Новини

Автомобільний ринок України: які бренди можуть залишити ринок

Share

Українські автоімпортери зменшили замовлення автомобілів на 2025 рік у зв’язку з планами Кабміну ввести 15% військовий збір при першій реєстрації нових автомобілів. Крім того, деякі бренди можуть зникнути з ринку через ці зміни. Таку інформацію надала інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, 7 серпня 2024 року представники Асоціації автоімпортерів та дилерів провели зустріч із головою парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данилом Гетьманцевим і заступником міністра фінансів Світланою Воробей. Під час зустрічі автоімпортери намагалися переконати владу відмовитися від запровадження військового збору у 15% при першій реєстрації нових автомобілів.

Автоімпортери зазначили, що вже скоротили замовлення на нові автомобілі на 2025 рік через очікуване зниження продажів, яке може скласти від 30% до 70% внаслідок введення нового збору. Окрім того, деякі бренди можуть припинити продаж нових автомобілів в Україні через несприятливі зміни податкового навантаження.

Як наслідок, очікується, що надходження до державного бюджету від продажу і реєстрації нових автомобілів будуть меншими, ніж сподівалася влада, запроваджуючи військовий збір у 15%.

AUTO-Consulting також повідомляє, що заступник міністра фінансів Світлана Воробей не врахувала аргументи автоімпортерів і наполягає на введенні збору, вважаючи його швидким способом поповнення державного бюджету.

Зазначений військовий збір є частиною урядового законопроєкту №11416, зареєстрованого у Верховній Раді 18 липня 2024 року. Законопроєкт також пропонує введення щомісячних авансових платежів з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, залежно від резервуарного парку АЗС, а також інших нових податків і зборів, а також збільшення вже існуючих.

Зараз законопроєкт №11416 перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики. Очікується, що він буде ухвалений у першому та другому читаннях у серпні, що означає запровадження нових і підвищення існуючих податків вже з 1 вересня 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025