Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження Мічиганського університету розвіює сумніви. Вчені проаналізували 35 комбінацій типів автомобілів та джерел електроенергії – від країн із домінуванням відновлюваних ресурсів до регіонів, що покладаються на вугілля та нафту.
Результат однозначний: електромобілі у будь-якому сценарії генерують менше парникових газів протягом усього життєвого циклу – від виробництва до утилізації – порівняно з бензиновими, дизельними та навіть гібридними аналогами.
Найбільше забруднюють пікапи з бензиновим двигуном – до 302 г CO₂ на кілометр. Гібридні версії знижують цей показник на 23%, а повністю електричні – на 75%. У той же час компактні електромобілі з невеликими батареями викидають близько 50 г CO₂/км.
Головний автор дослідження Грег Кеолеян підкреслює: важливо обирати автомобіль відповідно до реальних потреб. Якщо потрібен пікап – краще електричний, для міста – оптимальний компактний електрокар.
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…
Leave a Comment