Електрокари мають більш розтягнутий у часі графік технічного обслуговування, і навіть можуть похвалитися набагато спрощеним процесом ТО проти машинами з ДВЗ.
Однак ремонт завжди обходився дорожче, ніж у випадку з простими автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння, що викликало побоювання у покупців перед покупкою. Проте німецька страхова асоціація стверджує, що вартість технічного обслуговування електричок поступово знижується. Різниця між машинами з ДВЗ та електромобілями зараз становить 15-20% на користь перших.
За даними Німецької страхової спілки, минулого року страхові випадки щодо КАСКО для електрокарів обходилися на 20-25% дорожче, ніж із автомобілями з ДВЗ. Проте 2025 року середній розмір чека на ремонт таких машин знизився до 15-20%.
Скорочення цього показника експерти пов’язують із зростанням кількості електромобілів на дорогах, а також з ремонтними майстернями та евакуаторами, які поступово набираються все більшим досвідом у роботі з такими автомобілями.
Німецька агенція з розвитку автомобільної промисловості повідомляє, що на початку цього року кількість зареєстрованих у Німеччині електромобілів становила 1 мільйон 650 тисяч одиниць, що у п’ять разів більше, ніж у 2021 році.
На даний момент електрокари складають 3,3% від загальної кількості транспортних засобів, що стоять на обліку в цій європейській країні.
Багато водіїв вважають, що спокійна та розмірена їзда приносить лише плюси і не може нашкодити.…
У сегменті розкішних позашляховиків може з'явитися новий гравець. За даними автомобільних видань, Audi працює над…
На дорозі ситуація може змінюватися миттєво: від випадкових обставин до помилок водія. У умовах підвищеного…
На пресконференції Super Taikyu 2025 на автодромі Фудзі на початку року Subaru анонсувала новий продуктивний…
У сегменті преміальних седанів D-класу розгортається справжня боротьба. Audi A5 зробила помітний ривок уперед, кидаючи…
В Україні стрімко падає інтерес до машин із дизельними двигунами. За даними асоціації "Укравтопром", у…
Leave a Comment