Categories: Новини

Україна перетвориться на смітник для вивезення автошроту: експерт розкритикував закони про розмитнення

Прийняті Верховною Радою нові Закони про зниження акцизного збору при імпорті авто дозволяють ввозити “будь-які розвалюхи, що димлять і чадять” – б/у авто Євро 0, але як і раніше, забороняють привозити нові авто нижче Євро-5.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

На думку Назаренка, ухвалені Радою закони швидше грають на руку ЄС, який таким чином “позбавляється” від старих машин.

“Україна перетвориться на смітник для вивезення євроавтошроту. І я кажу не просто про старі авто з ЄС, які можуть їздити (подібні до блях і старющі Жигулі по Україні їздять і від блях не відрізняються). Я кажу про повністю гнилий автошрот, який вже не їздить і який завозитимуть на евакуаторах в Україну наші “бізнесмени”, отримуючи по 200-1000 євро повернення від ЄС утилзбору за вивезення шроту з ЄС, і здаючи шрот на металобрухт, кидаючи те, що не візьмуть (шкідливі для здоров’я компоненти) в наших лісах. Плюс у автозаводів ЄС з’являється додатковий ринок: навіть ті європейці, хто не оновлював авто, так як не знав куди сплавити старе (при забороні у нас нижче Євро 5), тепер знають куди! До нас!”, – пише Назаренко.

Що стосується організаторів бізнесу із ввезення та продажу “евроблях”, то для них ці закони – 100% негатив, вважає експерт.

“Прості бляхери тепер кинуться оформляти і розмитнювати авто, зістрибнуть з їх гачка, а вони позбудуться заробітку на бляхах. Хто їм буде давати по 900-1500 євро за ввезення блях через верблюда або по 200 євро за “перезаїзд”, якщо можна буде легально розмитнити авто навіть Євро 0″, – йдеться в повідомленні.

Назаренко вважає, що вони тепер будуть лобіювати вето Законів, щоб не втратити налагоджений бізнес і підгодованих клієнтів.

А для “простих українських бляхерів” ці закони є перемогою, зазначає Назаренко.

“Тепер можна розмитнити будь-яку бляху з Євро 0 за зменшеними ставками акцизу (у 5-38 разів менше порівняно з існуючими). Плюс ще й знижка на розмитнення 50% на 90 днів з моменту публікації Законів. Плюс розмитнення без виїзду за кордон на внутрішній митниці без документів на авто при наявності договору купівлі/продажу авто, оформленого без нотаріуса в будь-якій підворотні на Подолі”, – пише експерт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025