Новини

Автомеханік назвав найпопулярніші та найнебезпечніші помилки при використанні ручника

На будь-якому сучасному автомобілі є гальмо стоянки. При цьому в більшості випадків йдеться про класичний механічний варіант, коли активація пристрою відбувається за рахунок підняття важеля із салону. Примітно те, що, незважаючи на очевидну присутність ручника в будь-якому авто, водії, як і раніше, часто припускаються серйозних помилок при його експлуатації.

Наприклад, гальмо стоянки, як і будь-який інший механізм в автомобілі, передбачає обслуговування. Чіткого регламенту для нього немає і все залежить від ступеня зношування, а також манери водіння автомобіліста. Здебільшого потребу в обслуговуванні вказують сервісні майстри, коли проводять діагностику ходової частини чи заміну задніх гальмівних колодок. Також хтось із автолюбителів власноруч час від часу перевірять працездатність механізму.

Друга класична помилка, яка є дуже поширеною серед автомобілістів, — це відмова від використання даного механізму. Справа в тому, що зафіксувати машину на місці можна за допомогою коробки. При цьому багато хто забуває, що в цьому випадку на КПП лягає додаткове навантаження. Особливо загрожує негативними наслідками відмовлятися від використання ручника на схилі, коли машина ставиться під нахилом і ніяк додатково не фіксується.

Варто зазначити, що тут відмова від використання «ручника» — це фатальна помилка, яка може спричинити мимовільне скочування машини. На дизелях і таке інше загрожує мимовільним запуском силового агрегату, якщо йдеться про відносно старі авто. Ще один момент, що заслуговує на увагу, — це постановка МС на гальмо стоянки з недостатнім натягом механізму.

Таким чином, автомобіль також ніяк не фіксується додатково. Затягувати важіль гальма стоянки потрібно до моменту, коли починає додаватися фізичне зусилля і чуються характерні клацання. Слід розуміти, що й особливо старатися в цьому плані не можна, тому що можна власноруч розтягнути трос, що з’єднує важіль із задніми колодками.

Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це їзда з піднятим ручником. Подібне загрожує вкрай негативними наслідками, а в деяких випадках взагалі може стати наслідком виникнення дорожньо-транспортної пригоди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025