Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
В Україні існує практика вручення повісток без визначених фіксованих місць для цього. Уповноважені особи мають…
Великою новиною є додавання нової інформаційно-розважальної системи з оптимізованим інтерфейсом, сторонніми програмами та підтримкою потокової…
Український дизайнер Роман Прядко представив власне бачення українських автомобілів класу люкс. З цією метою він…
Європейський ринок досить перспективний для багатьох автовиробників, особливо це актуально для місцевих марок. Як стало…
У червні 2024 року Кабмін планує збільшити тариф на електроенергію для населення. Про це розповів…
Hyundai не збирається зупинятися у розвитку власної лінійки електромобілів, особливо коли попит на такі машини…
Leave a Comment