Categories: Новини

Коефіцієнт віку при розмитненні авто можуть відмінити

Share

“Євробляхарі” анонсували нові акції непокори – вимагатимуть відмінити коефіцієнт віку авто при розрахунку вартості розмитнення.

За даними Мінфіну, на початку листопада 2018 року в Україні перебувало близько 630 тисяч автомобілів на єврономерах. По даним ДФС з 25 листопада 2018 року по 22 січня 2019 року було розмитнено майже 44 тис. автомобілів з єврономерами. Це складає близько 7% від загальної кількості “євроблях” в Україні.

Зараз за легалізацію автомобіля громадяни змушені віддавати український державі 100-200% від його вартості. Крім фінансових є і бюрократичні перепони – потрібно довести митниці справжню вартість авто (договір купівлі не завжди приймається до уваги) та пройти процедуру сертифікації, яка найчастіше є суто корупційною. Очевидно, що за таких умов далеко не всі бажаючі зможуть розмитнити авто.

Крім того до кінця періоду пільгового розмитнення залишилось менше місяця. Далі ще впродовж трьох місяців “евробляхи” можна буде розмитнити за повними ставками. Тих хто цього не зробить влада обіцяє штрафувати – розміри стягнень сягатимуть 170 тисяч гривень.

Саме тому власники автомобілів з іноземною реєстрацією планують в лютому вийти на мирні акції з вимогою скасувати коефіцієнт віку авто у розрахунку вартості акцизу, який передбачений в законі про нові правила розмитнення

“Ми продовжуємо боротьбу за доступний автомобіль для кожного українця. Спробуємо розібратися, чи стала після прийняття закону 8487 митна очистка доступною (до 500 євро), як радісно з трибун озвучили Ніна Южаніна і Петро Олексійович Порошенко. Ми знаємо, як реально наповнити пенсійний фонд і допомогти людям заробляти і піднімати економіку нашої України. У лютому ми знову вийдемо на мирні акції і будемо домагатися скасування множника років у формулі розрахунку “акцизу”. Приєднуйтесь незалежно від Ваших поглядів, адже тільки разом сила”, – наголошується в повідомленні “АвтоЕвроСила” у Facebook.

Вірогідність виконання вимог простестувальників залежатиме від їх кількості та активності. Для внесення таких змін в закон потрібне голосування в Верховній Раді, а це непростий процес. Проте він можливий і саме зараз,у передвиборчий період, на темі розмитнення авто провладні політичні сили можуть здобути деяку прихильність громадян.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Переваги та недоліки електромобілів: що варто враховувати при покупці

У 2024 році інтерес до електрокарів в Україні поступово зростав. Це було пов'язано з державними…

06.01.2025

Лідери автомобільного ринку в США: хто очолює список у 2024 році

2024 видався непростим для американського автовиробника Stellantis, який продемонстрував зниження продажів на 15% в порівнянні…

06.01.2025

Як дізнатися, чи працював автомобіль в таксі

Купівля автомобіля на вторинному ринку — це завжди серйозний крок. Тут важливо не тільки звертати…

06.01.2025

Нова Opel Astra 2025: потужніша та дорожча за попередників

Компанія Opel оновила найпопулярнішу модель Astra. Після оновлення у автомобіля більше немає найдоступнішої версії з…

06.01.2025

Toyota представила спортивну версію Land Cruiser Prado (ФОТО)

Тюнінг-ательє TOM'S підготувало особливе обваження для позашляховика Toyota Land Cruiser Prado. Повноцінна прем'єра пройде на…

06.01.2025

Renault і Dacia переходять на новий 1,8-літровий гібридний двигун у 2026 році

Компанія Dacia планує з березня 2025 року почати встановлювати на свій свіжий кросовер Bigster новий…

06.01.2025