Categories: Новини

Українські «євробляхери» примудрилися налаштувати проти себе німців

Німецькі компанії, чиї заводи знаходяться в Україні, можуть понести великі збитки через те, що власники нерозмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією блокують пункти пропуску на західному кордоні. Справа може дійти до закриття в нашій країні німецьких підприємств.

На кордоні з Польщею та Словаччиною кілька днів стояли десятки вантажних автомобілів з сировиною, компонентами і готовою продукцією. Їх не пропускають, як і інших водіїв, власники «євроблях», які не бажають платити митні збори.

Найбільші збитки від цього несуть підприємства, які завозять з Євросоюзу компоненти, збирають їх в Україні, а потім експортують готову продукцію назад в країни ЄС.

Найбільше таких підприємств у нашій країні з німецьким капіталом. На них роблять автокомпоненти. Наприклад, німецько-японська компанія Sumitomo Electric Bordnetze SE робить в Україні кабелю для групи Volkswagen. Сировина надходить з Німеччини, а назад поставляється готова продукція.

Через блокування активістами пунктів пропуску на західному кордоні стоять на даний момент більше 10 машин цієї компанії. Вони просто не мають можливості проїхати.

«Нам загрожують дуже великі штрафи, якщо ми в зазначений термін не доставимо готову продукцію. Крім того, наше виробництво взагалі може зупинитися, так як вже не вистачає необхідних компонентів, які ми отримуємо з Німеччини», – сказав Олександр Шламп з Sumitomo Electric Bordnetze SE.

Багато інших німецьких компаній, що працюють в Україні, наприклад, Kromberg & Schubert, що випускає автомобільні деталі, теж виявилися в такому непростому становищі. При цьому у кого-то більше в запасі компонентів і сировини, а у кого-то менше. У деяких виробників компоненти вже майже закінчилися.

«Якщо за два дні нічого не зміниться, ситуація для нас стане критичною», – сказав Славомир Карчмарек, технічний директор українського заводу Kromberg & Schubert.

«Ми платимо всі податки»

Керівники українських заводів з німецьким капіталом сподіваються, що влада України все-таки нарешті вирішать проблему розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Уряд не повинен діяти.

«Потрібно навести порядок з купленими за кордоном машинами. Це повинно бути оформлено на законодавчому рівні», – вважає Славомир Карчмарек.

Олександр Шламп впевнений, що взагалі не повинно бути ситуації, коли через людей, які не хочуть платити податки за свої автомобілі, страждають підприємства, що вносять до державного бюджету всі необхідні податки.

«Ні ми, ні наші клієнти не можуть зрозуміти, чому в Україні влада не може впоратися з групою людей, що порушують закон», – заявив Шламп.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025