Каліфорнія, яка колись була осередком Tesla, тепер свідчить про падіння інтересу до бренду, що пов’язане з поведінкою його засновника Ілона Маска. Згідно з даними S&P Mobility, реєстрації нових автомобілів Tesla в окрузі Санта-Клара, центрі Силіконової долини, зменшилися на 22% з початку року.
Основною причиною зниження інтересу до Tesla є ряд суперечливих публічних висловлювань Маска, зокрема його політичні симпатії, такі як підтримка Дональда Трампа. Експерти вважають, що це відштовхує потенційних покупців, які не хочуть асоціювати себе з такими заявами.
Маріо Наттареллі з агенції з брендингу MBLM зазначає, що багато людей почали уникати використання своїх Tesla в публічних місцях через негативні асоціації з Маском. Хоча Tesla все ще залишається лідером на американському ринку електромобілів, її частка продажів в Каліфорнії та по всій країні поступово зменшується, що відкриває можливості для конкурентів, які поступово завойовують довіру споживачів.
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…
Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…
Consumer Reports опублікував щорічний рейтинг автомобільних брендів, у якому Subaru вдруге поспіль посіла перше місце.…
Leave a Comment