Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш масові та доступні автомобілі. Як повідомляє Handelsblatt, всередині компанії термін “люксовий” уже не використовується офіційно і навіть іронічно називається “словом на букву Л”, що демонструє зміни у корпоративній культурі та позиціонуванні бренду.
Основною причиною перегляду стратегії стали фінансові труднощі: виробництво дорогих моделей, таких як Maybach і AMG, виявилося надто витратним. Голова Mercedes-Benz Ола Калленіус порівняв ситуацію в автопромі з одночасним “сильним дощем, градом, штормом та снігопадом”.
Щоб стабілізувати фінанси, компанія запускає масштабну продуктову кампанію: у найближчі роки планується випуск 36 нових моделей, а загальний річний обсяг виробництва перевищить два мільйони автомобілів. Основна увага буде приділена компактним автомобілям та позашляховикам. За словами Калленіуса, мета компанії залишається незмінною – пропонувати затребувані продукти в усіх сегментах, але тепер із більш реалістичними та стійкими фінансовими показниками.
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…
Leave a Comment