Новини

Volkswagen звільняє 200 осіб та змінює курс, щоб запропонувати доступні електромобілі

Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися до нових реалій. Конкуренція з Tesla та швидке зростання китайських виробників створили серйозний виклик для німецького концерну, особливо у сфері електромобілів.

У відповідь компанія розпочала масштабну реорганізацію технічного підрозділу, що включає майже повне розформування команди Cariad, відповідальної за створення програмного забезпечення. Цей крок став частиною стратегії, спрямованої на випуск доступних, технологічно гнучких електрокарів, які зможуть рівноцінно конкурувати на глобальному ринку.

Після невдалих спроб самостійної розробки програмного забезпечення Volkswagen зробив ставку на партнерство. Компанія об’єднала зусилля з китайським XPeng і американським Rivian, щоб отримати сучасні рішення та прискорити оновлення своїх моделей. Уже зараз результати цього курсу помітні: нові Porsche Macan і Audi Q6 e-tron отримали модернізовану програмну архітектуру, яка раніше затримувалася через внутрішні проблеми.

Попри масштабні скорочення, Cariad не припинив існування. Його функції змінилися – тепер підрозділ відповідає за підтримку поточних платформ, інтеграцію технологій Rivian у різні бренди концерну, а також розвиток систем автономного керування, мультимедіа та хмарних сервісів. Такий підхід дозволяє Volkswagen зберігати контроль над ключовими технологіями, навіть залучаючи зовнішніх партнерів.

Реорганізація також торкнулася управління. Після зміни керівництва у 2022 році компанія перейшла від повної незалежності у створенні софту до комбінованої моделі, де частину рішень закуповують ззовні. Цей процес коштував концерну близько 4 мільярдів євро, проте дав змогу прискорити розробку та зменшити витрати. Частина фахівців залишила проєкт після злиття з командою Rivian, однак нова структура, за словами керівництва, стала ефективнішою та продуктивнішою.

Аналітики вважають, що справжня перевірка нової стратегії відбудеться найближчими роками. Уже наступного року в Китаї дебютують моделі Volkswagen із програмним забезпеченням XPeng, а до 2027-го компанія планує випустити на глобальні ринки електромобіль на базі технологій Rivian за орієнтовною ціною 20 тисяч доларів. Ці новинки мають показати, чи зможе концерн повернути позиції лідера та довести, що досвід і гнучкість здатні перемогти навіть у нову епоху електромобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025