Mercedes-Benz, яка вже давно асоціюється з високими стандартами комфорту та увагою до деталей, вирішила змінити підхід до управління автомобілем. У компанії оголосили, що майбутні покоління моделей отримають більше фізичних кнопок, адже саме вони залишаються зручнішими для багатьох водіїв.
Директор відділу програмного забезпечення Mercedes-Benz Магнус Остберг пояснив, що найчастіше використовувані функції значно простіше контролювати саме через кнопки й рукоятки. Це стосується, зокрема, регулювання гучності, налаштування клімат-контролю чи перемикання режимів руху.
Першими оновлення відчують моделі CLA та GLC. У них планують модернізувати інтер’єр, зокрема додати багатофункціональне кермо з більшою кількістю механічних елементів. Крім стандартних органів керування мультимедіа та круїз-контролем, воно отримає нові клавіші й важелі для швидкого доступу до ключових функцій.
Дослідження компанії показали, що ставлення до способів керування різниться залежно від віку й технологічної зрілості ринку. Молодші водії охочіше користуються великими сенсорними екранами й голосовими командами, тоді як старші покоління більше цінують простоту й надійність фізичних кнопок.
Попри загальну тенденцію до збільшення цифрових панелей, на кшталт вражаючого MBUX Hyperscreen довжиною півтора метра, у Mercedes-Benz підкреслюють необхідність зберегти баланс. У компанії впевнені, що фізичні органи управління залишаються незамінними там, де вони забезпечують інтуїтивність і швидкість, тоді як цифрові рішення мають сенс у тих сферах, де підвищують комфорт і безпеку водіння.
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
Leave a Comment