За даними Федерального відомства автомобільного транспорту Німеччини (KBA), на 1 січня 2025 року в країні зареєстровано 1 651 643 електромобілі . Їхня кількість зросла на 17,2 % за рік, що підтверджує зростання популярності електрокарів на авторинку.
Загальний автопарк Німеччини збільшився на 0,7% і досяг 61,1 млн. машин. Частка гібридів зросла на 22,2%, а дизельні та бензинові автомобілі скоротилися на 2,2% та 1,0% відповідно.
Серед легкових автомобілів найчастіше були представлені німецькі марки VW (20,9%/+0,4%), Mercedes (9,6%/+0,4%), Opel (7,9%/-2,2%), BMW (7,0%/+0,7%), Ford (6,7%/-2,3%) та Audi (6,7%/+0). З часткою 5,6% (+3,9%) Skoda стала найоб’ємнішим серед імпортних брендів, за нею слідують Renault і Seat з часткою по 3,3% кожен (-2,1% і +6,4% відповідно). Lucid повідомила про найвище зростання (+364,8%) серед імпортних брендів.
Сегмент SUV показав найбільше зростання серед легкових машин (+9,9%), а середній вік автомобілів у країні сягнув 10,6 років. Ці зміни можуть вплинути на ринок Європи, оскільки зростання попиту на електрокари призводить до збільшення пропозицій на вторинному ринку.
У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, "роботи" з подвійним зчепленням і класичні автомати ще…
Сучасні автомобілі вже давно перестали бути просто транспортом - це складні технічні пристрої. З кожним…
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
Leave a Comment