Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…
Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…
Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…
До відкриття головного автосалону Японії — Japan Mobility Show 2025 — залишилося менше місяця. Захід…
В Україні знову обговорюють можливість нульового розмитнення автомобілів. Прем'єр-міністр Юлія Свириденко у коментарі щодо полегшення…
Leave a Comment