Олег Ярошевич, голова всеукраїнської організації «АвтоЕвроСила», вважає, що в появі в Україні у великій кількості автомобілів з іноземною реєстрацією винні підприємці, які приблизно сім років тому знайшли «лазівку» в українському законодавстві.
У 2012 році в Митний кодекс внесли зміни щодо транзиту і тимчасового ввезення автомобілів. Цими змінами в законодавстві стали зловживати спочатку жителі прикордонних регіонів, а потім і інших областей України.
«Підприємці знайшли «лазівку» в законодавстві і на законних підставах почали возити в Україну іноземні автомобілі», – заявив Ярошевич.
За словами Олега Ярошевича, правоохоронці, розуміючи, що така схема ввезення автомобілів не є до кінця легальною, почали мало не шантажувати водіїв, вимагаючи від них грошей. У відповідь на ці дії з’явилася громадська організація «АвтоЕвроСила», яка налічує зараз в своїх рядах до 260 тисяч власників «євроблях».
Нагадаємо, що в кінці 2018 року в Україні набув чинності новий закон, що регламентує розмитнення «євроблях». Поки ще діє пільговий режим розмитнення, але він закінчиться через 3-4 тижні. Пільговим розмитненням поки скористалися далеко не всі українські власники «євроблях».
Деякі автомобілі зуміли пройти крізь десятиліття, залишаючись символами свого часу й не втрачаючи популярності серед…
Toyota опублікувала тизер дев'ятого покоління Hilux і підтвердила дату його світової прем'єри — 10 листопада…
Український ринок нових автомобілів показав найкращі результати за останній рік. У жовтні українці придбали 7,8…
Zeekr опублікувала офіційні зображення оновленого кросовера X, дебют якого запланований на 5 листопада. Зовні модель…
У новому модельному році 2026 Ford Escape отримає три варіанти силових установок на вибір. Базовим…
У Німеччині запропонували зобов'язати власників plug-in гібридів регулярно заряджати свої автомобілі. Якщо водій ігнорує розетку,…
Leave a Comment