З початку 2024 року нові та вживані сідлові тягачі для напівпричепів, автобуси, всі вантажні автомобілі, спецтехніка, а також нові легкові автомобілі, що підлягають першій реєстрації, повинні відповідати нормам «Євро-6». Про це нагадують в Інституті досліджень авторинку.
Автомобілі, які відповідають цьому екологічному стандарту, з’явилися на ринку ЄС з 2015 року. Це означає, що їхній максимальний вік на шість років менший порівняно з тими автомобілями, які наразі дозволено ввозити. Це встановлює новий мінімум цін на транспортні засоби, які підпадають під ці еконорми.
Ці зміни не стосуватимуться електромобілів (оскільки в них немає двигуна внутрішнього згорання), легкових авто з пробігом (для яких залишається стандарт «Євро-2»), а також окремих транспортних засобів, які прибувають як гуманітарна допомога чи для оборонних потреб.
Ось середній вік основних груп транспорту, що підпадають під регулювання екологічних стандартів «Євро»:
Оскільки в подальшому максимальний вік для цих транспортних засобів буде встановлений на рівні 10 років, найбільший вплив від введення «Євро-6» відчує сегмент вживаних автобусів, оскільки їхній середній вік перевищує цю межу. Це призведе до загального підвищення цін на найдоступніші варіанти, але також і до певного оновлення цього сегменту.
Меншою мірою «Євро-6» вплине на вантажівки та сідлові тягачі, а сегмент LCV, скоріш за все, не зазнає істотних змін, підсумували експерти.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment