Porsche вирішила, що ще не готова повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія оголосила, що вона продовжить інвестувати в бензинові двигуни і не поспішає переходити на електричні технології. Це сталося після того, як продажі їхнього електричного Taycan — седан і універсал — впали на 50% по всьому світу в третьому кварталі 2024 року.
Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке повідомив, що компанія планує продовжувати розвивати двигуни внутрішнього згоряння для моделей Cayenne та Panamera. Зокрема, V-8 залишиться на ринку ще до 2030-х років, хоча й в обмеженій кількості, особливо для позашляховиків. Цікаво, що Porsche не відкидає можливість для майбутніх моделей, які планувалися як повністю електричні, мати версії з гібридними або бензиновими двигунами. Це рішення ще на стадії концепту, але очевидно, що компанія збирається триматися за ДВЗ набагато довше, ніж передбачалося.
Зважаючи на те, що нові моделі вже мають бути побудовані на платформі для електричних автомобілів, таке рішення викликає питання. Хоча точно не сказано, які саме електричні моделі можуть отримати бензинові версії, ми вважаємо, що новий трирядний позашляховик, відомий під кодовою назвою «K1», цілком може стати таким кандидатом. Ще не час для остаточних висновків, але, здається, Porsche робить крок назад на шляху до електрифікації.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment