Porsche вирішила, що ще не готова повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія оголосила, що вона продовжить інвестувати в бензинові двигуни і не поспішає переходити на електричні технології. Це сталося після того, як продажі їхнього електричного Taycan — седан і універсал — впали на 50% по всьому світу в третьому кварталі 2024 року.
Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке повідомив, що компанія планує продовжувати розвивати двигуни внутрішнього згоряння для моделей Cayenne та Panamera. Зокрема, V-8 залишиться на ринку ще до 2030-х років, хоча й в обмеженій кількості, особливо для позашляховиків. Цікаво, що Porsche не відкидає можливість для майбутніх моделей, які планувалися як повністю електричні, мати версії з гібридними або бензиновими двигунами. Це рішення ще на стадії концепту, але очевидно, що компанія збирається триматися за ДВЗ набагато довше, ніж передбачалося.
Зважаючи на те, що нові моделі вже мають бути побудовані на платформі для електричних автомобілів, таке рішення викликає питання. Хоча точно не сказано, які саме електричні моделі можуть отримати бензинові версії, ми вважаємо, що новий трирядний позашляховик, відомий під кодовою назвою «K1», цілком може стати таким кандидатом. Ще не час для остаточних висновків, але, здається, Porsche робить крок назад на шляху до електрифікації.
Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може…
Купівля вживаного авто завжди нагадує лотерею: навіть охайна на вигляд машина може приховувати наслідки недбалого…
Mercedes-Benz збирається випустити компактний позашляховик, який розташується на сходинку нижче від легендарного G-Class. Зараз цей…
Toyota представила оновлений електричний кросовер 2026 року, який тепер починається з ціни 34 900 доларів,…
У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе:…
Літо вважається найменш вдалим періодом для купівлі вживаного автомобіля. За даними дослідження аналітичної компанії iSeeCars,…
Leave a Comment