу за доступний автомобіль для кожного українця. Спробуємо розібратися, чи стала після прийняття закону 8487 митна очистка доступною (до 500 євро), як радісно з трибун озвучили Ніна Южаніна і Петро Олексійович Порошенко. Ми знаємо, як реально наповнити пенсійний фонд і допомогти людям заробляти і піднімати економіку нашої України. У лютому ми знову вийдемо на мирні акції і будемо домагатися скасування множника років у формулі розрахунку “акцизу”. Приєднуйтесь незалежно від Ваших поглядів, адже тільки разом сила”, – наголошується в повідомленні “АвтоЕвроСила” у Facebook.

Вірогідність виконання вимог простестувальників залежатиме від їх кількості та активності. Для внесення таких змін в закон потрібне голосування в Верховній Раді, а це непростий процес. Проте він можливий і саме зараз,у передвиборчий період, на темі розмитнення авто провладні політичні сили можуть здобути деяку прихильність громадян.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які мотори служать вічно: найнадійніші агрегати Toyota, Honda та Nissan

Мотор — одне з перших, на що звертають увагу покупці при виборі автомобіля, особливо на…

28.10.2025

Нові правила ОСЦПВ у 2025 році: що змінюється для водіїв та постраждалих

У 2025 році в Україні запроваджено нові розміри максимального страхового відшкодування за полісом обов'язкового страхування…

28.10.2025

Названо 5 головних помилок під час купівлі вживаного авто

Купівля автомобіля з пробігом може обернутися серйозними фінансовими втратами, якщо проігнорувати базові правила перевірки. Автоексперт…

28.10.2025

Dacia представила унікальний м’який гібрид із автоматом EDC і запасом ходу 1500 км

Останніми роками автовиробники активно експериментують із гібридними технологіями, і концерн Stellantis не став винятком -…

28.10.2025

Перші рендери оновленої Mazda 3 хетчбек показують дизайн у стилі нового CX-5

Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…

28.10.2025

Mercedes-Benz представив S-Class PHEV 2026 із запасом ходу на електротязі 108 км

Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…

28.10.2025