Виходом із патової ситуації повинен бути заборона ввезення в Україну старих авто на Єврономер, після чого потрібно зробити розмитнення обов’язковою. Причому, чим старше авто, тим дорожче його ввезення.
В іншому випадку, ми ніколи не позбудемося цього старого мотлоху, який негативно впливає ще й на екологію. Також ввести утилізаційний збір, як це робить вся Європа, і норми обмеження вихлопних газів.
У світі немає іншої країни, де не діють норми обмеження вихлопів , та ще й немає обов’язкових техоглядів. А від цього безпосередньо залежить стан навколишнього середовища та безпеку на дорогах.
Про це у своєму блозі пише економіст і блогер Тарас Загородній.
«Україна – поки що звалище старих дешевих автомобілів на радість європейцям. Але, на жаль, наш вітчизняний автопром, замість розвитку і державної підтримки, «вбивається» на корені податками, всілякими законодавчими тисками і іншим. Ситуація з ЗАЗом, який опинився на межі краху, – вкрай показова. Є потужності, площі, є можливості, є фахівці, є бажання, але немає конкретних кроків і законів, які просували б і підтримували цю галузь. І в даному випадку, зовсім не важливо, будуть це вітчизняні чи зарубіжні бренди. Якщо ми дивимося на захід, то давайте крім гляделок переймати у них і позитивний досвід », – пише економіст.
Загородній наголошує, багато країн, які зробили ставку на автомобілебудування, значно поліпшили економічні показники в цілому по країні.
«Візьмемо Корею, Китай, Чехію, Румунію, Словаччину, Словенію, Польщу, Узбекистан та інші. Це зумовило приплив інвестицій і створення робочих місць не тільки на підприємстві, що випускає автомобілі, а й на підприємствах суміжних індустрій. Одне робоче місце в машинобудуванні створює 8 місць в інших галузях. Дотримуючись власним національним інтересам, Україні потрібно робити ставку не на імпорт автомобілів, а на покупку технологій для використання у власному автопромі. Промисловість – це запорука багатства країни », – резюмує Тарас Загородній.
До слова, поліція почне штрафувати за вміст багажника: подробиці нового покарання для водіїв. Водії почали стикатися з новими штрафами та іншими нововведеннями.
Кожен водій знає, що в машині не можна перевозити: зброя, боєприпаси, вибухівку, наркотики, а також шкідливі і небезпечні для здоров’я хімічні сполуки без відповідних документів і дозволів.
Якщо поліція зупинила машину, і в багажнику знаходиться вбиту тварину, спіймана риба або ялинка, то це буде підставою для адміністративного штрафу. Звичайно, це не стосується тих випадків, якщо у водія є відповідні документи для дозволу полювання, риболовлі або вирубки дерев.
«Несподівано вранці мене висмикнув з потоку патруль. Причина зупинки: сигнал повороту червоного кольору, що суперечить ДСТУ 3649 від 2010 і порушує п. 9 ПДР ( використання приладів освітлення і попередження, які переобладнані з порушенням вимог і стандартів ) »- розповідає водій Tesla Model S.
Наповнення бюджету під виглядом убезпечення дорожнього руху все сильніше зміцнюється в методах роботи української поліції. Підтверджує це не тільки використання приладів TruCam, але штрафи за порушення, на які раніше поліція закривала очі.
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Leave a Comment