Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер заявив, що бренд перебуває на стабільному шляху розвитку, але потребує додаткових кроків для зміцнення позицій у Європі. Він зазначив, що гасла “Simply Clever” вже недостатньо, тому компанія робитиме акцент на дизайні, цифровізації та впровадженні штучного інтелекту.
Skoda активно розвиває електромобілі: у 2025 році кросовер Elroq став одним із лідерів продажів у Європі, а в 2026-му на ринок вийде семимісний електричний SUV 7S. Повернення Octavia у вигляді плагін-гібриду очікується не раніше 2027 року. Бренд також розширює присутність за межами Європи: успішно стартував компактний Kylaq в Індії, перспективними ринками названо Туреччину, Ізраїль та В’єтнам.
За підсумками першого півріччя 2025 року Skoda посіла третє місце в Європі за обсягом продажів, реалізувавши понад 509 тисяч автомобілів. Керівництво прагне до кінця десятиліття закріпитися в топ-3 і знову перевищити позначку мільйона машин на рік. Нові моделі та стратегія розвитку дозволяють бренду претендувати на високі позиції в рейтингах найкращих авто європейського ринку.
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…
BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…
Leave a Comment