Новини

Чому в майбутньому автомобілі можуть втратити величезні екрани

Share

За останні кілька років ми звикли, що в автомобілях мають бути великі екрани. Вони зараз є, навіть на Lada, не кажучи вже про дорожчі китайські кросовери. І є відчуття, що “битва екранів” призводить до того, що автовиробники переходять межі розумного. Але незабаром все може змінитися. І величезні екрани відійдуть у минуле.

Що ще відомо

Про «битву екранів» ми не пожартували. Зараз на деякі моделі ставлять екрани розміром не 8-12 дюймів, а набагато більше. Наприклад, у китайського Geely Galaxy E8 екран на 45 дюймів, завширшки це більше метра (у нас таких машин мало, але ми знайшли кілька оголошень ). У американських Lincoln вже стоять екрани по 48 дюймів, у Cadillac Celestiq – 55 дюймів, а у Mercedes-Benz EQS – 56 дюймів.

Але, можливо, далі піде зворотний процес – поступова відмова від величезних екранів.

А натомість з’являться проекційні екрани нового покоління. Наприклад, компанія Hyundai Mobis – підрозділ корейського автогіганта – об’єдналася з компанією Zeiss для створення «голографічного дисплея на лобовому склі». Тобто корейці пропонують зробити так, щоб екраном стало фактично все лобове скло.

Виглядає поки що незвичайно. Але й величезні екрани в салоні ще недавно здавались чимось фантастичним. зможе розважатися у поїздці.

Технічні деталі голографічного дисплея на лобовому склі не розкриваються. Відомо лише, що система отримає проектор та прозору плівку на лобовому склі. Сама плівка ледве товщі за людське волосся, її товщина всього 100 мікрометрів.

Hyundai Mobis оптимістично заявляють, що в серійне виробництво ця технологія піде в 2027 році. Спочатку, мабуть, її побачимо на дорогих електромобілях. Але через 10-15 років такі проектори можуть опинитися і на звичайних кросоверах.

Отже, майбутнє великих екранів під питанням. Світ змінюється? Але поки що екрани все ще задають тон в автопромі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025

Названо 4 популярні кросовери, які майже ніколи не ламаються

Коли людина обирає автомобіль, одним із найважливіших критеріїв є його надійність. Адже мало хто хоче…

20.06.2025

З 1 липня 2025 техогляд в Україні зміниться: що потрібно знати водіям

В Україні з 1 липня 2025 року вступають у дію оновлені правила проходження технічного огляду…

20.06.2025

Mercedes-Benz відкликає п’ять моделей через ризик загоряння

Компанія Mercedes-Benz оголосила про добровільне відкликання деяких своїх моделей після внутрішніх перевірок якості. Згідно з…

20.06.2025

Audi не відмовиться від бензинових двигунів на користь їх електричних аналогів

У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…

20.06.2025

Audi A1, Q2 і Q3 отримали оновлену спортивну версію S Line Edition

Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…

20.06.2025