За словами Мартіна Яна, директора з продажу та маркетингу Skoda , більшість автовиробників стикаються з проблемами рентабельності електромобілів. Skoda не виняток: хоча компанія знижує ціни на електрокари, це негативно позначається на прибутку. Причина? Високі витрати на батареї.
Генеральний директор Skoda Клаус Зеллмер нещодавно оголосив, що запуск нового покоління електричної версії Octavia відкладений на 2027-2028 роки. Спочатку модель мала з’явитися в 2026 році, але уповільнення продажів електрокарів у Європі змусило компанію переглянути плани. На найближчі кілька років Skoda зосередиться на більш популярних моделях у кузові SUV, таких як Elroq , Epiq та оновлений Enyaq .
Elroq – амбітна модель з ціною, порівнянною з бензиновими версіями. Проте агресивна цінова політика досягається рахунок рентабельності. Ян зазначив, що більшість брендів не заробляють на електромобілях через повільне зниження вартості компонентів, особливо батарей. Батарея залишається основним чинником, що впливає ціну електрокара.
Skoda працює над впровадженням штучного інтелекту у свої процеси та оптимізацією витрат, щоб електромобілі стали більш прибутковими. У той же час компанія наголошує, що не жертвуватиме якістю заради зниження витрат.
В Україні зараз активно обговорюють можливість введення нових вікових обмежень для водіїв, і насправді це…
Кажуть, найпростіші речі – найважчі в застосуванні. Ось, наприклад, увімкнення поворотників. Здається, ну що може…
Рада нарешті прийняла законопроєкт №9083, який має змінити правила торгівлі автомобілями в Україні. За нього…
Renault Rafale 2025 довів свою надійність, отримавши п'ять зірок на краш-тестах Euro NCAP. Цей купеподібний…
Практично всі автовласники, які експлуатують електромобілі, не планують пересідати з них на машини з ДВЗ.…
Спільне підприємство Mercedes-Benz та BMW, Beijing Yianqi New Energy Technology, збудувало понад 100 зарядних станцій…
Leave a Comment