Генеральний директор Ford Джим Фарлі висловив думку, що електромобілі з більшим запасом ходу, оснащені бензиновим двигуном-генератором, стануть оптимальним варіантом для американського ринку. Це пов’язано з тим, що американці часто вибирають великі автомобілі, але великі батареї роблять електрокари занадто дорогими.
Такий тип автомобілів працює переважно на електричному приводі, проте оснащений маленьким бензиновим двигуном, який заряджає батарею. Це вирішує проблему обмеженого запасу ходу, зберігаючи при цьому всі переваги електричних транспортних засобів.
Фарлі підкреслив, що ці моделі не слід сприймати як гібриди, а як повноцінні електричні авто. В Китаї 95% пробігу таких машин здійснюється на електротязі, а водії заряджають їх щодня, що значно знижує витрату пального.
Причини переходу на цю технологію:
Ford вважає, що цей гібридний підхід дозволить пришвидшити електрифікацію пікапів і позашляховиків, роблячи їх доступнішими, не жертвуючи при цьому запасом ходу.
Французький автовиробник готується представити оновлений кросовер Renault Kardian модельного року 2026. Як і попередник, автомобіль…
З настанням літа українським водіям слід бути особливо уважними: спека випробовує на міцність не лише…
Цей сезон - чудовий час для догляду за автомобілем. В умовах спокою, коли є доступ…
Перемир’я між Ізраїлем та Іраном стало ключовим фактором, який зумовив зниження світових цін на нафту.…
Автоексперт перерахував п'ятірку аксесуарів для авто, які часто продаються на маркетплейсах і в автомагазинах, і…
Більшість автомобілістів знає, що справні свічки запалювання забезпечують легкий запуск двигуна та його стабільну роботу.…
Leave a Comment