За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
Leave a Comment