Categories: Новини

Ситуація складна, але поки ще не фатальна: чому український автопром не може піднятися з дна

Share

На минулому тижні у Львові відбувся другий щорічний Український Автомобільний Форум, організований британською компанією Strategy Council та асоціацією «Укравтопром».

Цей захід продовжив серію публічних зустрічей та дискусій, що мають основною метою – створення прозорої та ефективної промислово-інвестиційної політики.

Відбулася зміна парадигми розвитку потенціалу українського автопрому, внутрішній ринок в середньостроковій перспективі вже не може бути регулятором для виробників, так само як і ще недавні традиційні зовнішні ринки, зазначив у своєму виступі президент асоціації «Укравтопром» Михайло Резнік.

«Індустрія гостро потребує нової промислової політики, регуляторного поля, нових глобальних партнерів. Інакше ми втратимо галузь, яка в сучасному світі формує основу високорозвинених економік і є основним замовником на висококваліфіковану, а значить і високооплачувану працю», наголосив пан Резнік.

На Форумі було зазначено, що маючи виробничий потенціал для виробництва 400 тис. од. автотранспортних засобів, вітчизняний автопром працює на 1,5% від своїх потужностей. Сьогодні з 12 автоскладальних заводів функціонує тільки 7, більшість з яких займаються навіть не дрібносерійним виробництвом, а штучним.

Ситуація складна, але поки ще не фатальна, вважає президент Укравтопрома. «Маючи продукт і ринки збуту, розконсервувати виробництва і запустити серійний випуск автомобілів з досить великою глибиною переробки можна протягом 6 місяців. У нашому активі є сучасне обладнання, зручна логістика і кваліфіковані трудові ресурси. До того ж, глобальний попит на продукцію автопрому зростає. Це зростання генерує попит на нові виробничі потужності та трудові ресурси. Все те, що ми маємо. Така кон’юнктура надає нам вибір, або ми долучаємось до забезпечення попиту на автомобілі, або забезпечуємо попит більш успішних країн на робочу силу», акцентував Михайло Резнік.

Розвиваючи тему перспектив і потенціалу галузі, Олег Папашев, заступник голови правління корпорації «УкрАвто» зазначив, що для реалізації промислового сценарію потрібно ефективне партнерство з транснаціональними компаніями, яке забезпечить роботою українські підприємства у глобальній системі поставок.

Боротьба за таке партнерство в світовому автопромі дуже жорстка, тому що переможець отримує не тільки великі грошові інвестиції, але і шанс на технологічний прорив, який забезпечує підвищення рівня життя нації, розвитку суспільства і його безпеки.

«Навколо нас багато конкурентів, і ми маємо не найкращі стартові умови. Сьогодні час дискутувати про те, що в змозі запропонувати Україна індустріальним інвесторам, де шукати точки зростання і можливостей і яку домашню роботу влада спільно з українським бізнесом повинна зробити, щоб остаточно не втратити те, що створювалося великою працею», наголосив пан Папашев.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • В кінці 2018 року жадні олігархи та автовиробники помітили, що їх продукція не дуже нам подобається і особливо її ціна. Таврії за ціною мерседесів)) Коли наш уряд буде їздити на тавріях, то можливо і проблем з евробляхами і продажем таврій, ланосів, форза буде менше.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025