За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment