Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники американського Страхового інституту безпеки. Незважаючи на те, що в багатьох країнах пішоходам рекомендують носити світловідбивний одяг у темну пору доби, сучасні системи далеко не завжди здатні розпізнати людину в такому одязі. У переважній більшості випадків електроніка машин не справляється.
В рамках експерименту фахівці перевірили системи екстреного гальмування у Honda CR-V, Mazda CX-5 та Subaru Forester. Усі три машини мали розпізнати пішоходів у темний час доби, одягнених у різний одяг, після чого зупинитися перед ними. Для чистоти дослідження співробітники інституту змінювали рівень освітленості дороги.
Бортові системи всіх автомобілів зуміли без проблем виявити манекени, одягнені в чорний та білий одяг. Однак коли на штучних пішоходів вішали світловідбиваючі елементи, системи екстреного гальмування давали збій через фари, що відбиваються. Впоратися з експериментом вдалося лише Subaru Forester, який визначив манекен на дорозі у світловідбиваючому одязі в одному з 12 сценаріїв.
За результатом дослідження, фахівці заявили, що світловідбиваючі елементи збивають з пантелику системи екстреного гальмування більшості автомобілів, тому виробникам необхідно переглянути налаштування електронних компонентів.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment