Новини

Чому в майбутньому автомобілі можуть втратити величезні екрани

Share

За останні кілька років ми звикли, що в автомобілях мають бути великі екрани. Вони зараз є, навіть на Lada, не кажучи вже про дорожчі китайські кросовери. І є відчуття, що “битва екранів” призводить до того, що автовиробники переходять межі розумного. Але незабаром все може змінитися. І величезні екрани відійдуть у минуле.

Що ще відомо

Про «битву екранів» ми не пожартували. Зараз на деякі моделі ставлять екрани розміром не 8-12 дюймів, а набагато більше. Наприклад, у китайського Geely Galaxy E8 екран на 45 дюймів, завширшки це більше метра (у нас таких машин мало, але ми знайшли кілька оголошень ). У американських Lincoln вже стоять екрани по 48 дюймів, у Cadillac Celestiq – 55 дюймів, а у Mercedes-Benz EQS – 56 дюймів.

Але, можливо, далі піде зворотний процес – поступова відмова від величезних екранів.

А натомість з’являться проекційні екрани нового покоління. Наприклад, компанія Hyundai Mobis – підрозділ корейського автогіганта – об’єдналася з компанією Zeiss для створення «голографічного дисплея на лобовому склі». Тобто корейці пропонують зробити так, щоб екраном стало фактично все лобове скло.

Виглядає поки що незвичайно. Але й величезні екрани в салоні ще недавно здавались чимось фантастичним. зможе розважатися у поїздці.

Технічні деталі голографічного дисплея на лобовому склі не розкриваються. Відомо лише, що система отримає проектор та прозору плівку на лобовому склі. Сама плівка ледве товщі за людське волосся, її товщина всього 100 мікрометрів.

Hyundai Mobis оптимістично заявляють, що в серійне виробництво ця технологія піде в 2027 році. Спочатку, мабуть, її побачимо на дорогих електромобілях. Але через 10-15 років такі проектори можуть опинитися і на звичайних кросоверах.

Отже, майбутнє великих екранів під питанням. Світ змінюється? Але поки що екрани все ще задають тон в автопромі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Три ситуації, у яких винуватці ДТП можуть уникнути покарання

Аварія часто відбувається раптово і визначити, хто винен у тому, що трапилося, може бути складно,…

22.12.2024

Електромобілі під питанням: Stellantis не відмовиться від бензинових двигунів

Stellantis, один із найбільших автовиробників Європи, переглядає свою позицію щодо повного переходу на електромобілі до…

22.12.2024

Завод BMW досяг рекордних обсягів виробництва електромобілів

Завод BMW Group у Регенсбурзі у 2024 році встановив новий рекорд, випустивши 100 000 повністю…

21.12.2024

Оптимальний тиск у шинах узимку: коли варто зменшувати

Чи потрібно змінювати тиск у шинах взимку? Якщо слідувати всім інструкціям, то ні. Але завжди…

21.12.2024

В Україні введуть штрафи за використання літньої гуми в зимовий період

В Україні поки що не штрафують за те, що в зимовий період катаються на літніх…

21.12.2024

Не все так ідеально: 5 седанів з повним приводом, які можуть підвести власника

Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують…

21.12.2024