Categories: Новини

Українські «євробляхери» примудрилися налаштувати проти себе німців

Share

Німецькі компанії, чиї заводи знаходяться в Україні, можуть понести великі збитки через те, що власники нерозмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією блокують пункти пропуску на західному кордоні. Справа може дійти до закриття в нашій країні німецьких підприємств.

На кордоні з Польщею та Словаччиною кілька днів стояли десятки вантажних автомобілів з сировиною, компонентами і готовою продукцією. Їх не пропускають, як і інших водіїв, власники «євроблях», які не бажають платити митні збори.

Найбільші збитки від цього несуть підприємства, які завозять з Євросоюзу компоненти, збирають їх в Україні, а потім експортують готову продукцію назад в країни ЄС.

Найбільше таких підприємств у нашій країні з німецьким капіталом. На них роблять автокомпоненти. Наприклад, німецько-японська компанія Sumitomo Electric Bordnetze SE робить в Україні кабелю для групи Volkswagen. Сировина надходить з Німеччини, а назад поставляється готова продукція.

Через блокування активістами пунктів пропуску на західному кордоні стоять на даний момент більше 10 машин цієї компанії. Вони просто не мають можливості проїхати.

«Нам загрожують дуже великі штрафи, якщо ми в зазначений термін не доставимо готову продукцію. Крім того, наше виробництво взагалі може зупинитися, так як вже не вистачає необхідних компонентів, які ми отримуємо з Німеччини», – сказав Олександр Шламп з Sumitomo Electric Bordnetze SE.

Багато інших німецьких компаній, що працюють в Україні, наприклад, Kromberg & Schubert, що випускає автомобільні деталі, теж виявилися в такому непростому становищі. При цьому у кого-то більше в запасі компонентів і сировини, а у кого-то менше. У деяких виробників компоненти вже майже закінчилися.

«Якщо за два дні нічого не зміниться, ситуація для нас стане критичною», – сказав Славомир Карчмарек, технічний директор українського заводу Kromberg & Schubert.

«Ми платимо всі податки»

Керівники українських заводів з німецьким капіталом сподіваються, що влада України все-таки нарешті вирішать проблему розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Уряд не повинен діяти.

«Потрібно навести порядок з купленими за кордоном машинами. Це повинно бути оформлено на законодавчому рівні», – вважає Славомир Карчмарек.

Олександр Шламп впевнений, що взагалі не повинно бути ситуації, коли через людей, які не хочуть платити податки за свої автомобілі, страждають підприємства, що вносять до державного бюджету всі необхідні податки.

«Ні ми, ні наші клієнти не можуть зрозуміти, чому в Україні влада не може впоратися з групою людей, що порушують закон», – заявив Шламп.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025