Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники американського Страхового інституту безпеки. Незважаючи на те, що в багатьох країнах пішоходам рекомендують носити світловідбивний одяг у темну пору доби, сучасні системи далеко не завжди здатні розпізнати людину в такому одязі. У переважній більшості випадків електроніка машин не справляється.
В рамках експерименту фахівці перевірили системи екстреного гальмування у Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester. Усі три машини мали розпізнати пішоходів у темний час доби, одягнених у різний одяг, після чого зупинитися перед ними. Для чистоти дослідження співробітники інституту змінювали рівень освітленості дороги.
Бортові системи всіх автомобілів зуміли без проблем виявити манекени, одягнені в чорний та білий одяг. Однак коли на штучних пішоходів вішали світловідбиваючі елементи, системи екстреного гальмування давали збій через фари, що відбиваються. Впоратися з експериментом вдалося лише Subaru Forester, який визначив манекен на дорозі у світловідбиваючому одязі в одному з 12 сценаріїв.
За результатом дослідження, фахівці заявили, що світловідбиваючі елементи збивають з пантелику системи екстреного гальмування більшості автомобілів, тому виробникам необхідно переглянути налаштування електронних компонентів.
Автомобільний експерт поділився думкою щодо недоліків другого покоління Nissan Qashqai. За його словами, найменш вдалим…
Тема загорянь електромобілів викликає значне суспільне занепокоєння, особливо у зв'язку з численними відео та повідомленнями…
Водій, який зачепив шланг на заправці, несе відповідальність за завдану шкоду, що включає відшкодування збитків…
У вологих регіонах автомобіль постійно стикається з водою, сіллю та конденсатом, що прискорює корозію та…
Tesla представила спрощену та більш доступну версію Model Y для європейського ринку. Базова ціна нового…
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
Leave a Comment