Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники американського Страхового інституту безпеки. Незважаючи на те, що в багатьох країнах пішоходам рекомендують носити світловідбивний одяг у темну пору доби, сучасні системи далеко не завжди здатні розпізнати людину в такому одязі. У переважній більшості випадків електроніка машин не справляється.
В рамках експерименту фахівці перевірили системи екстреного гальмування у Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester. Усі три машини мали розпізнати пішоходів у темний час доби, одягнених у різний одяг, після чого зупинитися перед ними. Для чистоти дослідження співробітники інституту змінювали рівень освітленості дороги.
Бортові системи всіх автомобілів зуміли без проблем виявити манекени, одягнені в чорний та білий одяг. Однак коли на штучних пішоходів вішали світловідбиваючі елементи, системи екстреного гальмування давали збій через фари, що відбиваються. Впоратися з експериментом вдалося лише Subaru Forester, який визначив манекен на дорозі у світловідбиваючому одязі в одному з 12 сценаріїв.
За результатом дослідження, фахівці заявили, що світловідбиваючі елементи збивають з пантелику системи екстреного гальмування більшості автомобілів, тому виробникам необхідно переглянути налаштування електронних компонентів.
Експертна незалежна організація ANCAP Safety проаналізувала всі протестовані в 2024 році машини та назвала найбезпечніші…
Зимовий прогрів автомобіля — важливий етап підготовки до поїздки, особливо в холодну пору року. Коли…
Японська компанія Lexus вирішила завершити випуск свого задньопривідного купе Lexus RC і його спортивної версії…
Багато українських водіїв досі мають безстрокові права та не замислюються над тим, що їх, можливо,…
Кросовер Honda CR-V цього року оновиться і слідом за Pilot та Passport отримає позашляхове виконання…
На дорозі часто стикаються із питаннями від патрульних, які інколи виглядають дивно або навіть викликають…
Leave a Comment