Генеральний директор Ford Джим Фарлі висловив думку, що електромобілі з більшим запасом ходу, оснащені бензиновим двигуном-генератором, стануть оптимальним варіантом для американського ринку. Це пов’язано з тим, що американці часто вибирають великі автомобілі, але великі батареї роблять електрокари занадто дорогими.
Такий тип автомобілів працює переважно на електричному приводі, проте оснащений маленьким бензиновим двигуном, який заряджає батарею. Це вирішує проблему обмеженого запасу ходу, зберігаючи при цьому всі переваги електричних транспортних засобів.
Фарлі підкреслив, що ці моделі не слід сприймати як гібриди, а як повноцінні електричні авто. В Китаї 95% пробігу таких машин здійснюється на електротязі, а водії заряджають їх щодня, що значно знижує витрату пального.
Причини переходу на цю технологію:
Ford вважає, що цей гібридний підхід дозволить пришвидшити електрифікацію пікапів і позашляховиків, роблячи їх доступнішими, не жертвуючи при цьому запасом ходу.
Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…
Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…
Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…
Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…
У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…
Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…
Leave a Comment