Categories: Новини

Українські «євробляхери» примудрилися налаштувати проти себе німців

Німецькі компанії, чиї заводи знаходяться в Україні, можуть понести великі збитки через те, що власники нерозмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією блокують пункти пропуску на західному кордоні. Справа може дійти до закриття в нашій країні німецьких підприємств.

На кордоні з Польщею та Словаччиною кілька днів стояли десятки вантажних автомобілів з сировиною, компонентами і готовою продукцією. Їх не пропускають, як і інших водіїв, власники «євроблях», які не бажають платити митні збори.

Найбільші збитки від цього несуть підприємства, які завозять з Євросоюзу компоненти, збирають їх в Україні, а потім експортують готову продукцію назад в країни ЄС.

Найбільше таких підприємств у нашій країні з німецьким капіталом. На них роблять автокомпоненти. Наприклад, німецько-японська компанія Sumitomo Electric Bordnetze SE робить в Україні кабелю для групи Volkswagen. Сировина надходить з Німеччини, а назад поставляється готова продукція.

Через блокування активістами пунктів пропуску на західному кордоні стоять на даний момент більше 10 машин цієї компанії. Вони просто не мають можливості проїхати.

«Нам загрожують дуже великі штрафи, якщо ми в зазначений термін не доставимо готову продукцію. Крім того, наше виробництво взагалі може зупинитися, так як вже не вистачає необхідних компонентів, які ми отримуємо з Німеччини», – сказав Олександр Шламп з Sumitomo Electric Bordnetze SE.

Багато інших німецьких компаній, що працюють в Україні, наприклад, Kromberg & Schubert, що випускає автомобільні деталі, теж виявилися в такому непростому становищі. При цьому у кого-то більше в запасі компонентів і сировини, а у кого-то менше. У деяких виробників компоненти вже майже закінчилися.

«Якщо за два дні нічого не зміниться, ситуація для нас стане критичною», – сказав Славомир Карчмарек, технічний директор українського заводу Kromberg & Schubert.

«Ми платимо всі податки»

Керівники українських заводів з німецьким капіталом сподіваються, що влада України все-таки нарешті вирішать проблему розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Уряд не повинен діяти.

«Потрібно навести порядок з купленими за кордоном машинами. Це повинно бути оформлено на законодавчому рівні», – вважає Славомир Карчмарек.

Олександр Шламп впевнений, що взагалі не повинно бути ситуації, коли через людей, які не хочуть платити податки за свої автомобілі, страждають підприємства, що вносять до державного бюджету всі необхідні податки.

«Ні ми, ні наші клієнти не можуть зрозуміти, чому в Україні влада не може впоратися з групою людей, що порушують закон», – заявив Шламп.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні скасують податкові пільги на імпорт електромобілів у 2026 році

У 2026 році в Україні скасують податкові пільги на імпорт електромобілів, і покупці знову будуть…

01.12.2025

Експерти назвали головні нюанси підготовки автомобіля до зими

Зима швидко виявляє слабкі місця автомобіля. Акумулятор, який ще восени без проблем заводив мотор, може…

01.12.2025

Експерт розповів про небезпеку керування автомобілем у зимовій куртці

Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…

01.12.2025

Названо найекономічніші середньорозмірні кросовери 2025 року

Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…

01.12.2025

Що потрібно перевірити в авто після 10 років експлуатації

Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…

01.12.2025

Оновлений Ford Mondeo вражає інтер’єром і гаджетами (фото)

Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…

30.11.2025