Новини

Автомобільний ринок України: які бренди можуть залишити ринок

Українські автоімпортери зменшили замовлення автомобілів на 2025 рік у зв’язку з планами Кабміну ввести 15% військовий збір при першій реєстрації нових автомобілів. Крім того, деякі бренди можуть зникнути з ринку через ці зміни. Таку інформацію надала інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, 7 серпня 2024 року представники Асоціації автоімпортерів та дилерів провели зустріч із головою парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данилом Гетьманцевим і заступником міністра фінансів Світланою Воробей. Під час зустрічі автоімпортери намагалися переконати владу відмовитися від запровадження військового збору у 15% при першій реєстрації нових автомобілів.

Автоімпортери зазначили, що вже скоротили замовлення на нові автомобілі на 2025 рік через очікуване зниження продажів, яке може скласти від 30% до 70% внаслідок введення нового збору. Окрім того, деякі бренди можуть припинити продаж нових автомобілів в Україні через несприятливі зміни податкового навантаження.

Як наслідок, очікується, що надходження до державного бюджету від продажу і реєстрації нових автомобілів будуть меншими, ніж сподівалася влада, запроваджуючи військовий збір у 15%.

AUTO-Consulting також повідомляє, що заступник міністра фінансів Світлана Воробей не врахувала аргументи автоімпортерів і наполягає на введенні збору, вважаючи його швидким способом поповнення державного бюджету.

Зазначений військовий збір є частиною урядового законопроєкту №11416, зареєстрованого у Верховній Раді 18 липня 2024 року. Законопроєкт також пропонує введення щомісячних авансових платежів з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, залежно від резервуарного парку АЗС, а також інших нових податків і зборів, а також збільшення вже існуючих.

Зараз законопроєкт №11416 перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики. Очікується, що він буде ухвалений у першому та другому читаннях у серпні, що означає запровадження нових і підвищення існуючих податків вже з 1 вересня 2024 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025