На всіх дорогах країни встановлюються штучні нерівності, які в народі називають “лежачими поліцейськими”. Уперше їх почали встановлювати в США, використовуються вони як примусовий інструмент переважно в місцях, де водіям потрібно знижувати швидкість. Це біля шкіл, лікарень, пішохідних переходів. Експерт розповів як правильно проїжджати їх із мінімальною шкодою для авто.
Так, деякі водії перетинають їх по діагоналі, інші намагаються об’їхати, є й ті, хто проїжджає, не знижуючи швидкості. Насправді, найбезпечніший варіант – заздалегідь пригальмувати до 20 км/год. Це дасть змогу не завдавати шкоди підвісці та іншим системам авто.
Досвідчені автолюбителі рекомендують безпосередньо при подоланні нерівності додати газ, таким чином пом’якшується динамічний поштовх. Однак перед самим лежачим поліцейським краще прибирати ногу з педалі гальма – так проїзд буде більш м’яким.
При цьому діагональне подолання не рекомендується, при рівному проїзді виявляється однаковий вплив на обидві сторони авто, що запобігає зайвому зносу. Крім того, не рекомендується намагатися об’їхати їх – одне колесо неминуче наїде на нерівність, що посилить навантаження на підвіску з цього боку.
Якщо проїжджати нерівності, не знижуючи швидкості, можливе пошкодження сайлентблоків, чиниться негативний вплив на важелі підвіски, а також з часом можуть пошкодитися і амортизатори. Краще проходити їх плавно, щоб мінімізувати наслідки.
Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…
Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Leave a Comment