Volkswagen витратить третину “електромобільного” бюджету на ДВЗ. Фінансовий директор концерну Арно Антліц заявив журналістам, що з бюджету у розмірі 180 мільярдів євро, запланованого під «батарейні» моделі у 2023 році, близько 60 мільярдів вирішено направити на розвиток двигунів внутрішнього згоряння. Причина проста: Volkswagen заробляє на моделях із ДВЗ, тому зацікавлений у збереженні їхньої конкурентоспроможності.
Пан Антліц дозволив собі фразу, що “майбутнє електричне, але минуле ще не закінчилося”. Таким чином, Volkswagen зберігає віру в тотальну електрифікацію, але реалістично оцінює перспективи подібних моделей у короткостроковому майбутньому. Зараз лише 22% продажів Volkswagen Group у Європі складають електромобілі, а на інших ринках частка ще менша.
Колишній гендиректор Volkswagen Герберт Дісс говорив про готовність випустити до нових 75 електромобілів до 2030 року. Проте вже зрозуміло, що планам не судилося збутися, адже на ключовому ринку в Китаї німецький автогігант насправді програє місцевим виробникам. Можливо, ситуацію поміняють спільні проекти з китайськими фірмами: вже оголошено про партнерство з Xpeng , на підході бюджетний електрокар “родинний” JAC .
Дедалі більше автовиробників переглядають стратегію відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Від повного переходу на “батарейні” моделі відмовилися Mercedes-Benz , Cadillac і Stellantis, також віру в ДВЗ підтвердив бос Aston Martin.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment