На минулому тижні у Львові відбувся другий щорічний Український Автомобільний Форум, організований британською компанією Strategy Council та асоціацією «Укравтопром».
Цей захід продовжив серію публічних зустрічей та дискусій, що мають основною метою – створення прозорої та ефективної промислово-інвестиційної політики.
Відбулася зміна парадигми розвитку потенціалу українського автопрому, внутрішній ринок в середньостроковій перспективі вже не може бути регулятором для виробників, так само як і ще недавні традиційні зовнішні ринки, зазначив у своєму виступі президент асоціації «Укравтопром» Михайло Резнік.
«Індустрія гостро потребує нової промислової політики, регуляторного поля, нових глобальних партнерів. Інакше ми втратимо галузь, яка в сучасному світі формує основу високорозвинених економік і є основним замовником на висококваліфіковану, а значить і високооплачувану працю», наголосив пан Резнік.
На Форумі було зазначено, що маючи виробничий потенціал для виробництва 400 тис. од. автотранспортних засобів, вітчизняний автопром працює на 1,5% від своїх потужностей. Сьогодні з 12 автоскладальних заводів функціонує тільки 7, більшість з яких займаються навіть не дрібносерійним виробництвом, а штучним.
Ситуація складна, але поки ще не фатальна, вважає президент Укравтопрома. «Маючи продукт і ринки збуту, розконсервувати виробництва і запустити серійний випуск автомобілів з досить великою глибиною переробки можна протягом 6 місяців. У нашому активі є сучасне обладнання, зручна логістика і кваліфіковані трудові ресурси. До того ж, глобальний попит на продукцію автопрому зростає. Це зростання генерує попит на нові виробничі потужності та трудові ресурси. Все те, що ми маємо. Така кон’юнктура надає нам вибір, або ми долучаємось до забезпечення попиту на автомобілі, або забезпечуємо попит більш успішних країн на робочу силу», акцентував Михайло Резнік.
Розвиваючи тему перспектив і потенціалу галузі, Олег Папашев, заступник голови правління корпорації «УкрАвто» зазначив, що для реалізації промислового сценарію потрібно ефективне партнерство з транснаціональними компаніями, яке забезпечить роботою українські підприємства у глобальній системі поставок.
Боротьба за таке партнерство в світовому автопромі дуже жорстка, тому що переможець отримує не тільки великі грошові інвестиції, але і шанс на технологічний прорив, який забезпечує підвищення рівня життя нації, розвитку суспільства і його безпеки.
«Навколо нас багато конкурентів, і ми маємо не найкращі стартові умови. Сьогодні час дискутувати про те, що в змозі запропонувати Україна індустріальним інвесторам, де шукати точки зростання і можливостей і яку домашню роботу влада спільно з українським бізнесом повинна зробити, щоб остаточно не втратити те, що створювалося великою працею», наголосив пан Папашев.
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…
Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…
View Comments
В кінці 2018 року жадні олігархи та автовиробники помітили, що їх продукція не дуже нам подобається і особливо її ціна. Таврії за ціною мерседесів)) Коли наш уряд буде їздити на тавріях, то можливо і проблем з евробляхами і продажем таврій, ланосів, форза буде менше.