Компанія Mazda прийняла стратегічне рішення про виведення з виробництва своїх бюджетних моделей Mazda 2 і CX-3, чия вартість була нижчою за $30 000.
Тепер, з урахуванням ринкових трендів і підвищення якості, стартові ціни цих моделей зростуть до $26 990 і $30 370 відповідно, що є значним підвищенням порівняно з попередніми версіями.
Це рішення відображає прагнення Mazda перемістити фокус із середнього сегмента на преміальний, де вже представлені нові позашляховики з цінниками в діапазоні від $55 000 до $100 000. Таким чином, Mazda починає конкурувати з брендами, такими як Hyundai, Kia і MG, які продовжують домінувати на ринку доступних автомобілів.
Підвищення цін на Mazda 2 і CX-3 обумовлено не тільки покращенням функцій цих моделей, включаючи адаптивний круїз-контроль та системи автоматичного гальмування, але й необхідністю адаптації до конкуренції з боку китайських виробників.
У той час, як Mazda відходить від сегмента бюджетних автомобілів, вона посилює свої позиції у високому класі, пропонуючи більш якісні та функціонально насичені моделі.
Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…
Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…
Toyota готує до виробництва новий бюджетний позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року. Це буде доступніша…
Ситуація у Volkswagen залишається складною: компанія вже кілька років стикається з фінансовими труднощами, скорочує зарплати…
У найближчі місяці три бренди Volkswagen Group - Volkswagen, CUPRA і Skoda - готуються представити…
Багато автомобілістів найбільше побоюються сильних морозів, проте нестабільні температури з постійними перепадами від заморозків до…
Leave a Comment