Новини

Продажі преміальних електромобілів та гібридів з підзарядкою стрімко зростають

У Європі загальний рівень продажів електромобілів (EV) і гібридів з підзарядкою (PHEV) залишався стабільним, проте дані за липень показують активніше перехід покупців преміум-класу на електричні моделі. Зокрема, модель Volvo EX30 значно сприяла зростанню преміум-сегмента електромобілів на 23% до липня.

Хоча загальні продажі електромобілів і гібридів з підзарядкою уповільнилися, нові дані підкреслюють суттєву різницю між преміум-сегментом та масовим ринком.

Згідно з даними Dataforce, продажі електромобілів зросли лише на 0,7% за перші сім місяців року, а продажі гібридів з підзарядкою зменшилися на 0,7%. Натомість преміум-сегмент показує значно більший ріст.

У масовому сегменті продажі електромобілів знизилися на 6,9%, а продажі масових PHEV – на 18%. Водночас, преміум-електромобілі демонструють зростання на 23%, а преміум-PHEV – на 14%.

Оскільки електромобілі та гібриди з підзарядкою все ще займають меншу частку ринку, значні зміни в продажах однієї моделі можуть суттєво вплинути на загальні результати. Наприклад, у масовому сегменті продаж Tesla Model Y впав на 25% (на 36 662 автомобілі), а продаж Volkswagen ID.4 знизився на 32% (на 16 212 одиниць). Ці моделі значною мірою визначають дефіцит у порівнянні з минулим роком.

У масовому сегменті PHEV лише Kia Sportage показала незначне зростання або падіння в межах одного відсотка, в той час як інші моделі топ-10 демонструють великі коливання. Наприклад, продаж Cupra Formentor зріс на 68%, тоді як Mazda CX-60 впала на 45%.

Преміум-електромобілі показали зростання на 23%, головним чином завдяки новій моделі Volvo EX30, яка додала 47 172 автомобіля до загальної кількості. Інші ключові моделі включають BMW iX1 (зростання на 54%) і Mercedes-Benz EQB (зростання на 46%).

Гібриди з підзарядкою залишаються популярними серед преміум-покупців, які раніше віддавали перевагу дизельним автомобілям. Сегмент зріс на 14%, причому всі моделі топ-10 показали значне зростання. Найуспішнішими стали Mercedes E-Class (зростання на 297%) і Audi A3/S3 (зростання на 175%).

Продажі MG ZS зросли на 45% за сім місяців, що дозволило моделі зайняти восьме місце в сегменті невеликих позашляховиків.

Темпи зростання другого за величиною сегмента в Європі – компактних позашляховиків та кросоверів – сповільнилися, зниження продажів на 0,8% за сім місяців. Основні втрати пов’язані з моделями Peugeot 3008 і Ford Kuga, де продажі впали приблизно на 11%. Єдиною моделлю, що показала двозначне зростання, є Kia Sportage, зростання продажів якої склало 14%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025