Новини

Експерти визначили найкращі шини для електромобілів

Share

Кожна заміна шин для автовласника – серйозний удар по сімейному бюджету. Згідно з дослідженням, проведеним Consumer Reports, найчастіше робити це доводиться власникам електромобілів, оскільки такі машини набагато важчі за прості автомобілі з ДВЗ.

Ці ж експерти вирішили, які шини найкраще підходять під їздові особливості електрокарів.

У тесті брали участь моделі: Hankook Ventus S1 AS T0, Hankook Ion Evo AS, Yokohama Advan Sport EV A/S, Pirelli PZero All Seasons Plus Elect і Bridgestone Turanza EV, а також високопродуктивні покришки General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4.

Як тестову машину було обрано електрокар Tesla Model 3, на якому оцінювали всі важливі дисципліни для шин – від зчеплення з дорогою на сухому, мокрому і навіть засніженому асфальті до зносу протектора і показника далекобійності електромобіля.

Hankook Ion Evo AS

У підсумку з’ясувалося, що найкращим вибором для Tesla Model 3 виявилися не його заводські покришки Hankook Ventus S1 AS T0, а інша модель цього корейського автовиробника – Hankook Ion Evo AS.

Останні шини показали себе не тільки найтихішими порівняно з конкурентами, а ще й найбільш чіпкими як на сухому, так і на слизькому асфальті та снігу.

Крім того, вони менше за інших піддавалися опору коченню коліс, не скорочуючи запас ходу електричної машини.

Hankook Ventus S1 AS T0

Оригінальні покришки Hankook Ventus S1 AS T0, що ставляться на Tesla Model 3 із заводу, розташувалися на другому місці і програли своєму аналогу тільки в зчепленні на сніжному покритті.

Bridgestone Turanza EV

Окремо експерти відзначили шини Bridgestone Turanza EV, які продемонстрували вражаючу стійкість до ковзання під час їзди по снігу.

Щодо дорожчих моделей, таких як General Altimax і Michelin Pilot Sport All Season 4, то вони чудово показали себе в зчепленні з дорогою і гальмуваннях, але жертвували заради цього запасом ходу, який є важливим показником для будь-якого електромобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025