Покупцям пропонують вибір із двох двигунів: перший – 2,3-літровий чотирициліндровий турбований мотор EcoBoost потужністю 300 к.с., другий – більш потужний 3,0-літровий шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом, який розвиває 400 к.с. Автомобіль оснащений диференціалом Torsen із блокуванням і передніми буксирувальними вушками, що значно підвищує його позашляхові можливості.
У салоні встановлена сучасна мультимедійна система Ford Digital Experience із сервісами Google, включно з картами та магазином додатків. Також тут є комплекс допомоги водієві CoPilot Assist 2.0 і технологія BlueCruise 1.5, яка дозволяє керувати машиною без постійного тримання керма – зручно під час довгих поїздок. Для комфорту доступні опціональні масажні крісла та преміальна аудіосистема B&O.
Модель Explorer Tremor створена для тих, хто хоче поєднати комфорт у місті з можливістю впевнено долати бездоріжжя. Замовити цю новинку вже можна, а перші поставки очікуються ближче до кінця року.
Однак поки що невідомо, чи буде ця модель офіційно доступна в Росії, враховуючи статус Ford як американського бренду. Можливо, позашляховик потрапить на ринок через обхідні шляхи, але швидко це навряд чи станеться після релізу.
Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Leave a Comment