За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment