Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження Мічиганського університету розвіює сумніви. Вчені проаналізували 35 комбінацій типів автомобілів та джерел електроенергії – від країн із домінуванням відновлюваних ресурсів до регіонів, що покладаються на вугілля та нафту.
Результат однозначний: електромобілі у будь-якому сценарії генерують менше парникових газів протягом усього життєвого циклу – від виробництва до утилізації – порівняно з бензиновими, дизельними та навіть гібридними аналогами.
Найбільше забруднюють пікапи з бензиновим двигуном – до 302 г CO₂ на кілометр. Гібридні версії знижують цей показник на 23%, а повністю електричні – на 75%. У той же час компактні електромобілі з невеликими батареями викидають близько 50 г CO₂/км.
Головний автор дослідження Грег Кеолеян підкреслює: важливо обирати автомобіль відповідно до реальних потреб. Якщо потрібен пікап – краще електричний, для міста – оптимальний компактний електрокар.
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Компанія Porsche асоціюється в першу чергу з розкішшю, спортом та високою потужністю машин. У модельному…
Leave a Comment