Європейський Союз планує з 2030 року дозволяти компаніям, які надають послуги оренди автомобілів, купувати лише електромобілі. Це частина плану Єврокомісії, щоб прискорити перехід на безвуглецевий транспорт, використовуючи швидку заміну машин у прокатних автопарках. Нові правила можуть вплинути на 60% ринку нових авто, адже саме стільки купують орендні та корпоративні компанії.
Єврокомісія вже працює над відповідним законопроєктом, який планують представити до кінця літа. Якщо його ухвалять, це стимулюватиме виробників електромобілів розвивати батареї та інфраструктуру для зарядки. Згодом обмеження можуть поширити і на корпоративні автопарки.
Цей крок входить у широку стратегію ЄС щодо заборони продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Хоча продажі електрокарів в Європі зростають, темпи цього процесу повільніші, ніж очікували. Наприклад, у Німеччині після скасування субсидій попит навіть знизився.
Автовиробники змінюють підхід до електрокарів: Volkswagen поступово відмовляється від лінійки ID, а Mercedes-Benz інтегрує електромобілі у звичайний модельний ряд, відмовляючись від окремого суббренду EQ. Таким чином електрокари стають звичною частиною асортименту, а не окремою категорією.
Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Leave a Comment