Categories: Новини

Кількість покинутих “євроблях” зростає. Влада не знає, що робити (Фото)

Share

У словацькому селі Убля, поблизу кордону з Україною, власники автомобілів з іноземною реєстрацією продовжують масово залишати свої транспортні засоби.

Лише за перші два тижні грудня українці залишили там більше сотні автомобілів. Кількість покинутих легкових автомобілів продовжує зростати. Аби вирішити цю проблему місцева влада вирішила звернутися до обласного керівництва.

— Наразі автівки без нагляду можна побачити всюди – і безпосередньо біля КПП та у будь-якому місці, де їх лише могли припаркувати, – зазначає сільська голова Надєжда Сіркова (представниця партії SMER).

Вона також зазначає, що місцеві мешканці бачили як у село приїздять вантажівки з автомобілями вивантажують їх одразу біля кордону. Серед них авто з англійськими, польськими та угорськими номерними знаками.

— Ми не дозволимо перетворити Ублю на величезний смітник, – переконана Сіркова. Однак наразі влада безпорадна.

Щоб вирішити проблему представники сільради почали попереджати місцевих мешканців, аби вони не дозволяли паркувати машини у своїх дворах і садах. “Оскільки ми не впевнені, що ці автомобілі не залишаться тут на довго”, – каже голова села.

Утім Надєжда Сіркова стверджує, що не дозволить, аби ці автівки вивозили на звалище або за межі села без дозволу господарів.

— Безумовно, що кожна автівка має свого власника, який привіз її сюди з певною метою, – каже вона.

Утім кількість покинутих “євроблях” продовжує збільшуватися. Наразі їх більше сотні. Деякі перебувають тут тиждень або два, інші стоять просто неба вже роками. Є такі, від яких залишився лише кузов або в аварійному стані.

Наразі голова Ублі має намір вести на цю тему переговори з обласною владою у Прешові. Аби ті забезпечили нам паркувальні зони та пішохідні доріжки.

— Однозначно, що слід вирішувати цю ситуацію, адже автомобілів з кожним днем стає все більше і більше, – зазначає пані Сіркова.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові правила заміни посвідчень водія: кого змусять перездати іспити

В Україні водії, які вперше отримали посвідчення, користуються ним протягом двох років, після чого документ…

30.03.2025

Aptera продемонструвала запас ходу 500 км завдяки сонячним батареям

Досі американський стартап Aptera Motors обмежувався лише демонстрацією прототипу двомісного електромобіля із сонячними панелями на кузові,…

30.03.2025

Toyota готує революційне оновлення для RAV4

Незабаром Toyota збирається випустити нове покоління свого популярного кросовера RAV4, який обіцяє пережити суттєву технічну…

30.03.2025

Українські швидкісні дороги інтегрують у європейську мережу автомагістралей

Україна повинна активізувати зусилля щодо будівництва швидкісних доріг, які інтегруватимуть транспортну систему країни з автошляхами,…

29.03.2025

Наступник Range Rover Velar 2026 року показали на відео

На дорогах загального користування був зафіксований прототип нового електричного кросовера від Jaguar Land Rover, схований…

29.03.2025

Які штрафи загрожують водіям за проблеми з номерними знаками в Україні

Поліція продовжує штрафувати водіїв за порушення правил використання номерних знаків, наголошуючи на важливості їхнього правильного…

29.03.2025