Новини

Експерти визначили найкращі шини для електромобілів

Кожна заміна шин для автовласника – серйозний удар по сімейному бюджету. Згідно з дослідженням, проведеним Consumer Reports, найчастіше робити це доводиться власникам електромобілів, оскільки такі машини набагато важчі за прості автомобілі з ДВЗ.

Ці ж експерти вирішили, які шини найкраще підходять під їздові особливості електрокарів.

У тесті брали участь моделі: Hankook Ventus S1 AS T0, Hankook Ion Evo AS, Yokohama Advan Sport EV A/S, Pirelli PZero All Seasons Plus Elect і Bridgestone Turanza EV, а також високопродуктивні покришки General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4.

Як тестову машину було обрано електрокар Tesla Model 3, на якому оцінювали всі важливі дисципліни для шин – від зчеплення з дорогою на сухому, мокрому і навіть засніженому асфальті до зносу протектора і показника далекобійності електромобіля.

Hankook Ion Evo AS

У підсумку з’ясувалося, що найкращим вибором для Tesla Model 3 виявилися не його заводські покришки Hankook Ventus S1 AS T0, а інша модель цього корейського автовиробника – Hankook Ion Evo AS.

Останні шини показали себе не тільки найтихішими порівняно з конкурентами, а ще й найбільш чіпкими як на сухому, так і на слизькому асфальті та снігу.

Крім того, вони менше за інших піддавалися опору коченню коліс, не скорочуючи запас ходу електричної машини.

Hankook Ventus S1 AS T0

Оригінальні покришки Hankook Ventus S1 AS T0, що ставляться на Tesla Model 3 із заводу, розташувалися на другому місці і програли своєму аналогу тільки в зчепленні на сніжному покритті.

Bridgestone Turanza EV

Окремо експерти відзначили шини Bridgestone Turanza EV, які продемонстрували вражаючу стійкість до ковзання під час їзди по снігу.

Щодо дорожчих моделей, таких як General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4, то вони чудово показали себе в зчепленні з дорогою і гальмуваннях, але жертвували заради цього запасом ходу, який є важливим показником для будь-якого електромобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому бензин буває «зимовим» і «літнім»: що важливо знати водіям

Бензин не має такої чіткої сезонної класифікації, як дизельне пальне, однак його характеристики змінюються залежно…

23.12.2025

Nissan Versa оновлено: перші шпигунські фото

Компанія Nissan активно готується до презентації оновленого седана Versa. Як повідомляє Carscoops, серійну версію автомобіля…

23.12.2025

Чому після купівлі авто важливо переоформити страховий поліс

Купівля автомобіля - це не лише приємна подія, а й нові обов'язки. Багато водіїв одразу…

23.12.2025

BMW запатентувала гвинти з логотипом, які відкручуються лише спецінструментом

BMW запатентувала гвинти зі своїм логотипом, для відкручування яких потрібні спеціальні інструменти. Компанія пояснює це…

23.12.2025

Експерти розповіли, як скоротити витрату пального у холодну пору року

Зимова погода суттєво впливає на витрату пального: навіть без змін у стилі водіння автомобіль споживає…

23.12.2025

Ford Fiesta і Focus під загрозою через дефект ременя ГРМ

У США NHTSA розпочало розслідування щодо Ford Fiesta та Focus з 1,0-літровим трициліндровим двигуном і…

23.12.2025