Новини

Volkswagen повертає кнопки: сенсорна ера в авто йде на спад

Volkswagen почув своїх клієнтів і вирішив повернути більше звичних кнопок у салон. В оновлених електромобілях ID.3 та ID.4 з’являться фізичні клавіші замість частини сенсорних панелей. Схожий крок зробили Hyundai і Mazda – тренд на повністю сенсорне керування поступово йде в минуле. Допомогло й рішення Euro NCAP: з 2029 року машини без кнопок для важливих функцій, як-от сигнал, двірники чи аварійка, не зможуть отримати п’ять зірок за безпеку.

Європейські експерти наголошують: водій має якомога менше відволікатись від дороги. Сенсорні екрани цього не гарантують – шукаючи потрібну функцію в меню, людина втрачає секунди, які можуть коштувати життя. При цьому за допомогою фізичних кнопок основні дії можна виконати майже навпомацки. Зараз виробники розуміють, що погоня за сенсорами була перебільшенням. Навіть керівник Volkswagen Томас Шефер визнав: повна заміна кнопок на екрани стала великою помилкою для бренду.

Повністю відмовитися від сенсорних дисплеїв уже неможливо: вони дешевші у виробництві й виглядають сучасно. Але більшість автокомпаній уже шукають баланс – ключові функції повертають на окремі блоки кнопок, а мультимедіа залишають на екранах. Такі гібридні рішення дозволяють зберегти і комфорт, і безпеку. Водночас там, де ринок молодий або орієнтований на молодь, наприклад у Китаї, водії більш лояльні до “суцільних моніторів” – тут навіть діти з раннього віку звикають до планшетів і легко розуміються на цифрових меню.

Втім навіть китайські преміум-бренди, що прагнуть продавати авто у світі, вже потроху повертають окремі кнопки, щоправда дуже обережно. Адже у багатьох країнах люди хочуть бачити зрозуміле й просте керування. І хоча сенсорні панелі нікуди не дінуться, автовиробники тепер більше думають про безпеку та зручність, а не лише про ефектний дизайн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025