Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
Європейська автомобільна промисловість продовжує стикатися з серйозними проблемами через низку факторів, таких як наслідки пандемії,…
Оптові ціни на імпорт палива в Україну знизяться, але це не призведе до значного зниження…
Kwik Fit - це не просто шиномонтаж на кутку, а найбільша мережа в Британії, яка…
Міністерство розвитку громад та територій підготувало проєкт нової постанови Кабінету Міністрів, яка передбачає посилення правил…
Близько двох тижнів тому в мережі з’явилися фото нових версій Toyota Land Cruiser 300, підготовлених…
У разі досягнення перемир’я на Чорному морі, структура імпорту пального в Україну може зазнати суттєвих…
Leave a Comment