Новини

Штраф за перевищення швидкості: коли його можна оскаржити в суді

Share

Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням правил дорожнього руху в Україні. Водночас чимало водіїв стають об’єктом незаконного притягнення до відповідальності, оскільки поліція часто не дотримується встановлених процедур. Про це нагадують фахівці з автомобільного права, звертаючи увагу на особливості використання портативних радарів TrueCam.

Юристи наголошують: прилади, якими користуються патрульні, мають обмеження у застосуванні за поганих погодних умов – таких як дощ, сніг чи туман. У таких ситуаціях замір швидкості має проводитись на відстані від 15 до 61 метра, але на практиці інспектори часто вимірюють швидкість на більших дистанціях, порушуючи технічні вимоги.

“Ці обмеження прописані в нормативних документах і пов’язані з тим, що в негоду прилад не може забезпечити достатню точність вимірювання”, – пояснює адвокат.

Ще одна проблема – вимірювання “з рук”. Інколи поліцейські навмисно стають у зустрічному напрямку руху, щоб збільшити показники вимірюваної швидкості. Такі дії спотворюють реальні дані, що може стати підставою для незаконного штрафу у розмірі 340 гривень.

Через невелику суму стягнення багато водіїв не наважуються на оскарження, навіть усвідомлюючи, що були оштрафовані з порушенням.

Фахівці радять не ігнорувати подібні ситуації:

“Судова практика показує, що в подібних справах суди часто стають на бік водіїв, визнаючи такі докази недопустимими”, – зазначає правозахисник.

Якщо штраф було виписано з порушенням регламенту, варто звернутися до суду – шанси на скасування постанови цілком реальні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Штраф

Останні записи

Мінус 4 копійки: ціна на газ на АЗС знову знижується

В Україні автозаправні станції дещо скоригували ціни на окремі види пального. Як повідомляє портал "Мінфін",…

23.05.2025

Renault 4 і Peugeot e-3008 провалили краш-тест Euro NCAP

Європейська організація Euro NCAP провела черговий раунд краш-тестів, де Renault 4 E-Tech і Peugeot e-3008…

23.05.2025

Що варто перевірити в авто перед довгою поїздкою

Перш ніж вирушити в тривалу автомобільну подорож, водіям варто перевірити стан гальмівних колодок, шин і…

23.05.2025

Майстер СТО розповів, чому китайський мотор не доживає до 250 тисяч

Багато власників китайських автомобілів вважають, що їхні мотори можуть без проблем проїхати не менше 250…

23.05.2025

Чому не варто видаляти каталізатор: пояснення від моториста

Чимало власників автомобілів вважають, що видалення каталізатора підвищує потужність транспортного засобу і покращує його динаміку.…

23.05.2025

Новий Lexus RX може не сподобатися фанатам ДВЗ

Популярний кросовер Lexus RX, історія якого ведеться з далекого 1998 року, перебрався в актуальну генерацію…

23.05.2025