Найбільший в Україні виробник автобусів корпорація «Еталон» у другому кварталі 2019 року планує розпочати продажі своїх міжміських автобусів на базі екологічного стандарту Євро-6 на європейському ринку. Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
«Ми продовжуємо працювати над нашим автобусом на базі екостандарту Євро-6. Наші плани якнайшвидше закінчити сертифікацію здійснилися в межах нашої країни. Отримання сертифіката для європейських ринків затримується, і ми очікуємо його отримати в лютому … Я думаю, що в другому кварталі 2019 року розпочнуться продажі на європейському ринку. У нас вже підписано договір з польською, чеською та словацькою компаніями. Вони декларують, що є вже перевізники, які готові закуповувати цю машину», – сказав Бутко, додавши, що вартість автобуса «Еталон» стандарту Євро-6 становить 107,5 тис. євро, тоді як автобус з такими самими характеристиками в Європі продають за 150 тис. євро. За його словами, автокорпорація в цьому році розробила і виготовила зразок 12-метрового автобуса, який планують продавати за 170 млн дол.
Бутко розповів про плани з розширення продажів і оптимізації роботи корпорації на 2019 рік.
«Ринок автобусів в Україні є. За рік завезли тисячу автобусів, що були у вжитку. Цей сегмент нам теж необхідно захоплювати, і для цього з нового року ми створимо департамент продажів. Він буде допомагати нашим торговим домам продавати транспорт і компоненти. Також ми робимо акцент на скороченні витратної частини. У нас з’явилася внутрішня структура, яка щомісяця буде відслідковувати адміністративні та транспортні аспекти з метою скорочення витрат. Також стоїть питання енергозбереження. У нас дуже багато залізних відходів. Тому ми закуповуємо обладнання, яке дозволить з відходів металобрухту виготовляти різні інструменти. Це дасть непоганий додатковий дохід», – сказав він.
За словами Бутка, в році, що минає, на Чернігівському автозаводі розпочалася робота з будівництва нового малярного комплексу.
«Цей комплекс буде робити турецька компанія. Зараз вже йде проектування», – сказав він.
При цьому президент корпорації підкреслив, що корпорація продовжує підтримувати соціальні програми.
«В Одесі у нас є дитячий садок, а в Коблевому продовжує свою роботу спортивний дитячий табір «Бригантина» на 240 місць», – сказав він.
Також Бутко зазначив, що в Україні на даний момент повністю відсутнє кредитування машинобудівної галузі, що негативно позначається на галузі. «Банки кажуть, що вони кредитують, але я б хотів подивитися на цих щасливчиків. Може, сільське господарство, однак і тільки ті, які показують мільярдні або мільйонні прибутки», – сказав він.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment