Categories: Новини

“Євробляхи” в законі: експерт назвав два легальних способи обійтися без митних платежів

Після вступу в силу нових законів про розмитнення авто, у власників “євроблях” залишилася “дві лазівки” для того, щоб не платити митні платежі, але всі ці способи складні та витратні. Про це розповів глава Association of Troubleshooters Сергій Креймер, передає UBR .

Так, за словами Креймера, митні збори можна не платити, якщо автомобіль на європейських номерах зареєструвати в Україні на представництво іноземної компанії. Але займає ця процедура до півтора місяців і обходиться в 3 тис. Доларів – і то без бухгалтерського супроводу. До того ж, продовжувати документи доведеться щорічно.

“Це обов’язково має бути офіційне представництво іноземної компанії в Україні. Процедура складна і вимагає часу і грошей, а також багато супровідних документів: подорожні листи, довіреності тощо. В результаті водієві видадуть тимчасові українські номери, на яких він і буде їздити. Але, щоб мати можливість виїжджати на такому автомобілі за межі країни, потрібно буде отримати іноземні номери і документи назад. Зараз сервісні центри МВС дуже неохоче беруться за такі авто, тому без хабарів часом не обійтися “, – співаючи Ніл Креймер.

Суть другого способу полягає в постановці власника “бляхи” на тимчасовий консульський облік в країні, де зареєстрований автомобіль. Це нібито дозволяє не розмитнювати “евробляху”, а кожні два місяці перетинати кордон туди-назад. Але, за словами Сергія Креймера, встати на консульський облік не так просто – це дуже складна і забюрократизована процедура, пройти яку зможуть не всі.

“Необхідно купа підтверджуючих документів: хто ти, на яких підставах знаходишся в країні, чи є у тебе офіційна робота і т.д. Реально пройти цей шлях до кінця наважуються лише деякі. І зазвичай це ті, хто реально живе в тій же Польщі чи Латвії . Для того, щоб стати на облік в консульстві, потрібно виписатися з України. Отже, людина втратить право голосу за місцем проживання в Україні, не зможе бути зареєстрований як фізособа-підприємець та ін. “,  – уточнив Креймер.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025