Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш масові та доступні автомобілі. Як повідомляє Handelsblatt, всередині компанії термін “люксовий” уже не використовується офіційно і навіть іронічно називається “словом на букву Л”, що демонструє зміни у корпоративній культурі та позиціонуванні бренду.
Основною причиною перегляду стратегії стали фінансові труднощі: виробництво дорогих моделей, таких як Maybach і AMG, виявилося надто витратним. Голова Mercedes-Benz Ола Калленіус порівняв ситуацію в автопромі з одночасним “сильним дощем, градом, штормом та снігопадом”.
Щоб стабілізувати фінанси, компанія запускає масштабну продуктову кампанію: у найближчі роки планується випуск 36 нових моделей, а загальний річний обсяг виробництва перевищить два мільйони автомобілів. Основна увага буде приділена компактним автомобілям та позашляховикам. За словами Калленіуса, мета компанії залишається незмінною – пропонувати затребувані продукти в усіх сегментах, але тепер із більш реалістичними та стійкими фінансовими показниками.
Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…
Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…
На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…
Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…
У сучасному світі існує безліч способів миття автомобіля, проте не всі гарантують якісний результат і…
Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…
Leave a Comment