Верховна Рада України проголосувала за законопроекти №8487 і №8488 в другому читанні. І тепер від набрання законами чинності відділяє лише підпис президента.
Однак, як виявилося, зміст даних законопроектів повністю не влаштовує власників автомобілів на єврономерах. Нардепи не прийняли жодної правки, яка б відображала інтереси «євробляхерів».
В інтерв’ю журналісту autonews.ua один з організаторів ГО «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич розповів, що прийняття закону в другому читанні стало можливим завдяки «зраді» ряду народних депутатів, з якими у громадських були певні домовленості, які представляли їх інтереси в Раді і вносили від їх імені поправки до законопроектів.
«Багато депутатів, навіть ті, хто з нами підписували меморандуми, хто подавали правки від нашої організації, голосували за цей закон без правок. Вони пояснили це тим, що у них є домовленість і позиція фракції. Тобто, вони голосували за наказом фракції. Я вважаю, що так влада відповіла людям, які стали заручниками їх політичних ігор.
Якщо говорити конкретно про тих депутатах, з ким саме були домовленості, то я не можу зараз говорити про особистості, тому, що мене зараз звинуватять в їх переслідуванні», – сказав Олег Ярошевич.
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Leave a Comment