Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер заявив, що бренд перебуває на стабільному шляху розвитку, але потребує додаткових кроків для зміцнення позицій у Європі. Він зазначив, що гасла “Simply Clever” вже недостатньо, тому компанія робитиме акцент на дизайні, цифровізації та впровадженні штучного інтелекту.
Skoda активно розвиває електромобілі: у 2025 році кросовер Elroq став одним із лідерів продажів у Європі, а в 2026-му на ринок вийде семимісний електричний SUV 7S. Повернення Octavia у вигляді плагін-гібриду очікується не раніше 2027 року. Бренд також розширює присутність за межами Європи: успішно стартував компактний Kylaq в Індії, перспективними ринками названо Туреччину, Ізраїль та В’єтнам.
За підсумками першого півріччя 2025 року Skoda посіла третє місце в Європі за обсягом продажів, реалізувавши понад 509 тисяч автомобілів. Керівництво прагне до кінця десятиліття закріпитися в топ-3 і знову перевищити позначку мільйона машин на рік. Нові моделі та стратегія розвитку дозволяють бренду претендувати на високі позиції в рейтингах найкращих авто європейського ринку.
Серед водіїв давно існує думка, що круїз-контроль допомагає економити паливо. Логіка зрозуміла: електроніка утримує швидкість…
KIA EV5 2025 року – свіжий електрокросовер від корейців, який, незважаючи на нову назву, багато…
Рішення про продаж автомобіля найчастіше пов'язане з його технічним станом і економічною вигодою подальшої експлуатації.…
За останні роки автомобільний ринок Європи та України зазнав кардинальних змін. Пандемія, перебої з поставками…
Газобалонне обладнання встановлюють на автомобілі для зменшення витрат на пальне, але це створює не лише…
У багатьох країнах світу компанія BMW традиційно продавала кросовер X3 виключно з системою повного приводу…
Leave a Comment