Porsche вирішила, що ще не готова повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Компанія оголосила, що вона продовжить інвестувати в бензинові двигуни і не поспішає переходити на електричні технології. Це сталося після того, як продажі їхнього електричного Taycan — седан і універсал — впали на 50% по всьому світу в третьому кварталі 2024 року.
Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке повідомив, що компанія планує продовжувати розвивати двигуни внутрішнього згоряння для моделей Cayenne та Panamera. Зокрема, V-8 залишиться на ринку ще до 2030-х років, хоча й в обмеженій кількості, особливо для позашляховиків. Цікаво, що Porsche не відкидає можливість для майбутніх моделей, які планувалися як повністю електричні, мати версії з гібридними або бензиновими двигунами. Це рішення ще на стадії концепту, але очевидно, що компанія збирається триматися за ДВЗ набагато довше, ніж передбачалося.
Зважаючи на те, що нові моделі вже мають бути побудовані на платформі для електричних автомобілів, таке рішення викликає питання. Хоча точно не сказано, які саме електричні моделі можуть отримати бензинові версії, ми вважаємо, що новий трирядний позашляховик, відомий під кодовою назвою «K1», цілком може стати таким кандидатом. Ще не час для остаточних висновків, але, здається, Porsche робить крок назад на шляху до електрифікації.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment