Новини

Автомеханік назвав найпопулярніші та найнебезпечніші помилки при використанні ручника

На будь-якому сучасному автомобілі є гальмо стоянки. При цьому в більшості випадків йдеться про класичний механічний варіант, коли активація пристрою відбувається за рахунок підняття важеля із салону. Примітно те, що, незважаючи на очевидну присутність ручника в будь-якому авто, водії, як і раніше, часто припускаються серйозних помилок при його експлуатації.

Наприклад, гальмо стоянки, як і будь-який інший механізм в автомобілі, передбачає обслуговування. Чіткого регламенту для нього немає і все залежить від ступеня зношування, а також манери водіння автомобіліста. Здебільшого потребу в обслуговуванні вказують сервісні майстри, коли проводять діагностику ходової частини чи заміну задніх гальмівних колодок. Також хтось із автолюбителів власноруч час від часу перевірять працездатність механізму.

Друга класична помилка, яка є дуже поширеною серед автомобілістів, — це відмова від використання даного механізму. Справа в тому, що зафіксувати машину на місці можна за допомогою коробки. При цьому багато хто забуває, що в цьому випадку на КПП лягає додаткове навантаження. Особливо загрожує негативними наслідками відмовлятися від використання ручника на схилі, коли машина ставиться під нахилом і ніяк додатково не фіксується.

Варто зазначити, що тут відмова від використання «ручника» — це фатальна помилка, яка може спричинити мимовільне скочування машини. На дизелях і таке інше загрожує мимовільним запуском силового агрегату, якщо йдеться про відносно старі авто. Ще один момент, що заслуговує на увагу, — це постановка МС на гальмо стоянки з недостатнім натягом механізму.

Таким чином, автомобіль також ніяк не фіксується додатково. Затягувати важіль гальма стоянки потрібно до моменту, коли починає додаватися фізичне зусилля і чуються характерні клацання. Слід розуміти, що й особливо старатися в цьому плані не можна, тому що можна власноруч розтягнути трос, що з’єднує важіль із задніми колодками.

Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це їзда з піднятим ручником. Подібне загрожує вкрай негативними наслідками, а в деяких випадках взагалі може стати наслідком виникнення дорожньо-транспортної пригоди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Плани ЄС щодо заборони ДВЗ у 2035 році опинилися під питанням

Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…

27.11.2025

Поліцейські масово виписують штрафи без попередження: що потрібно знати водіям

Все більше водіїв стикаються з новою проблемою: поліцейські зупиняють авто, перевіряють документи, нічого не кажуть…

27.11.2025

BMW iX3 став “Автомобілем року” за версією Top Gear

Авторитетний британський портал Top Gear оголосив переможця щорічної премії "Автомобіль року", і цього разу найкращим…

27.11.2025

В Україні пропонують посилений медичний контроль для водіїв після 65 років

В Україні можуть змінити правила для водіїв старшого віку. Верховна Рада зареєструвала законопроєкт №8082, який…

27.11.2025

Оновлений Mercedes CLE Coupe 2027 вперше показали на шпигунських фото

Німецький автогігант Mercedes тестує оновлене купе CLE 2027 року. Машина вже засвітилася поблизу дослідницького центру…

27.11.2025

Що робити, якщо поліція хоче перевірити машину без підстав

Поверхнева перевірка автомобіля поліцією законна лише за певних умов і не залежить від бажання інспектора.…

27.11.2025