Генеральний директор Ford Джим Фарлі висловив думку, що електромобілі з більшим запасом ходу, оснащені бензиновим двигуном-генератором, стануть оптимальним варіантом для американського ринку. Це пов’язано з тим, що американці часто вибирають великі автомобілі, але великі батареї роблять електрокари занадто дорогими.
Такий тип автомобілів працює переважно на електричному приводі, проте оснащений маленьким бензиновим двигуном, який заряджає батарею. Це вирішує проблему обмеженого запасу ходу, зберігаючи при цьому всі переваги електричних транспортних засобів.
Фарлі підкреслив, що ці моделі не слід сприймати як гібриди, а як повноцінні електричні авто. В Китаї 95% пробігу таких машин здійснюється на електротязі, а водії заряджають їх щодня, що значно знижує витрату пального.
Причини переходу на цю технологію:
Ford вважає, що цей гібридний підхід дозволить пришвидшити електрифікацію пікапів і позашляховиків, роблячи їх доступнішими, не жертвуючи при цьому запасом ходу.
На заводі компанії Chuo Spring 6 березня стався вибух, внаслідок якого одна людина загинула, двоє…
Hyundai Sonata, легендарний седан, що вперше з’явився ще у 1980-х роках, може зазнати кардинальних змін…
В Україні готують запуск нової системи оплати штрафів за порушення правил дорожнього руху. Тепер водії…
Сьогодні китайсько-німецький автогігант SAIC-Volkswagen викотив на ринок новий Volkswagen Teramont Pro 2025 за ціною від…
У лютому 2025 року в Україні було зареєстровано 4488 електричних автомобілів, що працюють на акумуляторних…
Про компанію Nissan останнім часом ходить багато новин. Причому далеко не завжди вони є добрими.…
Leave a Comment