Новини

Автомеханік розвінчав 5 міфів про надійність ДВЗ, яким не варто довіряти

Share

Багато автовласників вважають, що для продовження терміну служби двигуна потрібно дотримуватися певних правил, які складалися роками. Проте, в сучасних умовах деякі з цих принципів втратили свою актуальність. Автомеханік вирішив розвіяти найпоширеніші міфи на цю тему та пояснив, чому не варто сліпо вірити в ці переконання.

Наприклад, багато хто вважає, що атмосферні двигуни більш надійні, ніж турбовані. Здається логічним, що простіші агрегати повинні служити довше. Однак, через тенденцію до масової економії, навіть прості двигуни часто мають ресурс, обмежений лише гарантійним періодом. Наприклад, двигун G4KD від Hyundai об’ємом 2,0 літра з потужністю 150 кінських сил починає споживати більше масла вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Подібні проблеми спостерігаються і у сучасних двигунів від Nissan та навіть Toyota, які стають помітними після 100 тисяч кілометрів пробігу.

Інше поширене переконання полягає в тому, що ланцюговий привід ГРМ надійніший і довговічніший, ніж ремінний. Але з огляду на сучасні реалії, це вже не завжди так. Ще один міф стосується вибору палива — водії часто надають перевагу бензину з високим октановим числом, вважаючи його більш ефективним. Проте, при теплій температурі присадки, які підвищують октанове число, можуть випаровуватися, і автомобіль фактично їздить на паливі з нижчим октановим числом.

Також більше не актуально вважати, що знос двигуна залежить лише від пробігу. Регулярні простої в пробках створюють значно більше навантаження на двигун, ніж рух по шосе. Крім того, використання дорогої оливи не обов’язково гарантує збільшення ресурсу двигуна. Багато недорогих олив мають ефективність, порівняну з дорогими варіантами, хоча й не мають такої відомої марки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ДВЗ

Останні записи

В Україні можуть запровадити обов’язкову зимову гуму з 1 листопада

У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…

19.06.2025

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025

Що робити, якщо машина перегрілася в заторі

У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…

19.06.2025

Audi оголосила комплектації та ціни нового Q3

Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…

19.06.2025

Патрульна поліція нагадує: де заборонена зупинка і який штраф

Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…

19.06.2025

Новий Nissan Leaf матиме різний дизайн задніх ліхтарів залежно від версії

Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…

19.06.2025