Porsche вирішила, що ще не готова повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія оголосила, що вона продовжить інвестувати в бензинові двигуни і не поспішає переходити на електричні технології. Це сталося після того, як продажі їхнього електричного Taycan — седан і універсал — впали на 50% по всьому світу в третьому кварталі 2024 року.
Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке повідомив, що компанія планує продовжувати розвивати двигуни внутрішнього згоряння для моделей Cayenne та Panamera. Зокрема, V-8 залишиться на ринку ще до 2030-х років, хоча й в обмеженій кількості, особливо для позашляховиків. Цікаво, що Porsche не відкидає можливість для майбутніх моделей, які планувалися як повністю електричні, мати версії з гібридними або бензиновими двигунами. Це рішення ще на стадії концепту, але очевидно, що компанія збирається триматися за ДВЗ набагато довше, ніж передбачалося.
Зважаючи на те, що нові моделі вже мають бути побудовані на платформі для електричних автомобілів, таке рішення викликає питання. Хоча точно не сказано, які саме електричні моделі можуть отримати бензинові версії, ми вважаємо, що новий трирядний позашляховик, відомий під кодовою назвою «K1», цілком може стати таким кандидатом. Ще не час для остаточних висновків, але, здається, Porsche робить крок назад на шляху до електрифікації.
Kia зуміла привернути до себе увагу, представивши концепт-модель EV4 у 2023 році. Футуристичний дизайн седана та його запас…
Масляний фільтр став, безперечно, найпопулярнішою деталлю серед автовласників. Згідно з підсумками 2024 року, він очолює…
Зимові поїздки — це завжди великий виклик. Кількість ДТП в цей період просто зашкалює, і…
Деякі автолюбителі вважають за краще мати в запасі ще одну машину. Найчастіше це бюджетніша модель,…
У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при…
До прем'єри нового, другого за рахунком покоління флагманського позашляховика Hyundai Palisade залишається не так багато…
Leave a Comment