BMW дала зрозуміти, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться частиною її стратегічного курсу, навіть із швидким розширенням лінійки електромобілів Neue Klasse. У компанії вважають, що традиційні силові установки ще не вичерпали свій потенціал і здатні адаптуватися до нових екологічних вимог, включаючи майбутній стандарт Euro-7.
При цьому концерн не ігнорує тренд електрифікації: виробничі плани передбачають досягнення до 2030 року паритету між продажами машин із ДВЗ та електротяговими установками. Такий баланс дозволить зберегти бензинові та дизельні моделі як важливий сегмент портфеля, навіть після запуску масових поставок електромобілів.
У ЄС планують до 2035 року повністю припинити випуск нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Однак директива ще не прийнята остаточно, що залишає виробникам простір для маневру та можливих коригувань стратегії.
Таким чином, BMW поєднує традиційні та електричні технології, прагнучи зберегти конкурентоспроможність у коротко- та довгостроковій перспективі, водночас підготовлюючись до майбутніх змін на європейському ринку.
З боку може здатися дивним, що люди витрачають десятки тисяч гривень на двадцятирічні BMW, лагодять…
Багато автомобілістів переконані, що в теплу пору року якщо дороги стали чистими, то в бачок…
Національна поліція України планує посилити відповідальність за порушення правил дорожнього руху, повідомив перший заступник начальника…
Європейці традиційно віддають перевагу дизельним автомобілям, тоді як в Америці на дизелі обирають переважно пікапи…
Volvo готує EX60 - електричний кросовер із запасом ходу понад 700 км і ціною нижче…
Honda представила оновлений Civic 2026 року для європейського ринку. Виробник не став кардинально змінювати модель,…
Leave a Comment