BMW дала зрозуміти, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться частиною її стратегічного курсу, навіть із швидким розширенням лінійки електромобілів Neue Klasse. У компанії вважають, що традиційні силові установки ще не вичерпали свій потенціал і здатні адаптуватися до нових екологічних вимог, включаючи майбутній стандарт Euro-7.
При цьому концерн не ігнорує тренд електрифікації: виробничі плани передбачають досягнення до 2030 року паритету між продажами машин із ДВЗ та електротяговими установками. Такий баланс дозволить зберегти бензинові та дизельні моделі як важливий сегмент портфеля, навіть після запуску масових поставок електромобілів.
У ЄС планують до 2035 року повністю припинити випуск нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Однак директива ще не прийнята остаточно, що залишає виробникам простір для маневру та можливих коригувань стратегії.
Таким чином, BMW поєднує традиційні та електричні технології, прагнучи зберегти конкурентоспроможність у коротко- та довгостроковій перспективі, водночас підготовлюючись до майбутніх змін на європейському ринку.
Toyota готує для своїх автомобілів нову мультимедійну систему, першою яку отримає кросовер RAV4 модельного року…
З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…
Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…
Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…
Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…
Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…
Leave a Comment