Categories: Новини

Майже всі таксі України працюють поза законом

За даними Укртрансбезпеки  в Україні 95% нелегальних таксистів. Вони працюють без ліцензії та дозвільних документів, не платять податків, не дбають про безпеку пасажирів і залишають поза конкуренцією таксистів, які працюють офіційно. В “рейд” за порушниками разом з інспекторами вирушила журналістка Сьогодні.

Київський автовокзал – одне з популярних місць підробітку таксистів. Підходимо до будь-якого. І відразу – нелегал. На водія інспектори складають протокол. Штраф за відсутність ліцензії – від 17 до 34 тисяч гривень. Цей водій тікає відразу, як тільки помічає “ревізорів” і камеру. Згідно із законом, штрафувати інспектори можуть тільки тих водіїв, яких зловили на перевезенні пасажирів.

Наявність шашки на приватному автомобілі не доводить того, що це таксі. Попалися нам і сумлінні водії, у яких і ліцензія, і документи в повному порядку.

“Чи застрахований я як перевізник від нещасного випадку, страхування пасажирів у нас законом не передбачене, але сумлінні перевізники роблять це самі”, – розповів таксист.

За останній рік в рази збільшилася кількість подвійних нелегалів – це таксисти на авто з іноземною реєстрацією. Є випадки, коли вони під час ДТП залишали машину і тікали.

“Водій підвіз пасажирів, було видно, як з ним розраховуються, машина на польських номерах, матеріали складаються на водія. Якщо водій не надасть документи і поїде, то нічого не можна зробити”, – нарікає старший державний інспектор Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Руслан Пчелінов.

У свою чергу голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк каже: “З 2015 року лежить в стінах парламенту (закон), зокрема в комітеті з транспорту є законопроект №3107, який регламентує порядок по таксі, роботу відповідних диспетчерських центрів, адже сьогодні вони працюють нелегально”.

Мало того, що більшість таксі поза законом, так таксисти таксисти в Україні роздувають захмарні ціни і безкарно ображають. Брудна прокурена машина з водієм-хамом за кермом і хрипким шансоном з динаміків – нерідко можна сісти в таку машину, викликавши таксі.

Через те, що в Україні майже всі таксисти їздять без ліцензій і не можуть гарантувати своїм пасажирам безпеку, в разі ДТП отримати компенсацію за завдану шкоду буває дуже складно.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Таксі

Останні записи

Скільки двигун може працювати на холостому ходу без ризику

Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…

20.11.2025

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025

5 причин, через які неправильна зарядка скорочує ресурс батареї електромобіля

Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…

19.11.2025

Renault та Geely готують великий гібридний кросовер Aurora 2

Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…

19.11.2025