BMW дала зрозуміти, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться частиною її стратегічного курсу, навіть із швидким розширенням лінійки електромобілів Neue Klasse. У компанії вважають, що традиційні силові установки ще не вичерпали свій потенціал і здатні адаптуватися до нових екологічних вимог, включаючи майбутній стандарт Euro-7.
При цьому концерн не ігнорує тренд електрифікації: виробничі плани передбачають досягнення до 2030 року паритету між продажами машин із ДВЗ та електротяговими установками. Такий баланс дозволить зберегти бензинові та дизельні моделі як важливий сегмент портфеля, навіть після запуску масових поставок електромобілів.
У ЄС планують до 2035 року повністю припинити випуск нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Однак директива ще не прийнята остаточно, що залишає виробникам простір для маневру та можливих коригувань стратегії.
Таким чином, BMW поєднує традиційні та електричні технології, прагнучи зберегти конкурентоспроможність у коротко- та довгостроковій перспективі, водночас підготовлюючись до майбутніх змін на європейському ринку.
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
Leave a Comment