Categories: Новини

Українські «євробляхери» примудрилися налаштувати проти себе німців

Share

Німецькі компанії, чиї заводи знаходяться в Україні, можуть понести великі збитки через те, що власники нерозмитнених автомобілів з іноземною реєстрацією блокують пункти пропуску на західному кордоні. Справа може дійти до закриття в нашій країні німецьких підприємств.

На кордоні з Польщею та Словаччиною кілька днів стояли десятки вантажних автомобілів з сировиною, компонентами і готовою продукцією. Їх не пропускають, як і інших водіїв, власники «євроблях», які не бажають платити митні збори.

Найбільші збитки від цього несуть підприємства, які завозять з Євросоюзу компоненти, збирають їх в Україні, а потім експортують готову продукцію назад в країни ЄС.

Найбільше таких підприємств у нашій країні з німецьким капіталом. На них роблять автокомпоненти. Наприклад, німецько-японська компанія Sumitomo Electric Bordnetze SE робить в Україні кабелю для групи Volkswagen. Сировина надходить з Німеччини, а назад поставляється готова продукція.

Через блокування активістами пунктів пропуску на західному кордоні стоять на даний момент більше 10 машин цієї компанії. Вони просто не мають можливості проїхати.

«Нам загрожують дуже великі штрафи, якщо ми в зазначений термін не доставимо готову продукцію. Крім того, наше виробництво взагалі може зупинитися, так як вже не вистачає необхідних компонентів, які ми отримуємо з Німеччини», – сказав Олександр Шламп з Sumitomo Electric Bordnetze SE.

Багато інших німецьких компаній, що працюють в Україні, наприклад, Kromberg & Schubert, що випускає автомобільні деталі, теж виявилися в такому непростому становищі. При цьому у кого-то більше в запасі компонентів і сировини, а у кого-то менше. У деяких виробників компоненти вже майже закінчилися.

«Якщо за два дні нічого не зміниться, ситуація для нас стане критичною», – сказав Славомир Карчмарек, технічний директор українського заводу Kromberg & Schubert.

«Ми платимо всі податки»

Керівники українських заводів з німецьким капіталом сподіваються, що влада України все-таки нарешті вирішать проблему розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Уряд не повинен діяти.

«Потрібно навести порядок з купленими за кордоном машинами. Це повинно бути оформлено на законодавчому рівні», – вважає Славомир Карчмарек.

Олександр Шламп впевнений, що взагалі не повинно бути ситуації, коли через людей, які не хочуть платити податки за свої автомобілі, страждають підприємства, що вносять до державного бюджету всі необхідні податки.

«Ні ми, ні наші клієнти не можуть зрозуміти, чому в Україні влада не може впоратися з групою людей, що порушують закон», – заявив Шламп.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024