Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш масові та доступні автомобілі. Як повідомляє Handelsblatt, всередині компанії термін “люксовий” уже не використовується офіційно і навіть іронічно називається “словом на букву Л”, що демонструє зміни у корпоративній культурі та позиціонуванні бренду.
Основною причиною перегляду стратегії стали фінансові труднощі: виробництво дорогих моделей, таких як Maybach і AMG, виявилося надто витратним. Голова Mercedes-Benz Ола Калленіус порівняв ситуацію в автопромі з одночасним “сильним дощем, градом, штормом та снігопадом”.
Щоб стабілізувати фінанси, компанія запускає масштабну продуктову кампанію: у найближчі роки планується випуск 36 нових моделей, а загальний річний обсяг виробництва перевищить два мільйони автомобілів. Основна увага буде приділена компактним автомобілям та позашляховикам. За словами Калленіуса, мета компанії залишається незмінною – пропонувати затребувані продукти в усіх сегментах, але тепер із більш реалістичними та стійкими фінансовими показниками.
Skoda Kushaq - недорогий компактний кросовер, який дебютував у 2021 році в Індії та згодом…
В Україні водії можуть отримати значний штраф за будь-які порушення, пов'язані зі станом або неправильним…
У соцмережах активно поширюють лайфхак, який нібито допомагає позбутися вологості в автомобілі, але експерти німецького…
Автомобільний ринок Китаю продовжує вражати масштабом, а попит на бензинові кросовери залишається високим, незважаючи на…
Hyundai i30 N, який зник з європейського ринку у 2024 році, може повернутися, цього разу…
З настанням перших морозів у багатьох водіїв виникає знайома проблема: заводиш машину, а двірники самі…
Leave a Comment