Новини

Volkswagen повертає кнопки: сенсорна ера в авто йде на спад

Volkswagen почув своїх клієнтів і вирішив повернути більше звичних кнопок у салон. В оновлених електромобілях ID.3 та ID.4 з’являться фізичні клавіші замість частини сенсорних панелей. Схожий крок зробили Hyundai і Mazda – тренд на повністю сенсорне керування поступово йде в минуле. Допомогло й рішення Euro NCAP: з 2029 року машини без кнопок для важливих функцій, як-от сигнал, двірники чи аварійка, не зможуть отримати п’ять зірок за безпеку.

Європейські експерти наголошують: водій має якомога менше відволікатись від дороги. Сенсорні екрани цього не гарантують – шукаючи потрібну функцію в меню, людина втрачає секунди, які можуть коштувати життя. При цьому за допомогою фізичних кнопок основні дії можна виконати майже навпомацки. Зараз виробники розуміють, що погоня за сенсорами була перебільшенням. Навіть керівник Volkswagen Томас Шефер визнав: повна заміна кнопок на екрани стала великою помилкою для бренду.

Повністю відмовитися від сенсорних дисплеїв уже неможливо: вони дешевші у виробництві й виглядають сучасно. Але більшість автокомпаній уже шукають баланс – ключові функції повертають на окремі блоки кнопок, а мультимедіа залишають на екранах. Такі гібридні рішення дозволяють зберегти і комфорт, і безпеку. Водночас там, де ринок молодий або орієнтований на молодь, наприклад у Китаї, водії більш лояльні до “суцільних моніторів” – тут навіть діти з раннього віку звикають до планшетів і легко розуміються на цифрових меню.

Втім навіть китайські преміум-бренди, що прагнуть продавати авто у світі, вже потроху повертають окремі кнопки, щоправда дуже обережно. Адже у багатьох країнах люди хочуть бачити зрозуміле й просте керування. І хоча сенсорні панелі нікуди не дінуться, автовиробники тепер більше думають про безпеку та зручність, а не лише про ефектний дизайн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Zeekr представив оновлений електрокар 001 із потужністю до 925 к.с.

Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…

06.10.2025

Audi готує нове покоління Q7: флагманський кросовер отримає радикальні зміни

Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…

06.10.2025

Вантажопасажирські авто та техогляд: що потрібно знати водіям

Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…

06.10.2025

Lamborghini показала футуристичний суперкар Manifesto

На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…

06.10.2025

Експерти назвали 5 найнадійніших автомобілів 2025 року

Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…

06.10.2025

З’явилися перші фото доступного Tesla Model Y без камуфляжу

У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…

06.10.2025