Categories: Новини

Стало відомо, куди підуть гроші від штрафів за порушення ПДР

Покращувати рівень дорожньої безпеки за рахунок порушників – дієве рішення, яке вже не перший десяток років працює у країнах Європи. Тобто, чим більше порушень на дорогах, тим більше коштів від сплачених штрафів отримує держава. А якщо ці кошти спрямовувати саме на заходи з дорожньої безпеки, розпочнеться відчутне зниження кількості порушень, ДТП та постраждалих. І триватиме цей процес до досягнення певної межі, яка визначатиметься потенційно незнижуваною кількістю порушників.

Таку практику пропонують запровадити і в Україні, ще й одразу двома ініціативами: одна в законопроекті №9180, друга підготовлена Кабміном. Суть ідей наступна: 50% надходжень від штрафів, стягнутих за порушення правил дорожнього руху, спрямовувати на заходи з підвищення дорожньої безпеки.

В цілому, ще раз згадавши про європейський досвід, ініціативи ці можна вважати правильними та потрібними: більше порушень – більше штрафів, більше можливостей для підвищення безпеки на дорогах. Однак, є невеличка проблема, яку хоч і можна віднести до тимчасових, та її часові рамки визначити доволі непросто. Справа в тому, що йдеться про штрафи, отримані за порушення, зафіксовані системами автоматичного контролю, які в Україні досі не працюють.

Висновків, які можна зробити зараз, теж два. Перший: відбувається створення законів задля «поділу шкури невбитого ведмедя». Другий: якщо такі проекти створюються, це свідчить про підготовку законодавчого поля для запуску систем автофіксації порушень ПДР на дорогах. Можливо, незабаром після початку контролю швидкісного режиму таки запрацюють і стаціонарні камери й радари, встановлені не біля патрульного автомобіля, а на відповідних конструкціях. І вони працюватимуть самостійно, без «ручної» активації поліцейськими.

Джерело: AUTO.RIA.com

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Штраф

Останні записи

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025

BMW представила iX3: перший серійний кросовер Neue Klasse

BMW офіційно презентувала новий iX3 - перший серійний кросовер із сімейства Neue Klasse. Виробництво стартує…

05.09.2025

Суд визнав водія невинним, застосувавши європейську норму 0,5 проміле

В Україні у справі про керування автомобілем у стані сп'яніння суд вперше визнав пріоритет норм…

05.09.2025