Шахраї, що займаються автопідставами, постійно придумують нові способи обману довірливих водіїв. Треба бути в курсі їх методів. Сьогодні ми розповімо про нову автопідставу, яка набирає «популярність» у злочинців.
Іноді буває так, що водієві потрібно повернути, але він не може цього зробити через суцільний зустрічний потік машин. Він пригальмовує. Починає утворюватися «пробка». Тому добрі водії, щоб не створювати «пробки», часто просто пропускають такі машини.
Тепер, мабуть, це негласне правило водії повинні забути. В іншому випадку є ризик, що вони стануть жертвами автопідстави. Її суть полягає ось у чому. Шахраї, рухаючись на автомобілі по головній дорозі, виглядають потенційну «жертву» серед машин на другорядній дорозі. Як тільки «жертва» знайдена, злочинці починають пригальмовувати і пропускати її.
У той час, як щасливий водій намагається виїхати на головну дорогу, шахраї провокують ДТП. Найчастіше невелике. За ідеєю, в ньому винен той водій, який виїздив з другорядної дороги. Якщо немає відеореєстратора, то свою правоту «жертва» довести не може. В результаті цієї ситуації «розводять» на великі гроші.
Щоб не стати жертвою автошахраїв, потрібно в першу чергу дотримуватися правил дорожнього руху. У цьому випадку ризик втратити через шахраїв гроші помітно знижується.
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…
Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…
У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…
Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…
Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…
View Comments
Очень умная рекомендация! И как в таком случае выехать с второстепенной! Стоять по часу в надежде, что поток иссякнет? Сам автор то водит машину, или для выдачи таких рекомендаций это не обязательно?