Електрокари мають більш розтягнутий у часі графік технічного обслуговування, і навіть можуть похвалитися набагато спрощеним процесом ТО проти машинами з ДВЗ.
Однак ремонт завжди обходився дорожче, ніж у випадку з простими автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння, що викликало побоювання у покупців перед покупкою. Проте німецька страхова асоціація стверджує, що вартість технічного обслуговування електричок поступово знижується. Різниця між машинами з ДВЗ та електромобілями зараз становить 15-20% на користь перших.
За даними Німецької страхової спілки, минулого року страхові випадки щодо КАСКО для електрокарів обходилися на 20-25% дорожче, ніж із автомобілями з ДВЗ. Проте 2025 року середній розмір чека на ремонт таких машин знизився до 15-20%.
Скорочення цього показника експерти пов’язують із зростанням кількості електромобілів на дорогах, а також з ремонтними майстернями та евакуаторами, які поступово набираються все більшим досвідом у роботі з такими автомобілями.
Німецька агенція з розвитку автомобільної промисловості повідомляє, що на початку цього року кількість зареєстрованих у Німеччині електромобілів становила 1 мільйон 650 тисяч одиниць, що у п’ять разів більше, ніж у 2021 році.
На даний момент електрокари складають 3,3% від загальної кількості транспортних засобів, що стоять на обліку в цій європейській країні.
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Суд підтвердив, що водій не зобов'язаний виконувати незаконні вимоги поліції, якщо немає факту порушення. Таке…
Leave a Comment