Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження Мічиганського університету розвіює сумніви. Вчені проаналізували 35 комбінацій типів автомобілів та джерел електроенергії – від країн із домінуванням відновлюваних ресурсів до регіонів, що покладаються на вугілля та нафту.
Результат однозначний: електромобілі у будь-якому сценарії генерують менше парникових газів протягом усього життєвого циклу – від виробництва до утилізації – порівняно з бензиновими, дизельними та навіть гібридними аналогами.
Найбільше забруднюють пікапи з бензиновим двигуном – до 302 г CO₂ на кілометр. Гібридні версії знижують цей показник на 23%, а повністю електричні – на 75%. У той же час компактні електромобілі з невеликими батареями викидають близько 50 г CO₂/км.
Головний автор дослідження Грег Кеолеян підкреслює: важливо обирати автомобіль відповідно до реальних потреб. Якщо потрібен пікап – краще електричний, для міста – оптимальний компактний електрокар.
Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…
Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…
Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Volkswagen Group Australia оголосила відкликання 1482 автомобілів Tiguan 2024–2025 років випуску. Причина — збій у…
Перед настанням холодів водіям варто приділити увагу базовим, але важливим перевіркам автомобіля. Як розповів експерт…
Leave a Comment