Новини

Volkswagen повертає кнопки: сенсорна ера в авто йде на спад

Volkswagen почув своїх клієнтів і вирішив повернути більше звичних кнопок у салон. В оновлених електромобілях ID.3 та ID.4 з’являться фізичні клавіші замість частини сенсорних панелей. Схожий крок зробили Hyundai і Mazda – тренд на повністю сенсорне керування поступово йде в минуле. Допомогло й рішення Euro NCAP: з 2029 року машини без кнопок для важливих функцій, як-от сигнал, двірники чи аварійка, не зможуть отримати п’ять зірок за безпеку.

Європейські експерти наголошують: водій має якомога менше відволікатись від дороги. Сенсорні екрани цього не гарантують – шукаючи потрібну функцію в меню, людина втрачає секунди, які можуть коштувати життя. При цьому за допомогою фізичних кнопок основні дії можна виконати майже навпомацки. Зараз виробники розуміють, що погоня за сенсорами була перебільшенням. Навіть керівник Volkswagen Томас Шефер визнав: повна заміна кнопок на екрани стала великою помилкою для бренду.

Повністю відмовитися від сенсорних дисплеїв уже неможливо: вони дешевші у виробництві й виглядають сучасно. Але більшість автокомпаній уже шукають баланс – ключові функції повертають на окремі блоки кнопок, а мультимедіа залишають на екранах. Такі гібридні рішення дозволяють зберегти і комфорт, і безпеку. Водночас там, де ринок молодий або орієнтований на молодь, наприклад у Китаї, водії більш лояльні до “суцільних моніторів” – тут навіть діти з раннього віку звикають до планшетів і легко розуміються на цифрових меню.

Втім навіть китайські преміум-бренди, що прагнуть продавати авто у світі, вже потроху повертають окремі кнопки, щоправда дуже обережно. Адже у багатьох країнах люди хочуть бачити зрозуміле й просте керування. І хоча сенсорні панелі нікуди не дінуться, автовиробники тепер більше думають про безпеку та зручність, а не лише про ефектний дизайн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025