Верховна Рада України проголосувала за законопроекти №8487 і №8488 в другому читанні. І тепер від набрання законами чинності відділяє лише підпис президента.
Однак, як виявилося, зміст даних законопроектів повністю не влаштовує власників автомобілів на єврономерах. Нардепи не прийняли жодної правки, яка б відображала інтереси «євробляхерів».
В інтерв’ю журналісту autonews.ua один з організаторів ГО «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич розповів, що прийняття закону в другому читанні стало можливим завдяки «зраді» ряду народних депутатів, з якими у громадських були певні домовленості, які представляли їх інтереси в Раді і вносили від їх імені поправки до законопроектів.
«Багато депутатів, навіть ті, хто з нами підписували меморандуми, хто подавали правки від нашої організації, голосували за цей закон без правок. Вони пояснили це тим, що у них є домовленість і позиція фракції. Тобто, вони голосували за наказом фракції. Я вважаю, що так влада відповіла людям, які стали заручниками їх політичних ігор.
Якщо говорити конкретно про тих депутатах, з ким саме були домовленості, то я не можу зараз говорити про особистості, тому, що мене зараз звинуватять в їх переслідуванні», – сказав Олег Ярошевич.
У лютому 2021 року Ford оголосив про свої плани продавати в Європі лише електричні автомобілі…
Споживачі стурбовані станом економіки, який, на їхню думку, може вплинути на їхні плани щодо купівлі…
Японський автогігант Toyota планує запустити дві-три нові моделі гібридних електромобілів (PHEV) в Китаї протягом наступних…
У серпні Lamborghini представить свій новий гібридний суперкар Temerario, довгоочікуваного конкурента Ferrari 296 GTB. Новий…
Після тривалої перерви Україна вирішила повернутися до ідеї штрафів для водіїв. Ця система вже була…
Правильне налаштування дзеркал в автомобілі відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки на дорозі, повідомляє видання…
Leave a Comment