Categories: Новини

Названа причина затримок в оформленні «євроблях»

Share

Затримки в митному оформленні автомобілів на Єврономер найчастіше відбуваються через відсутність у громадян необхідних документів. Про це Державна фіскальна служба повідомляє у себе в Facebook, передає інтернет-видання liga.net . 

“Не всі громадяни при розмитненні своїх автомобілів з іноземною реєстрацією подають своєчасно необхідні документи, через що в зонах митного контролю накопичується значна кількість таких автомобілів”, – вказує УКРІНФОРМ.

На 18 грудня через відсутність попередньої митної декларації в пунктах пропуску стояли 230 транспортних засобів (з них більше тижня – 44). 

Таку декларацію мають подати ті громадяни, які в’їжджають в Україну з-за кордону.

“Громадянин, який в’їжджає в Україну і планує оформити цей автомобіль у вільний обіг, повинен спочатку подати попередню митну декларацію, резервуються кошти і тільки після цього його пропустять з пункту пропуску в митницю призначення. Якщо попередня митна декларація не оформлена, то громадянин повинен стояти і чекати. Для тих транспортних засобів, які вже знаходяться в Україні в режимі тимчасового ввезення або транзиту, НД не подається, оскільки необхідно відразу подавати декларацію в режим імпорту “, – вказує з аместітель начальника управління організації митного контролю УКРІНФОРМ Олена Мошинская. 

Для оформлення автомобілів, ввезених в режимах тимчасового ввезення або транзиту, виїзд за кордон не є обов’язковим, але потрібно подати відповідні документи.

На 09:00 18 грудня о зонах митного контролю по всій Україні було майже 5,5 тис. Автомобілів. Велика частина, майже 3 тис. – через не поданих декларацій, зазначає УКРІНФОРМ. Частина декларацій не оформляється через те, що автовласники не оплачують оформлення в повному обсязі. 

Крім цього, транспортний засіб, який був зареєстрований за кордоном, обов’язково повинен бути знятий з реєстрації. “У 5,5 тис. Автомобілів, про які говорилося вище, в 231 випадку відсутній саме така інформація”, – повідомляє Мошинская.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024