Виходом із патової ситуації повинен бути заборона ввезення в Україну старих авто на Єврономер, після чого потрібно зробити розмитнення обов’язковою. Причому, чим старше авто, тим дорожче його ввезення.
В іншому випадку, ми ніколи не позбудемося цього старого мотлоху, який негативно впливає ще й на екологію. Також ввести утилізаційний збір, як це робить вся Європа, і норми обмеження вихлопних газів.
У світі немає іншої країни, де не діють норми обмеження вихлопів , та ще й немає обов’язкових техоглядів. А від цього безпосередньо залежить стан навколишнього середовища та безпеку на дорогах.
Про це у своєму блозі пише економіст і блогер Тарас Загородній.
«Україна – поки що звалище старих дешевих автомобілів на радість європейцям. Але, на жаль, наш вітчизняний автопром, замість розвитку і державної підтримки, «вбивається» на корені податками, всілякими законодавчими тисками і іншим. Ситуація з ЗАЗом, який опинився на межі краху, – вкрай показова. Є потужності, площі, є можливості, є фахівці, є бажання, але немає конкретних кроків і законів, які просували б і підтримували цю галузь. І в даному випадку, зовсім не важливо, будуть це вітчизняні чи зарубіжні бренди. Якщо ми дивимося на захід, то давайте крім гляделок переймати у них і позитивний досвід », – пише економіст.
Загородній наголошує, багато країн, які зробили ставку на автомобілебудування, значно поліпшили економічні показники в цілому по країні.
«Візьмемо Корею, Китай, Чехію, Румунію, Словаччину, Словенію, Польщу, Узбекистан та інші. Це зумовило приплив інвестицій і створення робочих місць не тільки на підприємстві, що випускає автомобілі, а й на підприємствах суміжних індустрій. Одне робоче місце в машинобудуванні створює 8 місць в інших галузях. Дотримуючись власним національним інтересам, Україні потрібно робити ставку не на імпорт автомобілів, а на покупку технологій для використання у власному автопромі. Промисловість – це запорука багатства країни », – резюмує Тарас Загородній.
До слова, поліція почне штрафувати за вміст багажника: подробиці нового покарання для водіїв. Водії почали стикатися з новими штрафами та іншими нововведеннями.
Кожен водій знає, що в машині не можна перевозити: зброя, боєприпаси, вибухівку, наркотики, а також шкідливі і небезпечні для здоров’я хімічні сполуки без відповідних документів і дозволів.
Якщо поліція зупинила машину, і в багажнику знаходиться вбиту тварину, спіймана риба або ялинка, то це буде підставою для адміністративного штрафу. Звичайно, це не стосується тих випадків, якщо у водія є відповідні документи для дозволу полювання, риболовлі або вирубки дерев.
«Несподівано вранці мене висмикнув з потоку патруль. Причина зупинки: сигнал повороту червоного кольору, що суперечить ДСТУ 3649 від 2010 і порушує п. 9 ПДР ( використання приладів освітлення і попередження, які переобладнані з порушенням вимог і стандартів ) »- розповідає водій Tesla Model S.
Наповнення бюджету під виглядом убезпечення дорожнього руху все сильніше зміцнюється в методах роботи української поліції. Підтверджує це не тільки використання приладів TruCam, але штрафи за порушення, на які раніше поліція закривала очі.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment