Volkswagen AG і профспілки підписали стратегічну угоду під назвою «Zukunft Volkswagen», що в перекладі з німецької означає «Майбутнє Volkswagen».
Стратегія розрахована до 2030 року, і її мета – зробити бренд Volkswagen Passenger Cars технологічним лідером серед світових автовиробників. У рамках цієї програми планується скоротити виробництво у Німеччині на 734 тис. автомобілів на рік, довівши його до 1,25 млн. одиниць. Крім того, витрати буде знижено на 15 млрд євро на рік у середньостроковій перспективі.
Значні зміни стосуватимуться виробничих майданчиків. Завод у Дрездені, побудований спеціально для випуску електромобілів, буде закритий, проданий або зданий в оренду. Основне виробництво електрокарів зосередиться на заводах у Вольфсбурзі та Емдені. Випуск моделей Volkswagen ID.3, ID.4, ID.5 та Cupra Born в Оснабрюку та Цвіккау буде згорнутий. Виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, включаючи Volkswagen Golf , буде перенесено до Мексики до 2027 року, а в Німеччині розпочнеться випуск його електричної версії.
Одним із ключових заходів стане скорочення персоналу на 35 тис. осіб , включаючи близько 4 тис. менеджерів. При цьому звільнення не плануються — чисельність працівників зменшиться за рахунок природних втрат кадрів, виходу на пенсію, стану здоров’я або особистих обставин. Це дозволить заощадити до 1,5 млрд євро на рік.
Керівництво Volkswagen упевнене, що ці заходи допоможуть повернути концерн на лідируючі позиції у світовому автопромі , зробити продукцію бренду більш конкурентоспроможною та зберегти значну частину виробництва у Німеччині.
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Honda провела польові випробування нового покоління седана Civic. На закритому заході компанія показала перші прототипи…
Кросовер Kia Seltos розпочав свій життєвий шлях у 2019 році, а у 2022-му пережив модернізацію.…
Реклама електромобілів сьогодні всюди навколо нас, створюючи враження, що майбутнє вже належить тільки їм. Проте…
Volvo розкрила стратегію щодо випуску нового електричного кросовера EX60, який повинен стати найдоступнішим SUV марки…
Leave a Comment