Європейський ринок готується до змін, які вплинуть і на Україну. З 2025 року в ЄС посилять контроль за дизельними автомобілями старше 10 років, особливо тими, що не мають фільтра твердих часток (DPF). Такі авто не зможуть пройти техогляд і потребуватимуть дорогого ремонту або утилізації.
Очікується, що багато старих дизельних машин опиняться поза законом у Європі. Багато власників виберуть продаж своїх авто, що створить можливості для українського ринку. Українські імпортери готуються до напливу вживаних машин за зниженими цінами, адже в Україні не такі жорсткі вимоги до фільтрів DPF.
Німецькі експерти вважають нові заходи ЄС надмірними і обтяжливими для власників старих автомобілів. Якщо в Україну потрапить велика кількість старих дизельних авто, це може знизити ціни на вторинному ринку. Проте в Україні також можуть посилити екологічні вимоги для таких машин у майбутньому.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment