Categories: Новини

“Євробляхи” в законі: експерт назвав два легальних способи обійтися без митних платежів

Після вступу в силу нових законів про розмитнення авто, у власників “євроблях” залишилася “дві лазівки” для того, щоб не платити митні платежі, але всі ці способи складні та витратні. Про це розповів глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер, передає UBR .

Так, за словами Креймера, митні збори можна не платити, якщо автомобіль на європейських номерах зареєструвати в Україні на представництво іноземної компанії. Але займає ця процедура до півтора місяців і обходиться в 3 тис. Доларів – і то без бухгалтерського супроводу. До того ж, продовжувати документи доведеться щорічно.

“Це обов’язково має бути офіційне представництво іноземної компанії в Україні. Процедура складна і вимагає часу і грошей, а також багато супровідних документів: подорожні листи, довіреності тощо. В результаті водієві видадуть тимчасові українські номери, на яких він і буде їздити. Але, щоб мати можливість виїжджати на такому автомобілі за межі країни, потрібно буде отримати іноземні номери і документи назад. Зараз сервісні центри МВС дуже неохоче беруться за такі авто, тому без хабарів часом не обійтися “, – співаючи Ніл Креймер.

Суть другого способу полягає в постановці власника “бляхи” на тимчасовий консульський облік в країні, де зареєстрований автомобіль. Це нібито дозволяє не розмитнювати “евробляху”, а кожні два місяці перетинати кордон туди-назад. Але, за словами Сергія Креймера, встати на консульський облік не так просто – це дуже складна і забюрократизована процедура, пройти яку зможуть не всі.

“Необхідно купа підтверджуючих документів: хто ти, на яких підставах знаходишся в країні, чи є у тебе офіційна робота і т.д. Реально пройти цей шлях до кінця наважуються лише деякі. І зазвичай це ті, хто реально живе в тій же Польщі чи Латвії . Для того, щоб стати на облік в консульстві, потрібно виписатися з України. Отже, людина втратить право голосу за місцем проживання в Україні, не зможе бути зареєстрований як фізособа-підприємець та ін. “,  – уточнив Креймер.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025

Toyota готує нове покоління Harrier: прем’єра у 2027 році

Після виходу нового покоління кросовера Toyota RAV4, модель Harrier, що займає в ієрархії компанії більш…

16.12.2025

Українців масово обманюють на пригону авто з Європи

Поліція Сумської області звернулася до водіїв із застереженням щодо участі у сумнівних угодах з пригону…

16.12.2025

BMW відклала вихід нового спорткара M1 на невизначений термін

Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…

16.12.2025