Новини

Автомеханік назвав найпопулярніші та найнебезпечніші помилки при використанні ручника

На будь-якому сучасному автомобілі є гальмо стоянки. При цьому в більшості випадків йдеться про класичний механічний варіант, коли активація пристрою відбувається за рахунок підняття важеля із салону. Примітно те, що, незважаючи на очевидну присутність ручника в будь-якому авто, водії, як і раніше, часто припускаються серйозних помилок при його експлуатації.

Наприклад, гальмо стоянки, як і будь-який інший механізм в автомобілі, передбачає обслуговування. Чіткого регламенту для нього немає і все залежить від ступеня зношування, а також манери водіння автомобіліста. Здебільшого потребу в обслуговуванні вказують сервісні майстри, коли проводять діагностику ходової частини чи заміну задніх гальмівних колодок. Також хтось із автолюбителів власноруч час від часу перевірять працездатність механізму.

Друга класична помилка, яка є дуже поширеною серед автомобілістів, — це відмова від використання даного механізму. Справа в тому, що зафіксувати машину на місці можна за допомогою коробки. При цьому багато хто забуває, що в цьому випадку на КПП лягає додаткове навантаження. Особливо загрожує негативними наслідками відмовлятися від використання ручника на схилі, коли машина ставиться під нахилом і ніяк додатково не фіксується.

Варто зазначити, що тут відмова від використання «ручника» — це фатальна помилка, яка може спричинити мимовільне скочування машини. На дизелях і таке інше загрожує мимовільним запуском силового агрегату, якщо йдеться про відносно старі авто. Ще один момент, що заслуговує на увагу, — це постановка МС на гальмо стоянки з недостатнім натягом механізму.

Таким чином, автомобіль також ніяк не фіксується додатково. Затягувати важіль гальма стоянки потрібно до моменту, коли починає додаватися фізичне зусилля і чуються характерні клацання. Слід розуміти, що й особливо старатися в цьому плані не можна, тому що можна власноруч розтягнути трос, що з’єднує важіль із задніми колодками.

Останнє, на що хотілося б звернути увагу, – це їзда з піднятим ручником. Подібне загрожує вкрай негативними наслідками, а в деяких випадках взагалі може стати наслідком виникнення дорожньо-транспортної пригоди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025