Categories: Новини

В Україні влаштували рейд на водіїв, які не пристібаються пасками безпеки

12-18 листопада в Україні відбудеться другий етап всеукраїнського Тижня безпеки дорожнього руху.

Про це повідомили в прес-службі «Укртрансбезпеки».

Мета заходу – акцентувати увагу на необхідності підвищення загального рівня правосвідомості усіх без винятку учасників дорожнього руху: як перевізників та водіїв, так і пасажирів і пішоходів, а також сприяти підвищенню рівня практичної взаємодії служб та відомств, які працюють у сфері безпеки руху, об’єднавши їх зусилля задля зменшення рівня аварійності на українських автошляхах.

Розпочався тиждень із прес-конференції, яка під гаслом «Не ігноруй ремінь безпеки!».

Статистика, озвучена Олексієм Білошицьким, вражає: тільки за десять місяці 2018 року в Україні трапилось 122 354 ДТП, з яких 19 915 – з потерпілими. 2 651 особа загинула! Тільки задумайтесь: за десять місяців з мапи України зникло ціле село і в основному це – діти, молодь та люди продуктивного віку!

Виступаючи перед присутніми, голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Ноняк зазначив: «Для Державної служби України з безпеки на транспорті, яку я очолюю, одним із пріоритетних завдань на сьогодні є вжиття дієвих заходів, спрямованих на забезпечення безпеки перевезень, в тому числі і на автошляхах України. Якщо говорити конкретно, то я це бачу наступним чином: по-перше, потрібно забезпечити жорсткий контроль за дотриманням усіма учасниками дорожнього руху вимог чинного законодавства, попередньо прописавши на законодавчому рівні механізми невідворотності адекватного покарання за порушення правил, а по-друге, за допомогою превентивних заходів добитись кардинальної зміни свідомості громадян. Саме для цього і потрібні такі комплекси заходів в масштабах усієї країни. Адже досвід розвинених країн показує, що забезпечення безпеки перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом вимагає послідовної роботи з підготовки та виконання комплексних програм, створення систем управління безпекою перевезень».

Усі учасники прес-конференції були одностайними щодо важливості таких заходів. Адже тільки усі разом – влада, бізнес, громадськість за безпосередньої участі представників засобів масової інформації зможемо напрацювати високі безпекові стандарти та імплементувати їх в українські реалії.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Euro NCAP посилює стандарти безпеки: автовиробників змусять повернути кнопки в салони

У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…

22.10.2025

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025

Топ-7 найзагадковіших жестів водіїв, які варто знати всім

На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…

21.10.2025