Новини

Прості процедури техобслуговування, про які забувають навіть автомеханіки

Share

Регулярне технічне обслуговування автомобіля дозволяє зберігати його в доброму стані на довгі роки. Однак деякі процедури ТО можуть бути забутими як власниками автомобілів, так і автомеханіками. Портал «Motorbiscuit» склав список із семи простих процедур ТО, які нерідко ігноруються навіть професіоналами.

1. Заміна паливного фільтра

Багато автомобілів мають паливні фільтри, які необхідно змінювати через певні інтервали. Вони вловлюють сміття, що потрапляє у паливо на шляху від бака до двигуна. Якщо немає підозри на механічну несправність, пов’язану з паливом, ці фільтри часто ігноруються.

2. Обслуговування гальмівних супортів

Супорти утримують та притискають гальмівні колодки до диска, зменшуючи швидкість колеса. Ідеально, якщо при заміні гальмівних колодок супорт знімається, чиститься та змащується. Однак це часто не робиться.

3. Ротація шин

Ротація шин забезпечує рівномірне зношування. Експерти рекомендують проводити цю процедуру кожні 6 місяців або кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. Проте цей пункт обслуговування часто ігнорується.

4. Заміна салонних повітряних фільтрів

Ці фільтри очищають повітря, що потрапляє в салон. Вони можуть накопичувати листя, гілочки та інше сміття. Перевірка їх стану часто вважається марною тратою часу.

5. Заміна щіток склоочисника

Щітки склоочисника з часом зношуються та не забезпечують необхідного очищення скла під час дощу. Їх заміна впливає на безпеку водіння, але цей пункт обслуговування також часто ігнорується.

6. Обслуговування клем акумулятора

Нечищені клеми акумулятора можуть призвести до проблем із запуском автомобіля. Клеми слід чистити дротяною щіткою та наносити на них герметик для захисту від вологи та солі.

7. Обслуговування дверей

Змащення дверних петель та очищення зливів часто випадають із зон контролю під час ТО. Іржаві петлі риплять та зношуються, а забруднені зливи можуть пропускати воду в дверну панель.

Ці прості, але важливі процедури технічного обслуговування допоможуть продовжити термін служби вашого автомобіля та забезпечать його надійну роботу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому досвідчені водії загортають ключі від авто у фольгу

Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…

06.12.2024

Ще один бренд відмовився від повної електрифікації своїх моделей

Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…

06.12.2024

Новий Skyline може з’явитися, незважаючи на фінансові проблеми Nissan

Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…

06.12.2024

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024

Експерти пояснили, чому кросовери частіше потрапляють в аварії взимку

Багато жителів країни останнім часом стали віддавати перевагу кросоверам на повному приводі. Більшість вважає, що…

06.12.2024

Renault Sandero отримав нуль зірок у краш-тесті

Renault Sandero із тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що…

06.12.2024