Прийняті Верховною Радою нові Закони про зниження акцизного збору при імпорті авто дозволяють ввозити “будь-які розвалюхи, що димлять і чадять” – б/у авто Євро 0, але як і раніше, забороняють привозити нові авто нижче Євро-5.
Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.
На думку Назаренка, ухвалені Радою закони швидше грають на руку ЄС, який таким чином “позбавляється” від старих машин.
“Україна перетвориться на смітник для вивезення євроавтошроту. І я кажу не просто про старі авто з ЄС, які можуть їздити (подібні до блях і старющі Жигулі по Україні їздять і від блях не відрізняються). Я кажу про повністю гнилий автошрот, який вже не їздить і який завозитимуть на евакуаторах в Україну наші “бізнесмени”, отримуючи по 200-1000 євро повернення від ЄС утилзбору за вивезення шроту з ЄС, і здаючи шрот на металобрухт, кидаючи те, що не візьмуть (шкідливі для здоров’я компоненти) в наших лісах. Плюс у автозаводів ЄС з’являється додатковий ринок: навіть ті європейці, хто не оновлював авто, так як не знав куди сплавити старе (при забороні у нас нижче Євро 5), тепер знають куди! До нас!”, – пише Назаренко.
Що стосується організаторів бізнесу із ввезення та продажу “евроблях”, то для них ці закони – 100% негатив, вважає експерт.
“Прості бляхери тепер кинуться оформляти і розмитнювати авто, зістрибнуть з їх гачка, а вони позбудуться заробітку на бляхах. Хто їм буде давати по 900-1500 євро за ввезення блях через верблюда або по 200 євро за “перезаїзд”, якщо можна буде легально розмитнити авто навіть Євро 0″, – йдеться в повідомленні.
Назаренко вважає, що вони тепер будуть лобіювати вето Законів, щоб не втратити налагоджений бізнес і підгодованих клієнтів.
А для “простих українських бляхерів” ці закони є перемогою, зазначає Назаренко.
“Тепер можна розмитнити будь-яку бляху з Євро 0 за зменшеними ставками акцизу (у 5-38 разів менше порівняно з існуючими). Плюс ще й знижка на розмитнення 50% на 90 днів з моменту публікації Законів. Плюс розмитнення без виїзду за кордон на внутрішній митниці без документів на авто при наявності договору купівлі/продажу авто, оформленого без нотаріуса в будь-якій підворотні на Подолі”, – пише експерт.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment