На будь-якому сучасному автомобілі є гальмо стоянки. При цьому в більшості випадків йдеться про класичний механічний варіант, коли активація пристрою відбувається за рахунок підняття важеля із салону. Примітно те, що, незважаючи на очевидну присутність ручника в будь-якому авто, водії, як і раніше, часто припускаються серйозних помилок при його експлуатації.
Наприклад, гальмо стоянки, як і будь-який інший механізм в автомобілі, передбачає обслуговування. Чіткого регламенту для нього немає і все залежить від ступеня зношування, а також манери водіння автомобіліста. Здебільшого потребу в обслуговуванні вказують сервісні майстри, коли проводять діагностику ходової частини чи заміну задніх гальмівних колодок. Також хтось із автолюбителів власноруч час від часу перевірять працездатність механізму.
Друга класична помилка, яка є дуже поширеною серед автомобілістів, — це відмова від використання даного механізму. Справа в тому, що зафіксувати машину на місці можна за допомогою коробки. При цьому багато хто забуває, що в цьому випадку на КПП лягає додаткове навантаження. Особливо загрожує негативними наслідками відмовлятися від використання ручника на схилі, коли машина ставиться під нахилом і ніяк додатково не фіксується.
Варто зазначити, що тут відмова від використання «ручника» — це фатальна помилка, яка може спричинити мимовільне скочування машини. На дизелях і таке інше загрожує мимовільним запуском силового агрегату, якщо йдеться про відносно старі авто. Ще один момент, що заслуговує на увагу, — це постановка МС на гальмо стоянки з недостатнім натягом механізму.
Таким чином, автомобіль також ніяк не фіксується додатково. Затягувати важіль гальма стоянки потрібно до моменту, коли починає додаватися фізичне зусилля і чуються характерні клацання. Слід розуміти, що й особливо старатися в цьому плані не можна, тому що можна власноруч розтягнути трос, що з’єднує важіль із задніми колодками.
Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це їзда з піднятим ручником. Подібне загрожує вкрай негативними наслідками, а в деяких випадках взагалі може стати наслідком виникнення дорожньо-транспортної пригоди.
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…
В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…
Leave a Comment