Національне управління безпеки дорожнього руху США ( NHTSA) почало масштабний перегляд федеральних стандартів автомобільної безпеки, беручи до уваги новітні технології безпілотного водіння. Цей процес включає низку важливих змін, розроблених спеціально для транспортних засобів нового покоління, оснащених автономними системами керування, таких як роботизовані таксі та спеціальні мікроавтобуси-шатли, вироблені різними компаніями, наприклад, Zoox .
Серед запропонованих чотирьох ключових поправок особливе місце займають заходи, спрямовані на усунення вимог, які спочатку були встановлені для автомобілів з традиційним керуванням водієм людиною. Тепер нові правила враховуватимуть специфіку відсутності керма та педалей, дозволяючи створювати транспортні засоби виключно з автоматичним режимом експлуатації.
Крім того, нововведення торкнуться ряду технічних аспектів конструкції автомобіля , включаючи роботу автоматичної коробки передач, склоочисних пристроїв, освітлювального обладнання (ФАР) та системи дзеркал заднього виду. Ці елементи адаптуються таким чином, щоб відповідати особливостям функціонування транспортного засобу без участі водія-людини.
В результаті ці поправки спростять процедуру отримання необхідних дозвільних документів і суттєво скоротять перешкоди на шляху впровадження інноваційних рішень у галузі автономного транспорту. Водночас оновлення норм забезпечить додатковий рівень захисту пасажирів та учасників дорожнього руху, сприяючи підвищенню загальної безпеки на дорогах.
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Суд підтвердив, що водій не зобов'язаний виконувати незаконні вимоги поліції, якщо немає факту порушення. Таке…
В Україні багато водіїв недооцінюють важливість страховки, сподіваючись, що "якось минеться", особливо після значного зростання…
Toyota може відмовитися від культового турбованого трициліндрового двигуна об'ємом 1,6 літра в наступному поколінні гарячого…
Leave a Comment