Categories: Новини

Майже всі таксі України працюють поза законом

За даними Укртрансбезпеки  в Україні 95% нелегальних таксистів. Вони працюють без ліцензії та дозвільних документів, не платять податків, не дбають про безпеку пасажирів і залишають поза конкуренцією таксистів, які працюють офіційно. В “рейд” за порушниками разом з інспекторами вирушила журналістка Сьогодні.

Київський автовокзал – одне з популярних місць підробітку таксистів. Підходимо до будь-якого. І відразу – нелегал. На водія інспектори складають протокол. Штраф за відсутність ліцензії – від 17 до 34 тисяч гривень. Цей водій тікає відразу, як тільки помічає “ревізорів” і камеру. Згідно із законом, штрафувати інспектори можуть тільки тих водіїв, яких зловили на перевезенні пасажирів.

Наявність шашки на приватному автомобілі не доводить того, що це таксі. Попалися нам і сумлінні водії, у яких і ліцензія, і документи в повному порядку.

“Чи застрахований я як перевізник від нещасного випадку, страхування пасажирів у нас законом не передбачене, але сумлінні перевізники роблять це самі”, – розповів таксист.

За останній рік в рази збільшилася кількість подвійних нелегалів – це таксисти на авто з іноземною реєстрацією. Є випадки, коли вони під час ДТП залишали машину і тікали.

“Водій підвіз пасажирів, було видно, як з ним розраховуються, машина на польських номерах, матеріали складаються на водія. Якщо водій не надасть документи і поїде, то нічого не можна зробити”, – нарікає старший державний інспектор Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Руслан Пчелінов.

У свою чергу голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк каже: “З 2015 року лежить в стінах парламенту (закон), зокрема в комітеті з транспорту є законопроект №3107, який регламентує порядок по таксі, роботу відповідних диспетчерських центрів, адже сьогодні вони працюють нелегально”.

Мало того, що більшість таксі поза законом, так таксисти таксисти в Україні роздувають захмарні ціни і безкарно ображають. Брудна прокурена машина з водієм-хамом за кермом і хрипким шансоном з динаміків – нерідко можна сісти в таку машину, викликавши таксі.

Через те, що в Україні майже всі таксисти їздять без ліцензій і не можуть гарантувати своїм пасажирам безпеку, в разі ДТП отримати компенсацію за завдану шкоду буває дуже складно.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Таксі

Останні записи

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025

Названо рейтинг електромобілів з найкращою автономією на трасі

Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…

26.08.2025

На фото показали універсал Audi A5 Allroad у новому поколінні

Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…

26.08.2025