Categories: Новини

Майже всі таксі України працюють поза законом

Share

За даними Укртрансбезпеки  в Україні 95% нелегальних таксистів. Вони працюють без ліцензії та дозвільних документів, не платять податків, не дбають про безпеку пасажирів і залишають поза конкуренцією таксистів, які працюють офіційно. В “рейд” за порушниками разом з інспекторами вирушила журналістка Сьогодні.

Київський автовокзал – одне з популярних місць підробітку таксистів. Підходимо до будь-якого. І відразу – нелегал. На водія інспектори складають протокол. Штраф за відсутність ліцензії – від 17 до 34 тисяч гривень. Цей водій тікає відразу, як тільки помічає “ревізорів” і камеру. Згідно із законом, штрафувати інспектори можуть тільки тих водіїв, яких зловили на перевезенні пасажирів.

Наявність шашки на приватному автомобілі не доводить того, що це таксі. Попалися нам і сумлінні водії, у яких і ліцензія, і документи в повному порядку.

“Чи застрахований я як перевізник від нещасного випадку, страхування пасажирів у нас законом не передбачене, але сумлінні перевізники роблять це самі”, – розповів таксист.

За останній рік в рази збільшилася кількість подвійних нелегалів – це таксисти на авто з іноземною реєстрацією. Є випадки, коли вони під час ДТП залишали машину і тікали.

“Водій підвіз пасажирів, було видно, як з ним розраховуються, машина на польських номерах, матеріали складаються на водія. Якщо водій не надасть документи і поїде, то нічого не можна зробити”, – нарікає старший державний інспектор Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Руслан Пчелінов.

У свою чергу голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк каже: “З 2015 року лежить в стінах парламенту (закон), зокрема в комітеті з транспорту є законопроект №3107, який регламентує порядок по таксі, роботу відповідних диспетчерських центрів, адже сьогодні вони працюють нелегально”.

Мало того, що більшість таксі поза законом, так таксисти таксисти в Україні роздувають захмарні ціни і безкарно ображають. Брудна прокурена машина з водієм-хамом за кермом і хрипким шансоном з динаміків – нерідко можна сісти в таку машину, викликавши таксі.

Через те, що в Україні майже всі таксисти їздять без ліцензій і не можуть гарантувати своїм пасажирам безпеку, в разі ДТП отримати компенсацію за завдану шкоду буває дуже складно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Таксі

Останні записи

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025

Lamborghini готує обмежений суперкар Fenomeno на базі гібрида Revuelto

Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…

28.06.2025

Кольорові кружечки на шинах: що вони означають і чому важливі

На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…

28.06.2025