Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер заявив, що бренд перебуває на стабільному шляху розвитку, але потребує додаткових кроків для зміцнення позицій у Європі. Він зазначив, що гасла “Simply Clever” вже недостатньо, тому компанія робитиме акцент на дизайні, цифровізації та впровадженні штучного інтелекту.
Skoda активно розвиває електромобілі: у 2025 році кросовер Elroq став одним із лідерів продажів у Європі, а в 2026-му на ринок вийде семимісний електричний SUV 7S. Повернення Octavia у вигляді плагін-гібриду очікується не раніше 2027 року. Бренд також розширює присутність за межами Європи: успішно стартував компактний Kylaq в Індії, перспективними ринками названо Туреччину, Ізраїль та В’єтнам.
За підсумками першого півріччя 2025 року Skoda посіла третє місце в Європі за обсягом продажів, реалізувавши понад 509 тисяч автомобілів. Керівництво прагне до кінця десятиліття закріпитися в топ-3 і знову перевищити позначку мільйона машин на рік. Нові моделі та стратегія розвитку дозволяють бренду претендувати на високі позиції в рейтингах найкращих авто європейського ринку.
З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…
Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…
Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…
Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…
Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…
Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…
Leave a Comment