Новини

Автомобільний ринок України: які бренди можуть залишити ринок

Share

Українські автоімпортери зменшили замовлення автомобілів на 2025 рік у зв’язку з планами Кабміну ввести 15% військовий збір при першій реєстрації нових автомобілів. Крім того, деякі бренди можуть зникнути з ринку через ці зміни. Таку інформацію надала інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, 7 серпня 2024 року представники Асоціації автоімпортерів та дилерів провели зустріч із головою парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данилом Гетьманцевим і заступником міністра фінансів Світланою Воробей. Під час зустрічі автоімпортери намагалися переконати владу відмовитися від запровадження військового збору у 15% при першій реєстрації нових автомобілів.

Автоімпортери зазначили, що вже скоротили замовлення на нові автомобілі на 2025 рік через очікуване зниження продажів, яке може скласти від 30% до 70% внаслідок введення нового збору. Окрім того, деякі бренди можуть припинити продаж нових автомобілів в Україні через несприятливі зміни податкового навантаження.

Як наслідок, очікується, що надходження до державного бюджету від продажу і реєстрації нових автомобілів будуть меншими, ніж сподівалася влада, запроваджуючи військовий збір у 15%.

AUTO-Consulting також повідомляє, що заступник міністра фінансів Світлана Воробей не врахувала аргументи автоімпортерів і наполягає на введенні збору, вважаючи його швидким способом поповнення державного бюджету.

Зазначений військовий збір є частиною урядового законопроєкту №11416, зареєстрованого у Верховній Раді 18 липня 2024 року. Законопроєкт також пропонує введення щомісячних авансових платежів з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, залежно від резервуарного парку АЗС, а також інших нових податків і зборів, а також збільшення вже існуючих.

Зараз законопроєкт №11416 перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики. Очікується, що він буде ухвалений у першому та другому читаннях у серпні, що означає запровадження нових і підвищення існуючих податків вже з 1 вересня 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Японські експерти розкрили секрет низьких цін на китайські автомобілі

Японські експерти з'ясували, як китайським автовиробникам вдається зберігати низькі ціни на свої автомобілі. Як виявилося,…

10.10.2024

Електрокари Honda звучатимуть, як легендарні авто з двигунами внутрішнього згоряння

На технічній презентації в Японії Honda представила інноваційне рішення для електромобілів — можливість вибору звуку…

10.10.2024

У Європі хочуть заборонити продаж Tesla Cybertruck через травмонебезпечний дизайн

У Європі розглядається можливість заборони продажу нового автомобіля Tesla Cybertruck. Це пов'язано з побоюваннями, що…

10.10.2024

Skoda прогнозує початок цінової війни в Європі у сегменті електромобілів

Днями були оголошені ціни на новий електромобіль Skoda Elroq, який здивував своєю конкурентоспроможною вартістю, порівнянною…

10.10.2024

Водіям пояснили, чи потрібно мити двигун авто насправді

Миття двигуна - процедура, про яку багато водіїв замислюються лише при необхідності або зовсім нехтують…

10.10.2024

Список автомобільних деталей, які крадуть найчастіше

Навіть у добре освітлених місцях автомобіль залишається привабливою мішенню для злодіїв. Вони зазвичай намагаються викрасти…

10.10.2024