Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
На Нюрбургринзі помітили два прототипи оновленої Skoda Fabia, що можуть сигналізувати не лише про плановий…
Японська компанія нещодавно представила оновлений кросовер Mazda CX-5 2026 року, який отримав невеликі зміни в…
Неправильне використання автомобільного кондиціонера може обійтися водієві в чималу суму, адже помилки в експлуатації часто…
Toyota C-HR завоювала прихильність серед російських автомобілістів завдяки сміливому дизайну, проте за виразною зовнішністю криються…
Придбання вживаного автомобіля завжди пов'язане з ризиком. Зовні машина може виглядати доглянутою, але її реальний…
Volkswagen Golf восьмого покоління, що дебютував у 2019 році, став важливою віхою для європейського автопрому:…
Leave a Comment