Categories: Новини

Названа причина затримок в оформленні «євроблях»

Share

Затримки в митному оформленні автомобілів на Єврономер найчастіше відбуваються через відсутність у громадян необхідних документів. Про це Державна фіскальна служба повідомляє у себе в Facebook, передає інтернет-видання liga.net . 

“Не всі громадяни при розмитненні своїх автомобілів з іноземною реєстрацією подають своєчасно необхідні документи, через що в зонах митного контролю накопичується значна кількість таких автомобілів”, – вказує УКРІНФОРМ.

На 18 грудня через відсутність попередньої митної декларації в пунктах пропуску стояли 230 транспортних засобів (з них більше тижня – 44). 

Таку декларацію мають подати ті громадяни, які в’їжджають в Україну з-за кордону.

“Громадянин, який в’їжджає в Україну і планує оформити цей автомобіль у вільний обіг, повинен спочатку подати попередню митну декларацію, резервуються кошти і тільки після цього його пропустять з пункту пропуску в митницю призначення. Якщо попередня митна декларація не оформлена, то громадянин повинен стояти і чекати. Для тих транспортних засобів, які вже знаходяться в Україні в режимі тимчасового ввезення або транзиту, НД не подається, оскільки необхідно відразу подавати декларацію в режим імпорту “, – вказує з аместітель начальника управління організації митного контролю УКРІНФОРМ Олена Мошинская. 

Для оформлення автомобілів, ввезених в режимах тимчасового ввезення або транзиту, виїзд за кордон не є обов’язковим, але потрібно подати відповідні документи.

На 09:00 18 грудня о зонах митного контролю по всій Україні було майже 5,5 тис. Автомобілів. Велика частина, майже 3 тис. – через не поданих декларацій, зазначає УКРІНФОРМ. Частина декларацій не оформляється через те, що автовласники не оплачують оформлення в повному обсязі. 

Крім цього, транспортний засіб, який був зареєстрований за кордоном, обов’язково повинен бути знятий з реєстрації. “У 5,5 тис. Автомобілів, про які говорилося вище, в 231 випадку відсутній саме така інформація”, – повідомляє Мошинская.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Кому в Україні дозволено їздити без водійських прав

В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…

19.01.2025

Ковані диски Ferrari Purosangue дорожчі за цілу Toyota Supra

Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов'язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше…

19.01.2025

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025