Верховна Рада України проголосувала за законопроекти №8487 і №8488 в другому читанні. І тепер від набрання законами чинності відділяє лише підпис президента.
Однак, як виявилося, зміст даних законопроектів повністю не влаштовує власників автомобілів на єврономерах. Нардепи не прийняли жодної правки, яка б відображала інтереси «євробляхерів».
В інтерв’ю журналісту autonews.ua один з організаторів ГО «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич розповів, що прийняття закону в другому читанні стало можливим завдяки «зраді» ряду народних депутатів, з якими у громадських були певні домовленості, які представляли їх інтереси в Раді і вносили від їх імені поправки до законопроектів.
«Багато депутатів, навіть ті, хто з нами підписували меморандуми, хто подавали правки від нашої організації, голосували за цей закон без правок. Вони пояснили це тим, що у них є домовленість і позиція фракції. Тобто, вони голосували за наказом фракції. Я вважаю, що так влада відповіла людям, які стали заручниками їх політичних ігор.
Якщо говорити конкретно про тих депутатах, з ким саме були домовленості, то я не можу зараз говорити про особистості, тому, що мене зараз звинуватять в їх переслідуванні», – сказав Олег Ярошевич.
Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Leave a Comment