Генеральний директор Ford Джим Фарлі висловив думку, що електромобілі з більшим запасом ходу, оснащені бензиновим двигуном-генератором, стануть оптимальним варіантом для американського ринку. Це пов’язано з тим, що американці часто вибирають великі автомобілі, але великі батареї роблять електрокари занадто дорогими.
Такий тип автомобілів працює переважно на електричному приводі, проте оснащений маленьким бензиновим двигуном, який заряджає батарею. Це вирішує проблему обмеженого запасу ходу, зберігаючи при цьому всі переваги електричних транспортних засобів.
Фарлі підкреслив, що ці моделі не слід сприймати як гібриди, а як повноцінні електричні авто. В Китаї 95% пробігу таких машин здійснюється на електротязі, а водії заряджають їх щодня, що значно знижує витрату пального.
Причини переходу на цю технологію:
Ford вважає, що цей гібридний підхід дозволить пришвидшити електрифікацію пікапів і позашляховиків, роблячи їх доступнішими, не жертвуючи при цьому запасом ходу.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment