Новини

Автомеханік розвінчав 5 міфів про надійність ДВЗ, яким не варто довіряти

Share

Багато автовласників вважають, що для продовження терміну служби двигуна потрібно дотримуватися певних правил, які складалися роками. Проте, в сучасних умовах деякі з цих принципів втратили свою актуальність. Автомеханік вирішив розвіяти найпоширеніші міфи на цю тему та пояснив, чому не варто сліпо вірити в ці переконання.

Наприклад, багато хто вважає, що атмосферні двигуни більш надійні, ніж турбовані. Здається логічним, що простіші агрегати повинні служити довше. Однак, через тенденцію до масової економії, навіть прості двигуни часто мають ресурс, обмежений лише гарантійним періодом. Наприклад, двигун G4KD від Hyundai об’ємом 2,0 літра з потужністю 150 кінських сил починає споживати більше масла вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Подібні проблеми спостерігаються і у сучасних двигунів від Nissan та навіть Toyota, які стають помітними після 100 тисяч кілометрів пробігу.

Інше поширене переконання полягає в тому, що ланцюговий привід ГРМ надійніший і довговічніший, ніж ремінний. Але з огляду на сучасні реалії, це вже не завжди так. Ще один міф стосується вибору палива — водії часто надають перевагу бензину з високим октановим числом, вважаючи його більш ефективним. Проте, при теплій температурі присадки, які підвищують октанове число, можуть випаровуватися, і автомобіль фактично їздить на паливі з нижчим октановим числом.

Також більше не актуально вважати, що знос двигуна залежить лише від пробігу. Регулярні простої в пробках створюють значно більше навантаження на двигун, ніж рух по шосе. Крім того, використання дорогої оливи не обов’язково гарантує збільшення ресурсу двигуна. Багато недорогих олив мають ефективність, порівняну з дорогими варіантами, хоча й не мають такої відомої марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ДВЗ

Останні записи

Патрульна поліція надала роз’яснення щодо заміни світлофорів

В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…

05.12.2024

В Україні зменшився попит на автомобілі з пробігом

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…

05.12.2024

Як уникнути небезпек під час нічної їзди: корисні поради для водіїв

Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…

05.12.2024

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024

Реальне енергоспоживання електромобілів перевищує обіцяні показники

Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому…

05.12.2024

Nissan випустив кросовер з низькою витратою пального

Nissan офіційно запустив у Малайзії компактний електрифікований кросовер KICKS e-POWER Новинка поєднує стильний дизайн та…

05.12.2024