Porsche вирішила, що ще не готова повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія оголосила, що вона продовжить інвестувати в бензинові двигуни і не поспішає переходити на електричні технології. Це сталося після того, як продажі їхнього електричного Taycan — седан і універсал — впали на 50% по всьому світу в третьому кварталі 2024 року.
Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке повідомив, що компанія планує продовжувати розвивати двигуни внутрішнього згоряння для моделей Cayenne та Panamera. Зокрема, V-8 залишиться на ринку ще до 2030-х років, хоча й в обмеженій кількості, особливо для позашляховиків. Цікаво, що Porsche не відкидає можливість для майбутніх моделей, які планувалися як повністю електричні, мати версії з гібридними або бензиновими двигунами. Це рішення ще на стадії концепту, але очевидно, що компанія збирається триматися за ДВЗ набагато довше, ніж передбачалося.
Зважаючи на те, що нові моделі вже мають бути побудовані на платформі для електричних автомобілів, таке рішення викликає питання. Хоча точно не сказано, які саме електричні моделі можуть отримати бензинові версії, ми вважаємо, що новий трирядний позашляховик, відомий під кодовою назвою «K1», цілком може стати таким кандидатом. Ще не час для остаточних висновків, але, здається, Porsche робить крок назад на шляху до електрифікації.
Концерн BMW спільно зі студією Electronic Arts створили спорткар M3 GTR, точну копію моделі з…
Максимальний термін служби шин залежить від безлічі нюансів – стилю водіння, доріг, гаража, де гума…
Незважаючи на те, що офіційних повідомлень про майбутній дебют нового покоління кросовера Hyundai Palisade немає,…
Деякі автовласники досі не знають, як правильно готувати свої машини до суворих холодів. При цьому…
Асоціація німецьких страховиків опублікувала дані щодо викрадень автомобілів у Німеччині. Якщо коротко: ситуація з викраденнями…
Оновлений Hyundai i30 Sedan, незважаючи на внесені покращення, показав недоліки у незалежних тестах безпеки ANCAP.…
Leave a Comment