Шахраї, що займаються автопідставами, постійно придумують нові способи обману довірливих водіїв. Треба бути в курсі їх методів. Сьогодні ми розповімо про нову автопідставу, яка набирає «популярність» у злочинців.
Іноді буває так, що водієві потрібно повернути, але він не може цього зробити через суцільний зустрічний потік машин. Він пригальмовує. Починає утворюватися «пробка». Тому добрі водії, щоб не створювати «пробки», часто просто пропускають такі машини.
Тепер, мабуть, це негласне правило водії повинні забути. В іншому випадку є ризик, що вони стануть жертвами автопідстави. Її суть полягає ось у чому. Шахраї, рухаючись на автомобілі по головній дорозі, виглядають потенційну «жертву» серед машин на другорядній дорозі. Як тільки «жертва» знайдена, злочинці починають пригальмовувати і пропускати її.
У той час, як щасливий водій намагається виїхати на головну дорогу, шахраї провокують ДТП. Найчастіше невелике. За ідеєю, в ньому винен той водій, який виїздив з другорядної дороги. Якщо немає відеореєстратора, то свою правоту «жертва» довести не може. В результаті цієї ситуації «розводять» на великі гроші.
Щоб не стати жертвою автошахраїв, потрібно в першу чергу дотримуватися правил дорожнього руху. У цьому випадку ризик втратити через шахраїв гроші помітно знижується.
Експерти склали антирейтинг найменш надійних автомобілів, які не радять купувати, особливо на вторинному ринку. Спеціалісти…
Lexus GX 2025 модельного року визнали найнадійнішим преміальним позашляховиком у своєму класі. За оцінкою експертів…
В Україні остаточно підтвердили законність використання ручних радарів швидкості TruCam. 16 грудня 2025 року Восьмий…
Неочевидні порушення правил дорожнього руху можуть призвести до позбавлення водійських прав не менш серйозно, ніж…
Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…
Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…
View Comments
Очень умная рекомендация! И как в таком случае выехать с второстепенной! Стоять по часу в надежде, что поток иссякнет? Сам автор то водит машину, или для выдачи таких рекомендаций это не обязательно?