Новини

Продажі преміальних електромобілів та гібридів з підзарядкою стрімко зростають

Share

У Європі загальний рівень продажів електромобілів (EV) і гібридів з підзарядкою (PHEV) залишався стабільним, проте дані за липень показують активніше перехід покупців преміум-класу на електричні моделі. Зокрема, модель Volvo EX30 значно сприяла зростанню преміум-сегмента електромобілів на 23% до липня.

Хоча загальні продажі електромобілів і гібридів з підзарядкою уповільнилися, нові дані підкреслюють суттєву різницю між преміум-сегментом та масовим ринком.

Згідно з даними Dataforce, продажі електромобілів зросли лише на 0,7% за перші сім місяців року, а продажі гібридів з підзарядкою зменшилися на 0,7%. Натомість преміум-сегмент показує значно більший ріст.

У масовому сегменті продажі електромобілів знизилися на 6,9%, а продажі масових PHEV – на 18%. Водночас, преміум-електромобілі демонструють зростання на 23%, а преміум-PHEV – на 14%.

Оскільки електромобілі та гібриди з підзарядкою все ще займають меншу частку ринку, значні зміни в продажах однієї моделі можуть суттєво вплинути на загальні результати. Наприклад, у масовому сегменті продаж Tesla Model Y впав на 25% (на 36 662 автомобілі), а продаж Volkswagen ID.4 знизився на 32% (на 16 212 одиниць). Ці моделі значною мірою визначають дефіцит у порівнянні з минулим роком.

У масовому сегменті PHEV лише Kia Sportage показала незначне зростання або падіння в межах одного відсотка, в той час як інші моделі топ-10 демонструють великі коливання. Наприклад, продаж Cupra Formentor зріс на 68%, тоді як Mazda CX-60 впала на 45%.

Преміум-електромобілі показали зростання на 23%, головним чином завдяки новій моделі Volvo EX30, яка додала 47 172 автомобіля до загальної кількості. Інші ключові моделі включають BMW iX1 (зростання на 54%) і Mercedes-Benz EQB (зростання на 46%).

Гібриди з підзарядкою залишаються популярними серед преміум-покупців, які раніше віддавали перевагу дизельним автомобілям. Сегмент зріс на 14%, причому всі моделі топ-10 показали значне зростання. Найуспішнішими стали Mercedes E-Class (зростання на 297%) і Audi A3/S3 (зростання на 175%).

Продажі MG ZS зросли на 45% за сім місяців, що дозволило моделі зайняти восьме місце в сегменті невеликих позашляховиків.

Темпи зростання другого за величиною сегмента в Європі – компактних позашляховиків та кросоверів – сповільнилися, зниження продажів на 0,8% за сім місяців. Основні втрати пов’язані з моделями Peugeot 3008 і Ford Kuga, де продажі впали приблизно на 11%. Єдиною моделлю, що показала двозначне зростання, є Kia Sportage, зростання продажів якої склало 14%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024