Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники американського Страхового інституту безпеки. Незважаючи на те, що в багатьох країнах пішоходам рекомендують носити світловідбивний одяг у темну пору доби, сучасні системи далеко не завжди здатні розпізнати людину в такому одязі. У переважній більшості випадків електроніка машин не справляється.
В рамках експерименту фахівці перевірили системи екстреного гальмування у Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester. Усі три машини мали розпізнати пішоходів у темний час доби, одягнених у різний одяг, після чого зупинитися перед ними. Для чистоти дослідження співробітники інституту змінювали рівень освітленості дороги.
Бортові системи всіх автомобілів зуміли без проблем виявити манекени, одягнені в чорний та білий одяг. Однак коли на штучних пішоходів вішали світловідбиваючі елементи, системи екстреного гальмування давали збій через фари, що відбиваються. Впоратися з експериментом вдалося лише Subaru Forester, який визначив манекен на дорозі у світловідбиваючому одязі в одному з 12 сценаріїв.
За результатом дослідження, фахівці заявили, що світловідбиваючі елементи збивають з пантелику системи екстреного гальмування більшості автомобілів, тому виробникам необхідно переглянути налаштування електронних компонентів.
Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…
В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…
В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…
Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…
Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…
Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…
Leave a Comment