Новини

Автомобільний ринок України: які бренди можуть залишити ринок

Share

Українські автоімпортери зменшили замовлення автомобілів на 2025 рік у зв’язку з планами Кабміну ввести 15% військовий збір при першій реєстрації нових автомобілів. Крім того, деякі бренди можуть зникнути з ринку через ці зміни. Таку інформацію надала інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, 7 серпня 2024 року представники Асоціації автоімпортерів та дилерів провели зустріч із головою парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данилом Гетьманцевим і заступником міністра фінансів Світланою Воробей. Під час зустрічі автоімпортери намагалися переконати владу відмовитися від запровадження військового збору у 15% при першій реєстрації нових автомобілів.

Автоімпортери зазначили, що вже скоротили замовлення на нові автомобілі на 2025 рік через очікуване зниження продажів, яке може скласти від 30% до 70% внаслідок введення нового збору. Окрім того, деякі бренди можуть припинити продаж нових автомобілів в Україні через несприятливі зміни податкового навантаження.

Як наслідок, очікується, що надходження до державного бюджету від продажу і реєстрації нових автомобілів будуть меншими, ніж сподівалася влада, запроваджуючи військовий збір у 15%.

AUTO-Consulting також повідомляє, що заступник міністра фінансів Світлана Воробей не врахувала аргументи автоімпортерів і наполягає на введенні збору, вважаючи його швидким способом поповнення державного бюджету.

Зазначений військовий збір є частиною урядового законопроєкту №11416, зареєстрованого у Верховній Раді 18 липня 2024 року. Законопроєкт також пропонує введення щомісячних авансових платежів з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, залежно від резервуарного парку АЗС, а також інших нових податків і зборів, а також збільшення вже існуючих.

Зараз законопроєкт №11416 перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики. Очікується, що він буде ухвалений у першому та другому читаннях у серпні, що означає запровадження нових і підвищення існуючих податків вже з 1 вересня 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025