На фоні завершення історії популярної моделі у її колишньому вигляді, в пресі почали з’являтися повідомлення про можливе повернення Ford Fiesta на європейський ринок. Як стало відомо, Ford може відродити цей легендарний бренд у рамках свого стратегічного партнерства з Volkswagen. Інформація про це з’явилася завдяки Auto Express, яке посилається на слова Мартіна Сандера, керівника напряму продажу та маркетингу німецького автовиробника.
Представник Volkswagen зазначив, що співпраця між компаніями у сфері електричних автомобілів вже дала відчутні результати та була успішною в багатьох аспектах. Він також висловив впевненість, що на горизонті з’являться нові можливості для спільної роботи. При цьому він не виключив, що виробничі та технологічні досягнення, якими компанії обмінювалися раніше, можуть знову стати спільними.
Реалізовані спільні проекти вже підтверджують ці слова. У Європі були представлені електричні кросовери Ford Explorer EV та Ford Capri, які фактично побудовані на тій самій платформі, що й Volkswagen ID.4 та ID.5. За даними агентства Jato Dynamics, лише в першому кварталі 2025 року Ford Explorer EV у класичному кузові було продано 8234 одиниць, а купе-версія знайшла 2581 покупця. Водночас ID.4 від Volkswagen досягла показника в 21025 проданих одиниць, а ID.5 – 3625, що підтверджує високий попит і ефективність цієї платформи.
Якщо проект повернення Fiesta дійсно отримує зелений світло, то нова версія ймовірно буде побудована на модульній архітектурі MEB Entry від Volkswagen. Це ж шасі використовується для майбутніх електричних моделей ID.1 та ID.2, і цілком можливо, що Ford також скористається цією платформою, включаючи спільну силову установку.
Наразі обидві моделі Volkswagen представлені у вигляді концептів. Так, ID. Every1 має електродвигун потужністю 95 к.с., розташований на передній осі. Максимальна швидкість обмежена на рівні 130 км/год, а запас ходу, за методикою WLTP, становить не менше 250 км. Проте, серійна версія буде орієнтована на бюджетний сегмент і має коштувати менше 20 тисяч євро.
Другий концепт, Volkswagen ID. 2all, оснащений потужним двигуном на 226 к.с., також передньоприводним. Розгін до 100 км/год займає менше 7 секунд, а максимальна швидкість обмежена на рівні 160 км/год. Запас ходу такого автомобіля складає близько 450 км на одній зарядці, а базова версія серійної моделі не повинна перевищувати 25 тисяч євро.
Таким чином, повернення Ford Fiesta може стати частиною нової стратегії компанії, яка орієнтується на електричну мобільність та партнерські рішення, що дозволяють зробити електричні автомобілі доступнішими для європейських споживачів.
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а цілий світ із власними хитрощами, які допомагають…
Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…
Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…
Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…
На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
Leave a Comment