BMW дала зрозуміти, що двигуни внутрішнього згоряння залишаться частиною її стратегічного курсу, навіть із швидким розширенням лінійки електромобілів Neue Klasse. У компанії вважають, що традиційні силові установки ще не вичерпали свій потенціал і здатні адаптуватися до нових екологічних вимог, включаючи майбутній стандарт Euro-7.
При цьому концерн не ігнорує тренд електрифікації: виробничі плани передбачають досягнення до 2030 року паритету між продажами машин із ДВЗ та електротяговими установками. Такий баланс дозволить зберегти бензинові та дизельні моделі як важливий сегмент портфеля, навіть після запуску масових поставок електромобілів.
У ЄС планують до 2035 року повністю припинити випуск нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Однак директива ще не прийнята остаточно, що залишає виробникам простір для маневру та можливих коригувань стратегії.
Таким чином, BMW поєднує традиційні та електричні технології, прагнучи зберегти конкурентоспроможність у коротко- та довгостроковій перспективі, водночас підготовлюючись до майбутніх змін на європейському ринку.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment