Новини

Автомеханік розвінчав 5 міфів про надійність ДВЗ, яким не варто довіряти

Share

Багато автовласників вважають, що для продовження терміну служби двигуна потрібно дотримуватися певних правил, які складалися роками. Проте, в сучасних умовах деякі з цих принципів втратили свою актуальність. Автомеханік вирішив розвіяти найпоширеніші міфи на цю тему та пояснив, чому не варто сліпо вірити в ці переконання.

Наприклад, багато хто вважає, що атмосферні двигуни більш надійні, ніж турбовані. Здається логічним, що простіші агрегати повинні служити довше. Однак, через тенденцію до масової економії, навіть прості двигуни часто мають ресурс, обмежений лише гарантійним періодом. Наприклад, двигун G4KD від Hyundai об’ємом 2,0 літра з потужністю 150 кінських сил починає споживати більше масла вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Подібні проблеми спостерігаються і у сучасних двигунів від Nissan та навіть Toyota, які стають помітними після 100 тисяч кілометрів пробігу.

Інше поширене переконання полягає в тому, що ланцюговий привід ГРМ надійніший і довговічніший, ніж ремінний. Але з огляду на сучасні реалії, це вже не завжди так. Ще один міф стосується вибору палива — водії часто надають перевагу бензину з високим октановим числом, вважаючи його більш ефективним. Проте, при теплій температурі присадки, які підвищують октанове число, можуть випаровуватися, і автомобіль фактично їздить на паливі з нижчим октановим числом.

Також більше не актуально вважати, що знос двигуна залежить лише від пробігу. Регулярні простої в пробках створюють значно більше навантаження на двигун, ніж рух по шосе. Крім того, використання дорогої оливи не обов’язково гарантує збільшення ресурсу двигуна. Багато недорогих олив мають ефективність, порівняну з дорогими варіантами, хоча й не мають такої відомої марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ДВЗ

Останні записи

З’явилися реалістичні зображення нового Nissan Patrol

Кілька тижнів тому Nissan розпочав тизерну кампанію нового покоління позашляховика Patrol (серія Y63). Японський автовиробник…

30.08.2024

Cadillac рішуче відмовляється від гібридів на користь ДВЗ та електротехнологій

Cadillac обирає радикальний підхід у розвитку своїх автомобілів, повністю відмовляючись від гібридних технологій. На відміну…

29.08.2024

Ціни на дизельне паливо в Україні зростуть на 5,5 грн/л

Протягом найближчих чотирьох місяців, з 1 вересня 2024 року до 1 січня 2025 року, вартість…

29.08.2024

Скільки дизельного пального недоливають на українських АЗС

Останні перевірки Інституту споживчих експертиз виявили суттєві відмінності в точності наливу дизельного пального на українських…

29.08.2024

Електричний Mercedes-Benz G 580 здивував ціною

У Великій Британії стартували продажі довгоочікуваного електричного Mercedes-Benz G 580, оснащеного технологією EQ. Його початкова…

29.08.2024

Tesla Model Y готується стати ідеальним сімейним електромобілем

Tesla готується внести новий елемент на європейський ринок електромобілів, випустивши семимісцеву версію свого популярного Model…

29.08.2024