За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
Зима з сильними морозами є серйозним випробуванням для автомобіля, тому взимку особливо важливо правильно вибрати…
Сучасний автомобіль, особливо сімейний кросовер чи позашляховик, повинен бути не лише просторим, комфортним і надійним,…
Щороку з ринку зникають десятки моделей відомих автомобільних брендів, іноді без будь-яких анонсів. Часто автолюбителі…
Популярний кросовер Ford Escape більше не випускають у США. Останній автомобіль цієї моделі зійшов із…
Серійний Lucid Air 2025 офіційно визнано найефективнішим електромобілем у США за оцінкою EPA, обійшовши Tesla.…
У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…
Leave a Comment