Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер заявив, що бренд перебуває на стабільному шляху розвитку, але потребує додаткових кроків для зміцнення позицій у Європі. Він зазначив, що гасла “Simply Clever” вже недостатньо, тому компанія робитиме акцент на дизайні, цифровізації та впровадженні штучного інтелекту.
Skoda активно розвиває електромобілі: у 2025 році кросовер Elroq став одним із лідерів продажів у Європі, а в 2026-му на ринок вийде семимісний електричний SUV 7S. Повернення Octavia у вигляді плагін-гібриду очікується не раніше 2027 року. Бренд також розширює присутність за межами Європи: успішно стартував компактний Kylaq в Індії, перспективними ринками названо Туреччину, Ізраїль та В’єтнам.
За підсумками першого півріччя 2025 року Skoda посіла третє місце в Європі за обсягом продажів, реалізувавши понад 509 тисяч автомобілів. Керівництво прагне до кінця десятиліття закріпитися в топ-3 і знову перевищити позначку мільйона машин на рік. Нові моделі та стратегія розвитку дозволяють бренду претендувати на високі позиції в рейтингах найкращих авто європейського ринку.
Штраф за стоянку у забороненому місці має найвищий рівень скасування у судах. Це пов'язано з…
Land Rover готує новий компактний варіант Defender, який, за попередніми даними, стане повністю електричним. Перші…
Автовиробники постійно намагаються зробити свої моделі привабливішими, оснащуючи їх різноманітними сучасними функціями та системами. Втім,…
BMW анонсувала підготовку першого серійного автомобіля на водневих паливних елементах, який планують вивести на ринок…
"Мудра людина створює комфорт навіть у пустелі, а нерозумна страждає від спеки в тіні" -…
Неправильна експлуатація автомобіля призводить до зайвих витрат на ремонт, адже навіть дрібні шкідливі звички водія…
Leave a Comment