Новини

Volkswagen звільняє 200 осіб та змінює курс, щоб запропонувати доступні електромобілі

Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися до нових реалій. Конкуренція з Tesla та швидке зростання китайських виробників створили серйозний виклик для німецького концерну, особливо у сфері електромобілів.

У відповідь компанія розпочала масштабну реорганізацію технічного підрозділу, що включає майже повне розформування команди Cariad, відповідальної за створення програмного забезпечення. Цей крок став частиною стратегії, спрямованої на випуск доступних, технологічно гнучких електрокарів, які зможуть рівноцінно конкурувати на глобальному ринку.

Після невдалих спроб самостійної розробки програмного забезпечення Volkswagen зробив ставку на партнерство. Компанія об’єднала зусилля з китайським XPeng і американським Rivian, щоб отримати сучасні рішення та прискорити оновлення своїх моделей. Уже зараз результати цього курсу помітні: нові Porsche Macan і Audi Q6 e-tron отримали модернізовану програмну архітектуру, яка раніше затримувалася через внутрішні проблеми.

Попри масштабні скорочення, Cariad не припинив існування. Його функції змінилися – тепер підрозділ відповідає за підтримку поточних платформ, інтеграцію технологій Rivian у різні бренди концерну, а також розвиток систем автономного керування, мультимедіа та хмарних сервісів. Такий підхід дозволяє Volkswagen зберігати контроль над ключовими технологіями, навіть залучаючи зовнішніх партнерів.

Реорганізація також торкнулася управління. Після зміни керівництва у 2022 році компанія перейшла від повної незалежності у створенні софту до комбінованої моделі, де частину рішень закуповують ззовні. Цей процес коштував концерну близько 4 мільярдів євро, проте дав змогу прискорити розробку та зменшити витрати. Частина фахівців залишила проєкт після злиття з командою Rivian, однак нова структура, за словами керівництва, стала ефективнішою та продуктивнішою.

Аналітики вважають, що справжня перевірка нової стратегії відбудеться найближчими роками. Уже наступного року в Китаї дебютують моделі Volkswagen із програмним забезпеченням XPeng, а до 2027-го компанія планує випустити на глобальні ринки електромобіль на базі технологій Rivian за орієнтовною ціною 20 тисяч доларів. Ці новинки мають показати, чи зможе концерн повернути позиції лідера та довести, що досвід і гнучкість здатні перемогти навіть у нову епоху електромобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названі найекономічніші бензинові авто в історії США за рейтингами EPA

Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…

15.12.2025

Новий Mercedes-Benz S-Class (W223) показаний на свіжих зображеннях

Підготовка до дебюту оновленого седана Mercedes-Benz S-Class (W223) триває активно. Нещодавно в мережі з'явилися фотографії…

15.12.2025

Як уникнути штрафу за переобладнання фар: поради та правила

Переобладнання фар автомобіля регулюється пунктом 31.4.7 ПДР, який забороняє встановлювати світлові прилади, не передбачені виробником.…

15.12.2025

Абсолютно нова Toyota Corolla показали на живих фото

Спільне підприємство FAW Toyota анонсувало фестиваль Corolla Day для власників Toyota Corolla 2025, який відбудеться…

15.12.2025

Міні-Toyota Land Cruiser вперше помічено в реальних умовах

На шоу "Японської мобільності" в Токіо 2025 Toyota представила новий позашляховик Land Cruiser FJ, який…

15.12.2025

В Україні встановили вікові обмеження для водіїв: хто не може керувати авто

В Україні водійське посвідчення видається лише після успішного складання теоретичного та практичного іспитів у сервісних…

15.12.2025