Електрокари мають більш розтягнутий у часі графік технічного обслуговування, і навіть можуть похвалитися набагато спрощеним процесом ТО проти машинами з ДВЗ.
Однак ремонт завжди обходився дорожче, ніж у випадку з простими автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння, що викликало побоювання у покупців перед покупкою. Проте німецька страхова асоціація стверджує, що вартість технічного обслуговування електричок поступово знижується. Різниця між машинами з ДВЗ та електромобілями зараз становить 15-20% на користь перших.
За даними Німецької страхової спілки, минулого року страхові випадки щодо КАСКО для електрокарів обходилися на 20-25% дорожче, ніж із автомобілями з ДВЗ. Проте 2025 року середній розмір чека на ремонт таких машин знизився до 15-20%.
Скорочення цього показника експерти пов’язують із зростанням кількості електромобілів на дорогах, а також з ремонтними майстернями та евакуаторами, які поступово набираються все більшим досвідом у роботі з такими автомобілями.
Німецька агенція з розвитку автомобільної промисловості повідомляє, що на початку цього року кількість зареєстрованих у Німеччині електромобілів становила 1 мільйон 650 тисяч одиниць, що у п’ять разів більше, ніж у 2021 році.
На даний момент електрокари складають 3,3% від загальної кількості транспортних засобів, що стоять на обліку в цій європейській країні.
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Корейська компанія Kia зарекомендувала себе як один із найнадійніших азіатських виробників автомобілів. Проте не всі…
Chevrolet може повернути Camaro у 2026 році. Після завершення виробництва шостого покоління у 2024 році…
Leave a Comment