У Києві детективи Державного бюро розслідувань виявили незаконний майданчик для автомобілів, організований кількома співробітниками Управління патрульної поліції міста Київ та представниками транспортної компанії. Ця інформація стала відома з рішення Солом’янського районного суду м. Київ у справі №760/30150/23.
За даними ДБР, декілька співробітників патрульної поліції Києва та представники транспортної компанії, яка займається евакуацією неправильно припаркованих автомобілів, організували підпільний штрафмайданчик у Солом’янському районі столиці.
На цей нелегальний майданчик привозили автомобілі, які нібито були неправильно припарковані. Власники транспортних засобів оплачували послуги доставки на місце тимчасового зберігання, а також вартість зберігання та повернення автомобілів.
Досудове слідство встановило, що співробітники патрульної поліції передавали своїм спільникам із транспортної компанії через месенджери Telegram та WhatsApp інформацію про конкретні автомобілі та їхніх власників. Зокрема, передавалися VIN-коди автомобілів, інформація про участь автомобілів у ДТП, відкриті виконавчі провадження щодо власників, а також неоплачені штрафи за порушення правил дорожнього руху.
Як довго в українській столиці функціонував підпільний штрафмайданчик для автомобілів – не уточнюється. За версією досудового слідства, поліцейські повідомляли своїм спільникам інформацію про автомобілі та їх власників у 2022-2023 роках.
Тим часом, в Україні хотіли тимчасово заборонити інспекторам з паркування евакуацію автомобілів на штрафмайданчики на період дії військового стану. У березні 2023 року у Верховній Раді навіть зареєстрували відповідний законопроєкт №9092. Але у травні 2024 року народні депутати його відхилили.
У пояснювальній записці до законопроєкту №9092 говорилося, що під час війни з російськими окупантами в Україні збільшилася кількість евакуацій автомобілів на штрафмайданчики. І часто для цього немає законних підстав. Крім того, під час війни часто буває, коли, наприклад, через повітряну тривогу громадянам потрібно швидко пройти до бомбосховища. Вони не мають часу шукати паркування для автомобіля. Автори законопроєкту вважають, що у таких випадках з етичної та моральної точки зору неприпустимо вимагати від водіїв дотримання правил паркування.
У серпні 2023 року Кабмін збільшив кількість підстав для тимчасового затримання автомобіля поліцейськими або інспекторами з паркування, додавши п’ять нових причин. Евакуювати автомобіль на штрафмайданчик дозволили, якщо його припарковано на місці, де є знак, що стоянка призначена для ТЗ осіб з інвалідністю; якщо автомобіль із ДВС припаркували у місці для електромобілів; якщо припарковане ТЗ заважає зупинці автомобіля з електродвигуном; якщо погано видно номерний знак через його пошкодження чи забруднення, і якщо немає номерного знака; якщо незаконно встановлено номерні знаки ЗСУ та інших силових чи правоохоронних відомств.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment