Новини

Продажі преміальних електромобілів та гібридів з підзарядкою стрімко зростають

Share

У Європі загальний рівень продажів електромобілів (EV) і гібридів з підзарядкою (PHEV) залишався стабільним, проте дані за липень показують активніше перехід покупців преміум-класу на електричні моделі. Зокрема, модель Volvo EX30 значно сприяла зростанню преміум-сегмента електромобілів на 23% до липня.

Хоча загальні продажі електромобілів і гібридів з підзарядкою уповільнилися, нові дані підкреслюють суттєву різницю між преміум-сегментом та масовим ринком.

Згідно з даними Dataforce, продажі електромобілів зросли лише на 0,7% за перші сім місяців року, а продажі гібридів з підзарядкою зменшилися на 0,7%. Натомість преміум-сегмент показує значно більший ріст.

У масовому сегменті продажі електромобілів знизилися на 6,9%, а продажі масових PHEV – на 18%. Водночас, преміум-електромобілі демонструють зростання на 23%, а преміум-PHEV – на 14%.

Оскільки електромобілі та гібриди з підзарядкою все ще займають меншу частку ринку, значні зміни в продажах однієї моделі можуть суттєво вплинути на загальні результати. Наприклад, у масовому сегменті продаж Tesla Model Y впав на 25% (на 36 662 автомобілі), а продаж Volkswagen ID.4 знизився на 32% (на 16 212 одиниць). Ці моделі значною мірою визначають дефіцит у порівнянні з минулим роком.

У масовому сегменті PHEV лише Kia Sportage показала незначне зростання або падіння в межах одного відсотка, в той час як інші моделі топ-10 демонструють великі коливання. Наприклад, продаж Cupra Formentor зріс на 68%, тоді як Mazda CX-60 впала на 45%.

Преміум-електромобілі показали зростання на 23%, головним чином завдяки новій моделі Volvo EX30, яка додала 47 172 автомобіля до загальної кількості. Інші ключові моделі включають BMW iX1 (зростання на 54%) і Mercedes-Benz EQB (зростання на 46%).

Гібриди з підзарядкою залишаються популярними серед преміум-покупців, які раніше віддавали перевагу дизельним автомобілям. Сегмент зріс на 14%, причому всі моделі топ-10 показали значне зростання. Найуспішнішими стали Mercedes E-Class (зростання на 297%) і Audi A3/S3 (зростання на 175%).

Продажі MG ZS зросли на 45% за сім місяців, що дозволило моделі зайняти восьме місце в сегменті невеликих позашляховиків.

Темпи зростання другого за величиною сегмента в Європі – компактних позашляховиків та кросоверів – сповільнилися, зниження продажів на 0,8% за сім місяців. Основні втрати пов’язані з моделями Peugeot 3008 і Ford Kuga, де продажі впали приблизно на 11%. Єдиною моделлю, що показала двозначне зростання, є Kia Sportage, зростання продажів якої склало 14%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Бензин дорожчає, газ дешевшає: як близькосхідний конфлікт вплинув на українські АЗС

Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…

16.06.2025

ТОП авто, які ламаються частіше, ніж їздять: поради перед купівлею з рук

Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…

16.06.2025

Розкрито нові характеристики майбутнього Nissan LEAF

Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…

16.06.2025

Lexus TX визнаний лідером надійності серед трирядних гібридних кросоверів

Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…

16.06.2025

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025