Новини

Автомобільний ринок України: які бренди можуть залишити ринок

Share

Українські автоімпортери зменшили замовлення автомобілів на 2025 рік у зв’язку з планами Кабміну ввести 15% військовий збір при першій реєстрації нових автомобілів. Крім того, деякі бренди можуть зникнути з ринку через ці зміни. Таку інформацію надала інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, 7 серпня 2024 року представники Асоціації автоімпортерів та дилерів провели зустріч із головою парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данилом Гетьманцевим і заступником міністра фінансів Світланою Воробей. Під час зустрічі автоімпортери намагалися переконати владу відмовитися від запровадження військового збору у 15% при першій реєстрації нових автомобілів.

Автоімпортери зазначили, що вже скоротили замовлення на нові автомобілі на 2025 рік через очікуване зниження продажів, яке може скласти від 30% до 70% внаслідок введення нового збору. Окрім того, деякі бренди можуть припинити продаж нових автомобілів в Україні через несприятливі зміни податкового навантаження.

Як наслідок, очікується, що надходження до державного бюджету від продажу і реєстрації нових автомобілів будуть меншими, ніж сподівалася влада, запроваджуючи військовий збір у 15%.

AUTO-Consulting також повідомляє, що заступник міністра фінансів Світлана Воробей не врахувала аргументи автоімпортерів і наполягає на введенні збору, вважаючи його швидким способом поповнення державного бюджету.

Зазначений військовий збір є частиною урядового законопроєкту №11416, зареєстрованого у Верховній Раді 18 липня 2024 року. Законопроєкт також пропонує введення щомісячних авансових платежів з податку на прибуток для роздрібних продавців пального, залежно від резервуарного парку АЗС, а також інших нових податків і зборів, а також збільшення вже існуючих.

Зараз законопроєкт №11416 перебуває на розгляді в парламентському Комітеті з питань фінансів, податкової та митної політики. Очікується, що він буде ухвалений у першому та другому читаннях у серпні, що означає запровадження нових і підвищення існуючих податків вже з 1 вересня 2024 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що ховається під камуфляжем нового Toyota RAV4

Toyota розпочала довгоочікувані тести нового покоління кросовера RAV4. Машину вже кілька разів вдалося підловити під…

13.12.2024

Новий Toyota Prado і Kia EV5 здобули 5-зіркові рейтинги безпеки

Австралійська програма оцінки безпеки нових машин ANCAP опублікувала результати випробувань двох нових позашляховиків – Toyota…

13.12.2024

Volkswagen вразив наміром закрити ще два заводи

Наглядова рада Volkswagen обговорює можливість закриття ще двох заводів у Німеччині. Якщо підприємство в Дрездені,…

12.12.2024

Toyota Corolla очолила рейтинг найбільш популярних автомобілів у світі

Toyota продовжує утримувати лідерство серед автогігантів. Нещодавно компанія очолила світовий рейтинг за продуктивністю, а тепер…

12.12.2024

Що важливо знати про догляд за автомобілем взимку

Наш фахівець розповів, що в холодну пору року на станціях технічного обслуговування спостерігається зростання кількості…

12.12.2024

Продаж оновленого Mercedes-Benz CLA-Class розпочнеться у 2025 році

Mercedes-Benz готує до випуску оновлений CLA-Class 2026 року, який стане доступним у 2025 році. Що…

12.12.2024