Європейська комісія остаточно підтвердила, що з 2035 року в країнах ЄС буде заборонено продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння . Однак для автовиробників передбачені деякі послаблення, що дозволяють плавніший перехід на нульові викиди CO2.
Раніше планувалося, що зниження викидів на 55% має бути досягнуто до 2030 року , а нові обмеження почнуть діяти вже у 2025 році. Тепер ЄС вирішив відстрочити жорсткі вимоги до 2027 року , що дає автоконцернам додатковий час для адаптації.
Крім того, автовиробники зможуть усереднювати викиди за три роки (2025-2027), що знизить ризик великих штрафів. Наприклад, Volkswagen нещодавно попередив, що інакше міг би заплатити €1,5 млрд штрафів за перевищення норм викидів.
ЄС виділить €1,8 млрд на підтримку розробки та виробництва акумуляторів , включаючи видобуток та переробку сировини. Також буде виділено €1 млрд. на створення нових виробничих потужностей для випуску електромобілів.
Крім цього, Єврокомісія планує запровадити пільгові програми лізингу та субсидії для купівлі електрокарів, що має зробити їх доступнішими для масового споживача.
Автовиробники вже активно перебудовуються на випуск електричних моделей. Найближчими роками з’являться Volkswagen ID.1, Citroen e-C3, Renault Twingo та інші бюджетні електромобілі, а Dacia готує міський електрокар за €18 000 .
Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…
Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…
Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…
Renault готує до випуску електричний позашляховик 4x4, який стане новим етапом в історії легендарної моделі.…
Багато водіїв в Україні після отримання посвідчення навіть не звертають уваги на його деталі, а…
У деяких автомобілях для кріплення коліс використовуються гайки, а в інших - болти. Різниця між…
Leave a Comment