Генеральний директор Ford Джим Фарлі висловив думку, що електромобілі з більшим запасом ходу, оснащені бензиновим двигуном-генератором, стануть оптимальним варіантом для американського ринку. Це пов’язано з тим, що американці часто вибирають великі автомобілі, але великі батареї роблять електрокари занадто дорогими.
Такий тип автомобілів працює переважно на електричному приводі, проте оснащений маленьким бензиновим двигуном, який заряджає батарею. Це вирішує проблему обмеженого запасу ходу, зберігаючи при цьому всі переваги електричних транспортних засобів.
Фарлі підкреслив, що ці моделі не слід сприймати як гібриди, а як повноцінні електричні авто. В Китаї 95% пробігу таких машин здійснюється на електротязі, а водії заряджають їх щодня, що значно знижує витрату пального.
Причини переходу на цю технологію:
Ford вважає, що цей гібридний підхід дозволить пришвидшити електрифікацію пікапів і позашляховиків, роблячи їх доступнішими, не жертвуючи при цьому запасом ходу.
В Україні активно розвивається цифровий документообіг, і водії вже мають можливість використовувати електронні версії водійських…
Автовиробники продовжують переглядати свої модельні лінійки, і в 2025 році ринок покинули понад 30 моделей.…
Заміна шин і ремонт проколів – це не найскладніші процедури, які можна виконати без присутності…
Лідером світового рейтингу SUV за обсягами продажів за підсумками минулого року стала Tesla Model Y,…
У Києві планують масштабне вилучення покинутих і пошкоджених автомобілів, які створюють перешкоди для руху транспорту…
З того часу, як Volkswagen презентував прототип ID.2all, що натякає на майбутню серійну модель, пройшло…
Leave a Comment