За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…
В Україні суттєво спростили правила продажу вживаних автомобілів. Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє автосалонам…
У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…
Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…
Автомобіль - це не просто засіб пересування, а цілий світ із власними хитрощами, які допомагають…
Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…
Leave a Comment