Європейський ринок готується до змін, які вплинуть і на Україну. З 2025 року в ЄС посилять контроль за дизельними автомобілями старше 10 років, особливо тими, що не мають фільтра твердих часток (DPF). Такі авто не зможуть пройти техогляд і потребуватимуть дорогого ремонту або утилізації.
Очікується, що багато старих дизельних машин опиняться поза законом у Європі. Багато власників виберуть продаж своїх авто, що створить можливості для українського ринку. Українські імпортери готуються до напливу вживаних машин за зниженими цінами, адже в Україні не такі жорсткі вимоги до фільтрів DPF.
Німецькі експерти вважають нові заходи ЄС надмірними і обтяжливими для власників старих автомобілів. Якщо в Україну потрапить велика кількість старих дизельних авто, це може знизити ціни на вторинному ринку. Проте в Україні також можуть посилити екологічні вимоги для таких машин у майбутньому.
З початку року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод загинули майже три тисячі людей, а основною…
Hyundai завершує розробку нового покоління кросовера Tucson, який готується до переходу у п'яту генерацію. Хоча…
Автомобілів із таксистським минулим на вторинному ринку стає дедалі більше. Якщо раніше це були переважно…
Журнал "Consumer Reports" оцінив надійність німецьких кросоверів 2025 року та склав рейтинг найвитриваліших моделей. Вражаюче,…
Корейська компанія Kia зарекомендувала себе як один із найнадійніших азіатських виробників автомобілів. Проте не всі…
Chevrolet може повернути Camaro у 2026 році. Після завершення виробництва шостого покоління у 2024 році…
Leave a Comment