Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment