Новини

Продажі преміальних електромобілів та гібридів з підзарядкою стрімко зростають

У Європі загальний рівень продажів електромобілів (EV) і гібридів з підзарядкою (PHEV) залишався стабільним, проте дані за липень показують активніше перехід покупців преміум-класу на електричні моделі. Зокрема, модель Volvo EX30 значно сприяла зростанню преміум-сегмента електромобілів на 23% до липня.

Хоча загальні продажі електромобілів і гібридів з підзарядкою уповільнилися, нові дані підкреслюють суттєву різницю між преміум-сегментом та масовим ринком.

Згідно з даними Dataforce, продажі електромобілів зросли лише на 0,7% за перші сім місяців року, а продажі гібридів з підзарядкою зменшилися на 0,7%. Натомість преміум-сегмент показує значно більший ріст.

У масовому сегменті продажі електромобілів знизилися на 6,9%, а продажі масових PHEV – на 18%. Водночас, преміум-електромобілі демонструють зростання на 23%, а преміум-PHEV – на 14%.

Оскільки електромобілі та гібриди з підзарядкою все ще займають меншу частку ринку, значні зміни в продажах однієї моделі можуть суттєво вплинути на загальні результати. Наприклад, у масовому сегменті продаж Tesla Model Y впав на 25% (на 36 662 автомобілі), а продаж Volkswagen ID.4 знизився на 32% (на 16 212 одиниць). Ці моделі значною мірою визначають дефіцит у порівнянні з минулим роком.

У масовому сегменті PHEV лише Kia Sportage показала незначне зростання або падіння в межах одного відсотка, в той час як інші моделі топ-10 демонструють великі коливання. Наприклад, продаж Cupra Formentor зріс на 68%, тоді як Mazda CX-60 впала на 45%.

Преміум-електромобілі показали зростання на 23%, головним чином завдяки новій моделі Volvo EX30, яка додала 47 172 автомобіля до загальної кількості. Інші ключові моделі включають BMW iX1 (зростання на 54%) і Mercedes-Benz EQB (зростання на 46%).

Гібриди з підзарядкою залишаються популярними серед преміум-покупців, які раніше віддавали перевагу дизельним автомобілям. Сегмент зріс на 14%, причому всі моделі топ-10 показали значне зростання. Найуспішнішими стали Mercedes E-Class (зростання на 297%) і Audi A3/S3 (зростання на 175%).

Продажі MG ZS зросли на 45% за сім місяців, що дозволило моделі зайняти восьме місце в сегменті невеликих позашляховиків.

Темпи зростання другого за величиною сегмента в Європі – компактних позашляховиків та кросоверів – сповільнилися, зниження продажів на 0,8% за сім місяців. Основні втрати пов’язані з моделями Peugeot 3008 і Ford Kuga, де продажі впали приблизно на 11%. Єдиною моделлю, що показала двозначне зростання, є Kia Sportage, зростання продажів якої склало 14%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025