Categories: Новини

Названа причина затримок в оформленні «євроблях»

Затримки в митному оформленні автомобілів на Єврономер найчастіше відбуваються через відсутність у громадян необхідних документів. Про це Державна фіскальна служба повідомляє у себе в Facebook, передає інтернет-видання liga.net . 

“Не всі громадяни при розмитненні своїх автомобілів з іноземною реєстрацією подають своєчасно необхідні документи, через що в зонах митного контролю накопичується значна кількість таких автомобілів”, – вказує УКРІНФОРМ.

На 18 грудня через відсутність попередньої митної декларації в пунктах пропуску стояли 230 транспортних засобів (з них більше тижня – 44). 

Таку декларацію мають подати ті громадяни, які в’їжджають в Україну з-за кордону.

“Громадянин, який в’їжджає в Україну і планує оформити цей автомобіль у вільний обіг, повинен спочатку подати попередню митну декларацію, резервуються кошти і тільки після цього його пропустять з пункту пропуску в митницю призначення. Якщо попередня митна декларація не оформлена, то громадянин повинен стояти і чекати. Для тих транспортних засобів, які вже знаходяться в Україні в режимі тимчасового ввезення або транзиту, НД не подається, оскільки необхідно відразу подавати декларацію в режим імпорту “, – вказує з аместітель начальника управління організації митного контролю УКРІНФОРМ Олена Мошинская. 

Для оформлення автомобілів, ввезених в режимах тимчасового ввезення або транзиту, виїзд за кордон не є обов’язковим, але потрібно подати відповідні документи.

На 09:00 18 грудня о зонах митного контролю по всій Україні було майже 5,5 тис. Автомобілів. Велика частина, майже 3 тис. – через не поданих декларацій, зазначає УКРІНФОРМ. Частина декларацій не оформляється через те, що автовласники не оплачують оформлення в повному обсязі. 

Крім цього, транспортний засіб, який був зареєстрований за кордоном, обов’язково повинен бути знятий з реєстрації. “У 5,5 тис. Автомобілів, про які говорилося вище, в 231 випадку відсутній саме така інформація”, – повідомляє Мошинская.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025