Новини

Експерти визначили найкращі шини для електромобілів

Share

Кожна заміна шин для автовласника – серйозний удар по сімейному бюджету. Згідно з дослідженням, проведеним Consumer Reports, найчастіше робити це доводиться власникам електромобілів, оскільки такі машини набагато важчі за прості автомобілі з ДВЗ.

Ці ж експерти вирішили, які шини найкраще підходять під їздові особливості електрокарів.

У тесті брали участь моделі: Hankook Ventus S1 AS T0, Hankook Ion Evo AS, Yokohama Advan Sport EV A/S, Pirelli PZero All Seasons Plus Elect і Bridgestone Turanza EV, а також високопродуктивні покришки General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4.

Як тестову машину було обрано електрокар Tesla Model 3, на якому оцінювали всі важливі дисципліни для шин – від зчеплення з дорогою на сухому, мокрому і навіть засніженому асфальті до зносу протектора і показника далекобійності електромобіля.

Hankook Ion Evo AS

У підсумку з’ясувалося, що найкращим вибором для Tesla Model 3 виявилися не його заводські покришки Hankook Ventus S1 AS T0, а інша модель цього корейського автовиробника – Hankook Ion Evo AS.

Останні шини показали себе не тільки найтихішими порівняно з конкурентами, а ще й найбільш чіпкими як на сухому, так і на слизькому асфальті та снігу.

Крім того, вони менше за інших піддавалися опору коченню коліс, не скорочуючи запас ходу електричної машини.

Hankook Ventus S1 AS T0

Оригінальні покришки Hankook Ventus S1 AS T0, що ставляться на Tesla Model 3 із заводу, розташувалися на другому місці і програли своєму аналогу тільки в зчепленні на сніжному покритті.

Bridgestone Turanza EV

Окремо експерти відзначили шини Bridgestone Turanza EV, які продемонстрували вражаючу стійкість до ковзання під час їзди по снігу.

Щодо дорожчих моделей, таких як General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4, то вони чудово показали себе в зчепленні з дорогою і гальмуваннях, але жертвували заради цього запасом ходу, який є важливим показником для будь-якого електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які авто з-за кордону найчастіше купують українці

У квітні 2025 року автопарк України поповнився понад 20,7 тисячами вживаних легкових автомобілів, які були…

07.05.2025

Volvo представила абсолютно новий XC70

Volvo представила перші зображення нового покоління XC70, який більше не буде вседорожнім універсалом – новинка…

07.05.2025

Чому дистанційний запуск двигуна шкодить мотору

Сучасні автомобілі оснащені численними функціями для зручності водіїв, і однією з таких є дистанційний запуск…

07.05.2025

Гібридний Mercedes-Benz C350e вийшов у продаж: перші фото

Mercedes-Benz повертає гібриди в лінійку C-Class, представивши новий C350e з вражаючим запасом ходу на електротязі…

07.05.2025

Як вихлопний дим може сигналізувати про проблеми з двигуном автомобіля

Вихлоп автомобіля призначений для виведення відпрацьованих газів з двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ). Коли щось йде…

07.05.2025

Електричний Renault 4 E-Tech показали в новому кольорі

Цього року у дилерів має з'явитися новий електромобіль Renault 4 E-Tech 2025, прем'єра якого відбулася…

07.05.2025