Європейський ринок готується до змін, які вплинуть і на Україну. З 2025 року в ЄС посилять контроль за дизельними автомобілями старше 10 років, особливо тими, що не мають фільтра твердих часток (DPF). Такі авто не зможуть пройти техогляд і потребуватимуть дорогого ремонту або утилізації.
Очікується, що багато старих дизельних машин опиняться поза законом у Європі. Багато власників виберуть продаж своїх авто, що створить можливості для українського ринку. Українські імпортери готуються до напливу вживаних машин за зниженими цінами, адже в Україні не такі жорсткі вимоги до фільтрів DPF.
Німецькі експерти вважають нові заходи ЄС надмірними і обтяжливими для власників старих автомобілів. Якщо в Україну потрапить велика кількість старих дизельних авто, це може знизити ціни на вторинному ринку. Проте в Україні також можуть посилити екологічні вимоги для таких машин у майбутньому.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment