Categories: Новини

Чому пішовши на поступки «євробляхерам» держава підписала собі смертний вирок

Пільги для «євробляхарів» ведуть країну до прірви, адже нині на акції протесту вийшли власники авто на «єврономерах», а завтра аналогічно вчинять й інші, щоб через блокування вимагати різні пільги і для себе.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK заявив екс-міністр економіки України (1997-1998 рр.) Віктор Суслов.

Експерт зауважив, що він – проти легалізації авто на «єврономерах»: «Є законодавство, і його потрібно дотримуватися. Не можна «прогинати» законодавство під «хотєлки» тих чи інших людей лише з огляду на те, що вони можуть вийти і заблокувати вулиці».

Віктор Суслов певен – пільги для «євробляхарів» є популістичними та ведуть країну до прірви, адже нині на акції протесту вийшли власники авто на «єврономерах», завтра аналогічно вчинять й інші, щоб через блокування вимагати різні пільги і для себе.

«Це і є поступовий розвал держави. Що ж до пенсіонерів і пенсій, треба визначитися та відповісти на ключові запитання, бо в нас колосальний розрив між мінімальним і максимальним рівнем пенсій, у нас є категорії держслужбовців, у яких по 30-50 тисяч гривень на місяць. У нас мінімальна пенсія – 1453 грн. Чому ми говоримо про геноцид? Тому що реально, коли у пенсіонера немає інших доходів, на ці гроші вижити не може. Він має замерзнути взимку і померти із голоду», – заявив Віктор Суслов.

Експерт зауважив, що Україна має піти шляхом «зрівняйлівки» пенсій і підвищити мінімальні пенсійні виплати бодай до рівня мінімальної зарплати. Екс-міністр економіки України наголосив, що Пенсійний фонд має покривати свої видатки за рахунок власних доходів, як це було раніше.

«Зараз створена ситуація колосального дефіциту, і те, що ми перекачуємо податкові надходження із бюджету на погашення дефіциту Пенсійного фонду – завдаємо збитку іншим бюджетним сферам, які не фінансуються відповідно. У державі немає збалансованої політики», – наголосив Віктор Суслов.

Повертаючись до теми «євроблях», експерт не виключив, що до України можуть дозволити завезти ще кілька мільйонів авто за умови, що власники сплатять відповідні внески до Пенсійного фонду. Водночас, з його слів, через зібраний до Пенсійного фонду мільярд гривень, як про це заявляла голова комітету ВРУ з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, Україна насправді втратить 10 млрд грн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Этот эксперт так же как и политики живёт не с простыми людьми.Сейчас правительство потеряло возможность положить в бюджет от еврономеров внушительную сумму,потому что никто не будет платить 150% растаможки от стоимости машины.Никто не кому не мешал бы.Есть деньги,покупайте новые или свежие машины и платите подороже.А эти полуторатысячные иномарки(хотя в разы лучше жигулей и москвичей) почему то кому то как кость в горле.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які старі кросовери найбільше витрачають бензин у місті

У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…

08.12.2025

Новорічні прикраси на авто: як не порушити правила і уникнути штрафу

Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…

08.12.2025

Шість європейських країн пропонують переглянути заборону ДВЗ

У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…

08.12.2025

Tesla представила в Європі здешевлену Model 3 з ціною від 37 970 євро

Tesla вивела на європейський ринок здешевлену версію Model 3 - це сталося через два місяці…

08.12.2025

Названо Mazda з найбільшим підтвердженим пробігом у світі

Надійність японських автомобілів часто межує з легендою. В інтернеті можна знайти чимало історій про довговічність…

08.12.2025

Ціни на бензин, дизель і автогаз зростуть через нові ставки акцизів

Українцям варто готуватися до відчутного підвищення цін на пальне. Як повідомляє Національний банк України, з…

08.12.2025