Новини

Продажі преміальних електромобілів та гібридів з підзарядкою стрімко зростають

У Європі загальний рівень продажів електромобілів (EV) і гібридів з підзарядкою (PHEV) залишався стабільним, проте дані за липень показують активніше перехід покупців преміум-класу на електричні моделі. Зокрема, модель Volvo EX30 значно сприяла зростанню преміум-сегмента електромобілів на 23% до липня.

Хоча загальні продажі електромобілів і гібридів з підзарядкою уповільнилися, нові дані підкреслюють суттєву різницю між преміум-сегментом та масовим ринком.

Згідно з даними Dataforce, продажі електромобілів зросли лише на 0,7% за перші сім місяців року, а продажі гібридів з підзарядкою зменшилися на 0,7%. Натомість преміум-сегмент показує значно більший ріст.

У масовому сегменті продажі електромобілів знизилися на 6,9%, а продажі масових PHEV – на 18%. Водночас, преміум-електромобілі демонструють зростання на 23%, а преміум-PHEV – на 14%.

Оскільки електромобілі та гібриди з підзарядкою все ще займають меншу частку ринку, значні зміни в продажах однієї моделі можуть суттєво вплинути на загальні результати. Наприклад, у масовому сегменті продаж Tesla Model Y впав на 25% (на 36 662 автомобілі), а продаж Volkswagen ID.4 знизився на 32% (на 16 212 одиниць). Ці моделі значною мірою визначають дефіцит у порівнянні з минулим роком.

У масовому сегменті PHEV лише Kia Sportage показала незначне зростання або падіння в межах одного відсотка, в той час як інші моделі топ-10 демонструють великі коливання. Наприклад, продаж Cupra Formentor зріс на 68%, тоді як Mazda CX-60 впала на 45%.

Преміум-електромобілі показали зростання на 23%, головним чином завдяки новій моделі Volvo EX30, яка додала 47 172 автомобіля до загальної кількості. Інші ключові моделі включають BMW iX1 (зростання на 54%) і Mercedes-Benz EQB (зростання на 46%).

Гібриди з підзарядкою залишаються популярними серед преміум-покупців, які раніше віддавали перевагу дизельним автомобілям. Сегмент зріс на 14%, причому всі моделі топ-10 показали значне зростання. Найуспішнішими стали Mercedes E-Class (зростання на 297%) і Audi A3/S3 (зростання на 175%).

Продажі MG ZS зросли на 45% за сім місяців, що дозволило моделі зайняти восьме місце в сегменті невеликих позашляховиків.

Темпи зростання другого за величиною сегмента в Європі – компактних позашляховиків та кросоверів – сповільнилися, зниження продажів на 0,8% за сім місяців. Основні втрати пов’язані з моделями Peugeot 3008 і Ford Kuga, де продажі впали приблизно на 11%. Єдиною моделлю, що показала двозначне зростання, є Kia Sportage, зростання продажів якої склало 14%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 3 способи перевірити глибину протектора шин самостійно

Осінь приносить мінливу погоду, калюжі та мокрий асфальт, тому особливо важливо стежити за станом шин…

08.10.2025

Toyota відкликає майже 400 тисяч авто через технічну несправність

Компанія Toyota оголосила про відкликання майже 400 тисяч автомобілів у США через несправність, яка може…

08.10.2025

Топ-7 позашляховиків із легендарною надійністю, які служать десятиліттями

У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…

08.10.2025

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025